LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

en knuffelen. goh wat zal je omkomen in de aandacht zeg. :lol: Zoveel aandacht heeft kit nog nooit gehad in de leven. :D

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

misschien word het dan ineens een ander mens als ze ineens vriendinnen heeft :lol:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

kitt
Geplaatst op 07 Feb 2006 14:52 door kitt

Maar ik ben en blijf van mening dat je daar met elkaar uit kunt komen.Alles is op een mensvriendelijke en diervriendelijke manier op te lossen.
je bent een gespleten persoonlijkheid

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

JanTiel


Geplaatst op 25 Apr 2006 22:57 door JanTiel

Heb zelf ook diverse malen gebeld met de AID en de hond(en) worden weggehaald en wat Kitt al zei: Kan je weer rustig op straat lopen met je kinderen of hond(en) !!
punt 1 ; je bent ziek in je kop
punt 2 ; je bent kitt, dezelfde manier van aso schrijfgedrag en het doodwensen van honden die ''lijken'' op een pittbullachtige, helaas en zeer pijnlijk voor mensen met een kruising of bastaard waaruit helemaal onherleidbaar is waar ze vandaan komen.


ik wens de overige topic schrijvers veel succes met Jan Piel en Kitt, oftewel JanKitt.
met mensen die niet antwoorden op juiste directe vragen kan je niets.

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Doeja, kom binnenkort wel met mijn 3 chihuahua's bij je logeren, nemen we die ook mee op visite :lol:

O ja, kunnen we die herder die net door een kind werd uitgelaten, zich los trok en de 11 jarige hond van mijn moeder aanviel ook plat laten spuiten??? O nee, het is geen pitbullachtige, dus niks aan de hand toch!!

Vraag me trouwens af of ik in de ogen van Jan dick en Kit pussy ook een pitbull in huis heb!!

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Ik weet zeker dat Jan Tiel en Kitty een en dezelfde zijn, omdat ze geen zieke medestanders heeft hier, heeft ze er zelf maar een verzonnen!
Kan me niet voorstellen dat er twee van die debielen zijn, en bovendien heeft Kitty een excuus, ze heeft zwaar hersenletsel opgelopen 6 jaar terug!
Ik denk dat ze zelf niet door heeft hoe groot haar letselschade werkelijk is, dat mens raakt kant nog wal :shock:

Ik denk dat er maar 1 oplossing is om dat mokkel uit haar ellendige leven te verlossen, de spuit erin!

Stomme stomme doos dat je bent, jij en Jan Piel, oftewel Klitty met meerdere persoonlijkheden... ik hoop dat je vandaag of morgen nog een auto tegenkomt... :twisted:

Diely
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 mar 2006 21:40

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Diely »

Die Kitt en jan, die denken nog steeds dat het RAD er is om de staffords uitteroeien! :D net wat je wil denken he!

Ondertussen worden er geen staffords afgemaakt, maar onschuldige stamboomloze honden (bv. kruising boxer-herder ed.), die perongeluk geboren zijn met de uiterlijke kenmerken van een pitbull.
En de vraag die ik (twee keer) je gesteld heb, of je dat ook goed vindt, is blijkbaar toch iets te moeilijk voor je! Moet je nadenken. Dat kan ik ook niet van jouw verwachten.

ik wens je veel succes met je verdere haatdragende leven van je, en ik hoop dat de gezegdes: "Boontje komt om zijn loontje", "Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in" Je nog snel zullen inhalen! :twisted:

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door doeja »

tuurlijk babs :wink: , jou "pitjes" en mijn "pitje" hebben t toch altijd zo gezellig, :P je bent altijd van harte welkom :wink:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

heb een hele mooie site gevonden waar werkelijke harde cijfers worden geplaatst over staffs dat ze juist NIET agressief zijn en boven gemiddeld scoren!!!!! kijk bij de cijgers!!!! en lees gelijk ff de hele site door !!!

http://www.freewebs.com/regelingagressi ... /index.htm

dus kittebitch en jan ***... anders nog iets???

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door doeja »

inderdaad dat is een duidelijke site (had em al gelezen :wink: )

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bitchy »

kitt en jan tiel, jullie zouden eens een weekje naar animal planet moeten kijken.
dan kan je zien hoeveel honden ze in amerika redden die door hufters gebruikt worden voor gevechten.
en nog belangrijker is dat jullie dan ook kunnen zien hoeveel van deze honden ondanks dat ze door mensen verpest en verziekt zijn nog herplaatst kunnen worden.

meer dan jullie denken,
zo gevaarlijk zijn die hondjes nou :roll:

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

heb een hele mooie site gevonden waar werkelijke harde cijfers worden geplaatst over staffs dat ze juist NIET agressief zijn en boven gemiddeld scoren!!!!! kijk bij de cijgers!!!! en lees gelijk ff de hele site door !!!

http://www.freewebs.com/regelingagressi ... /index.htm
ik denk haast niet dat k*ttekit en janl*l tiel naar deze site gaan kijken omdat dit bewijst dat hun leeghoofdige theorietjes niet kloppen. degene die een blok beton voor hun waterzakhoofdjes hebben zijn janl*l tiel en k*ttekit!!!!!

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

nu hoor je kitt niet meer,ze zal na het zien van die site wel meteen handtekeningen zijn gaan inzamelen voor de petitie tegen de rad

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door doeja »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

DonVito
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 apr 2006 21:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door DonVito »

He Kitt ga maar dood op je verjaardag en neem de rest van je *** zooitje mee !!!

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Het ras hoort niet op deze wereld thuis!!

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

jan tiel en kitt ook niet,maar toch komt niemand jullie vermoorden

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door doeja »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Geplaatst op 26 Apr 2006 23:39 door JanTiel


--------------------------------------------------------------------------------

Het ras hoort niet op deze wereld thuis!!
En wat is de reden daarvoor ?
en ik wacht nog op antwoord op de vraag of een bullterrier zonder stamboom ook een pitbull is volgens jou

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

HET RAS JANL*L TIEL HOORT NIET OP DEZE WERELD THUIS!!!!!!!

Gesloten