LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

janl*l tiel en k*ttekit zijn zo gefrustreerd en wanhopig. ze zijn zwaar psychisch gestoord. wat hebben ze nou op deze aardbol! helemaal niks! andere mensen die zulke aandoeningen hebben springen vanzelf van een brug of nemen een potje pillen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

kitt en jan tiel kuren hun frustraties alleen op de verkeerde uit,ipv van dat ze aan hun zelf gaan werken dmv van een psychiater ,richten ze al hun frustraties naar onze honden en naar ons,dat is zeker makkelijker dan toe te geven dat iets mis is in hun hoofd

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

dit zijn van dat soort mensen die niet meer te helpen zijn, het is èèn grote bende in die koppen van ze. blijkbaar hebben ze hun frustraties al op meerdere dingen afgereageerd en nou zijn onze doggies aan de beurt. volgende week is het weer wat anders. en zo komen ze vanzelf hun zelf tegen. :wink:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

ze zullen er wel op kicken mensen op stang te jagen :roll: Volgens mij hebben ze nog nooit een staff op pitje gezien

pitbull
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2006 01:33

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pitbull »

Woef Woef, bij wie is er iets helemaal mis tussen de oortjes? Bij iemand die werd aangevallen door zo'n K*T-bull of bij iemand die zich er tegen vezet? Even nadenken graag.
De eigenaar van dat K*T-beest wat mij dus aanviel (niet overleefd , nek gebroken) praat dezelfde macho-taal als de meesten op dit forum.
Tot z'n lieverdje kapot was, toen was het opeens het kleinste mietje.

Volslagen onverantwoordelijk en kinderlijk gedrag. Zo als ik deze topic lees, wordt dit verhaal vol geschreven door de grootste aso's van Nederland. Succes met je lieverdjes, ik hoop dat je zelf wordt doodgebeten; Heel langzaam, maar wel heel erg zeker.

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

ok kitt heb je nu weer een nieuwe naam :lol: :lol: erg doorzichtig :roll:
Wat ben je toch een grapjas,net of jij een hond zijn nek hebt gebroken,ik lach me rot :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Volgens mij had je die lsd niet moeten nemen pitbull jij hallucineerd :lol: :lol: :lol:

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door doeja »

ze is ook overal te vinden he :lol: :lol: :lol: :lol:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Jullie zijn zielig en gefrustreerd,omdat het ras gewoon aangepakt wordt en zal blijven worden en jullie bang zijn om met je hondje da staat op te gaan,zeker zonder stamboom,want je verrader slaapt niet :twisted:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Wat een zielige figuren zeg, ik ben helemaal nergens bang voor Jan Tiel, mijn honden hebben stambomen, dus waar zou ik bang voor moeten zijn volgens jou dan?
Voor een Staffordje.... nou brrrrrrrrrrrrrrr wat eng zeg!! Ze zijn ook zoooooo gevaarlijk... krijg er de bibbers van!

Man o man, wat een zielepoten hier. En om hun eigen frustraties (en dat zijn er nogal wat zo te zien) bot te vieren, moeten ze de staffies afzeiken..... stoer hoor :roll: :?

Echt heeeeeeeeeeeel zielig :!:

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Trouwens Pitbull, kun jij mischien je naam veranderen want jij verdiend deze mooie naam niet :!:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Zo,weer een stafford minder er is er net weer 1 opgehaald ! Gaat steeds beter!

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Wat ben jij toch een zielig persoon..... Laat je opnemen man :?

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

word tijd dat jij eens opgehaald word jantiel... vuile SSer!!!!

jullie horen hier niet in deze maatschappij!!!!

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

JanTiel

Geplaatst op 26 Apr 2006 23:39 door JanTiel

Het ras hoort niet op deze wereld thuis!!
Heel fijn dat er door J.Tiel en Kitt zulke sterke argumenten komen waarom de pitt-achtige moeten verdwijnen.
Fijn dat ze ook reageren op de vragen hoe het dan moet met bv een kruising waar voor geen fluitje pitt inzit maar die wel iets kan lijken (vooral voor DE leek dan)
Fijn dat Kitt en Jan met zulke goede oplossingen komen.
Naast hitler hadden jullie niet misstaan, die was ook bang.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

Toevallig trouwens al die nieuwe geregistreerde mensen zijn het allemaal met Kitten eens...
Pitbull, Jan Tiel, ook al zo'n nieuweling die het met Kitt eens is, die stomtoevallig dezelfde asociale schrijfstijl heeft.

Hun doel is shockeren; ik zou zeggen

''kijk eens in de spiegel'' :roll:

Diely
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 mar 2006 21:40

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Diely »

Just the cook, ik ben het helemaal met je eens! :D

En op mijn vragen heb ik inderdaad geen reactie gekregen, heb ik toch maar liefst 3x gesteld, dus net wat ze wil lezen! :evil:

Blijkt dus toch een hele moeilijke vraag voor Kittje (alias Jan en Pitbull, vooral die laaste naam is om je te bescheuren! :P :D )

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

JanTiel
Geplaatst op: 27 Apr 2006 07:31 Onderwerp:

..want je verrader slaapt niet
ben je daar trots op? :shock:
J.the C. heeft gelijk, er is een duitser waar jullie het goed mee hadden kunnen vinden :x .

en trek je muil nou eens een keer open en kraam in plaats van onzin eens een antwoord op 1 van de vragen uit.
vragen niet beantwoorden is al net zo onbeschoft als je schrijfgedrag.

pitbullachtige hebben bij lange na niet de meeste bijtincidenten, volgens mij ben je zo achterlijk dat je zelfs een golden retriever nog verward met een staffie. :roll:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

en ik wacht al 8 pagina's op een antwoord..

VALT DE BULLTERRIER OOK ONDER DE PITBULLWET????

ben benieuwd of deze mongooltjes dat weten!!!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

en ik wacht al 8 panina's op een antwoord..

VALT DE BULLTERRIER OOK ONDER DE PITBULLWET????
:lol: :lol: :lol: je bent wel een volhouder, verwacht je nou echt nog een antwoord? :lol: :lol: :lol:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

Enige tijd geleden is er een hond in beslag genomen, welke de uiterlijke kenmerken had van een Pitbull Terriër (na expertise). Deze hond betrof een kruising tussen een Bordeauxdog en een Duitse Pincher, zoals u dus kunt zien zit daar geen Staffordshire Terriër in. Echter had de hond dermate gelijkende uiterlijke kenmerken dat deze toch als Pitbullachtige werd geclassificeerd.
Helaas is deze hond, Sky, op last van de Officier van Justitie ontrokken aan het maatschappelijk verkeer.
en dit is dus wat hufters als Kitt, alias Pitbull, alias Jan Piel willen, wat is er mis met deze kruising.....

Gesloten