LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ooglaseren

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Willy50
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 07:14

ooglaseren

Ongelezen bericht door Willy50 »

Ik heb alleen een leesbril , zie verder prima en wil mijn ogen laten laseren bij Vision kliniek om geen leesbril meer nodig te hebben , wie heeft ervaring met deze kliniek en dan mn. het laseren om dichtbij weer goed te kunnen zien zonder leesbril. : :?:

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: ooglaseren

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Lees je eerst even goed in: je hebt een leesbril nodig omdat je ogen veranderen met het ouder worden. Als je 'nu' je ogen laat laseren, gaat die verandering toch gewoon door. Kan je over een paar jaar weer...

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: ooglaseren

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Willy50 schreef:Ik heb alleen een leesbril , zie verder prima en wil mijn ogen laten laseren bij Vision kliniek om geen leesbril meer nodig te hebben , wie heeft ervaring met deze kliniek en dan mn. het laseren om dichtbij weer goed te kunnen zien zonder leesbril. : :?:
Weet natuurlijk niet of u nog wat aan deze informatie hebt, maar als opticien in opleiding denk ik dat ik hier nog wat zinnigs aan toe kan voegen: laseren heeft alleen 'zin' voor een vertesterkte (kan plus of min zijn), maar níét voor een leesbril. Een leesadditie is namelijk niet weg te laseren, helaas.

Gesloten