LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] marktplaats

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door doeja »

go elsa, go :lol: :lol: :lol:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Maar gelukkig zijn er bij de andere topic wel mensen met hersens die hier nog niet eens op in wensen te gaan....JAMMER HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!hersenloos dom wicht dat je bent ELSA
Ohhh nee hoor, ik heb mijn doel bereikt :lol:
Deze opmerking was voor 1 persoon bedoeld en zoals ik het nu lees, is de boodschap duidelijk overgekomen, ik ben blij dat je een excuus hebt om steeds weer van zulke onzin uit te kramen :shock:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Maar mijn kittens vallen geen andere dieren cq mensen aan en jou staffords wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jouw kittens zitten zeker op een dieet van gras en water of niet ???

'nee mijn kittens doen zoiets niet!!'

gadverdamme!!!! onwetend mens!!! en als ze later groot zijn dan jagen ze ook niet op muizen en vogels???? :? :?

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Dat bedoel ik, dat doen mijn honden niet hoor :D

Ik denk dat we al die kittens maar een spuit moeten geven voordat ze met al die zielige muisjes gaan zitten spelen die daarna een gruweldood sterven :cry:

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Marieta »

Dus jou kittens zullen nooit iets doen? Die doen altijd heeeeeeel lief en doen geen vlieg kwaad??
Hoe weet je dat als ze nog niet eens geboren zijn?
Ook bij jou kittens kan er een tussen zitten die op den duur minder leuk kan worden of kan gaan sproeien door het hele huis en noem het maar op.

Wie is er hier nu DOM??? JIJ dacht ik zo wel.

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door doeja »

hahahaha, ik heb hier 2 honden, en.....2 KATTEN. En ik moet hier eerlijk bekennen dat bob de kater het ergste is van het stel, en dan heb ik nog wel zo'n "gevaarlijke" stafford in huis :wink:

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Marieta »

Tja het is niet de eerste keer dat ik een kat in de opvang krijgt die mensen aanvliegt hoor.
Zelfs een kitten van 6 weken die de jack russel (die normaal altijd e baas was over de andere kat) aanvloog en dat ie onder de bank vloog van schrik en de Rodesian Ridgeback die e hadden achter de bank ging zitten van de schrik van een 6 weken oud kitten.

Groetjes Marieta

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door doeja »

ach arme hondjes, nee dat zijn geen leuke dingen. Hier is bob ook de baas, maar gelukkig leven ze hier allen vredig samen :wink:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Zullen we gelijk een dag afspreken, dan hebben we dat alvast gehad.
zaterdag 22 april half 12 malieveld?? wij zijn er .
En of wij er waren An, maar ik heb geen Kitt gezien hoor... jammer nou, keek er zo naar uit.:?

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door doeja »

nou inderdaad, we hadden er nog wel een tijd bij gezegd :cry: en rotterdam is voor haar echt niet ver van den haag.......
Maar ach sommige mensen kunnen zich nou eenmaal niet aan de afspraak houden :? Ik had haar graag willen ontmoeten :lol: :lol:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Nou ik ook, het leek mij erg gezellig om eens nader kennis te maken :D
Nou ja,.wij hebben ons evengoed wel vermaakt toch An :wink:
Ik ben blij dat we geweest zijn!

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door doeja »

nou zeker wel :!: het was zeker gezellig (in het restaurantje), en ook wel emotioneel. En ik vond het leuk jullie allemaal te zien :wink:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Dat vond ik ook :D

Sannuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2006 12:37

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Sannuh »

Zoooooooo dan! Na het lezen van je verhaaltje en de aankoop van een dekkatertje moet jij wel een giga beton blok voor je hoofd hebben of niet dan. Ik ben dus wel iemand die raskatten heeft en nee ik stik niet in het geld alleen na de teleurstelling van een kitten bij mensen weg die net als jij KITT een nestje kregen en wij met veel verdriet achterbleven toen het arme kitten van alles mankeerde ( en de ouder dieren hadden niks volgens de eigenaar) heb ik mijn les geleerd. Deze mensen waren ook zeer begaan met katten en dachten leuk een nestje, hebben alleen binnenkatten dus nee ziektes komen niet voor. Ze hebben ze ook wel goed verzorgd hoor, alle inentingen gehad, ontwormt, tot 13 weken bij de mamapoes harstikke goed allemaal.

En ik maar denken zal ik dan toch eens het voordeel van de twijfel geven en zo'n kitten een gouden mandje geven in plaats van een raskat? Nooit maar dan ook nooit weer zal ik deze fout maken. Want zowel kater als poes bleken diverse erfelijke afwijkingen te hebben en ons kitten is aan HCM overleden.

Ik heb 5 katten waarvan 2 kruising Britten die bij iemand weg komen die helaas overleden is, 1 kruising siamees die door een verzamelaar op de wereld is geschopt en door de LID inbeslag genomen is het koste me een jaar de tijd om zijn vertrouwen te winnen, na lang sparen,overwegen, informatie opzoeken zijn en nu 2 maine coons bij gekomen. Alle dieren zijn geholpen. Ik ben lid geworden van een vereniging, ik ga naar de fok en advies groep die een aantal bij eenkomsten regelt en zo leer ik meer over genetica en fokken. Zo heb ik veel mensen en fokkers leren kennen en ook veel lief en leed gezien. Zo ben ik erachter gekomen dat je wanneer je verantwoordt fokt je meer geld bij legt dan dat je het iets oplevert en ga zo maar door.

En zo lees ik in jouw verhaal met je hondje, katten, en dan niet te vergeten de veulentjes, jij geeft geen ruk om verantwoord fokken alleen maar te pas en te onpas fucken!!!

Bovendien als je brit op de leeftijd van 4 jr haar eerste nestje gaat krijgen nou dan mag je hopen dat ze het gaat redden want dat is voor een eerste nest eigenlijk al te oud.

Verdiep je eerst eens in genetica en fokken en bovendien mag je wel van de fokker met deze kat een nestje of is dat ook zo'n type van geef me die euro's en hier heb je een kat red je der maar mee???
Ik mag bij god hopen dat je voor je merrie's serieuzer op zoek gaat naar goede en gezonde hengsten en dat je merrie's ook gezond zijn evenals de veulens!

Bah ik word zo misselijk van dit soort mensen hé!!! Besef je wel eens wat voor verdriet je mensen kan aandoen als een beestje niet gezond is geboren?
Laatst gewijzigd door Sannuh op 16 mei 2006 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door just the cook »

Goed geschreven, helaas dringt men nooit en te nimmer tot muts. Kitt door.
Besef je wel eens wat voor verdriet je mensen kan aandoen als een beestje niet gezond is geboren?
Ach, ze is alles al kwijt aan ''GOEDE'' vrienden dus maakt het Kitt verder niet uit.

En zo lees ik in jouw verhaal met je hondje, katten, en dan niet te vergeten de veulentjes jij geen ruk geeft om verantwoord fokken
Kitt geeft zowiezo niets om dieren, dat blijkt wel uit verschillende onderwerpen.

Sannuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2006 12:37

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door Sannuh »

Nou het zal me niks verbazen als deze "goede"vrienden zeggen, sorry Kitt we nemen toch maar geen kitten want hoe vaak ik die inmiddels al wel niet voorbij heb zien komen.

brenda82
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2006 14:03

Re: marktplaats

Ongelezen bericht door brenda82 »

hoi ik ben brenda :)
en ik heb een cattery met maine coons.
heel enkele keer heb ik nestje.
geloof me je kan er niet van leven want het kost een hoop geld
maar dat moet want ik wil 100% zeker weten dat me kittens gezond zijn!!
daarnaast heb ik contrakten met de nieuwe eigenarendat als ze er op een of andere reden weg moeten dat IK ZE TERUG KOOP!!
en dat heb ik ook een keer moeten doen en dat poesje blijft ook bij mij.
ik heb ook nog steeds contack met de mensen.
er staat ok in dat ik altijd mag komen kijken.
en als ze verwaardloost worden koop ik ze ook terug.

ik nodig mensen ook altijd uit voor een gesprek om te kijken of die te vertrouwen is met dieren ik heb ook wel eens iemand geweigert.
omdat ik die niet vertrouwden.
dus KITT je weet niet waar je over lult ik word KOST$%@ VAN JE. :evil:
brenda

Gesloten