LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Hey cyote....je zal net als een Coyote met je staart tussen je benen wegrennen!
oeeeeeeeeeh stoer man!!!!! :roll:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

jan debiel laat coyote een staart hebben,
dat is al meer dan jij bezit.
waarschijnlijk ben je zo gefrustreerd omdat je zo eenzaam bent, helemaal zonder vrienden,
en zonder pincet en vergrootglas kan je niet eens normaal pissen,laat staan enig plezier aan jezelf of met een ander te beleven.
oei,
wat een saai en triest leven, zo zonder liefde.
tijd voor een spuitje denk ik... :twisted:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Ja een ........ voor de Stafford's en de rest van de Pittbull-achtigen die hier niet horen :!:
Laatst gewijzigd door JanTiel op 20 mei 2006 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Rasje34 »

He Jan Tiel. Ben jij gelukkig? Is je moeder trots op je?

Presa
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2006 10:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Presa »

Een spuitje voor de staffords??? Ik zit er juist net over te denken om een stafford erbij te kopen...is gezelliger voor mijn canario en het houdt dit lieve ras in stand :D
Staffords worden niet afgespoten....ze zijn toegestaan zolang ze maar een FCI stanboom hebben.
Buren van mij hebben een prachtige dekreu dus wie weet ga ik dan over een jaar of twee een goede daad verrichten...een nestje staffords :wink:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

:lol: :D :lol: :D :lol: :D :!:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Bibabooble : Die wet is er gekomen,door de BIJTINCIDENTEN van dit ras!
En ook door de gevechten,waar ze voor gefokt zijn/worden. Misschien snap je nu waaromdie wet er voor is.
Die wet is gekom en door 3 bijtincidenten,waarbij de mens het in alle drie de gevallen zelf schuld was!! :roll:

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

Ja een ........ voor de Stafford's en de rest van de Pittbull-achtigen die hier niet horen
ja en de andere voor sukkels die jan tiel heten. nogmaals geef je emailadres eens dan kunnen we afspreken!!! en sufk*t jij bent straks degene die met de staart tussen ze benen wegloopt!!!!! en nou doe ik janl*l even na:" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha"
want dit is namelijk het nieuwste riedeltje van hem. sneu als je in je eentje (of met kit) zoveel lol heb. eenzame zielige *******

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hahahahahaha,laat me niet lachen........door 3 bijtincidenten is deze wet er gekomen...........het zijn er véél meer dan 3.Die wet hadden ze véél eerder moeten instellen :!:

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

stumperd

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Infan en Kutt, wat moeten ze met de herder doen die hier vorige week een malthezertje aan stukken heeft gescheurd??

lelani
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:28

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door lelani »

waar gaat dit in godsnaam over?? en dan heb ik het over iedereen die zijn tijd verspilt over Jan Tiel.. Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar voordat je een mening kan hebben moet je eerst eens alle informatie hebben over het onderwerp, en aangezien Jan Tiel zich niet eens bekommerd om de honden, zie ik hem ook niet aan om alle informatie achter deze honden te achterhalen. Enigste wat hij wil is mensen op stang jagen en zo te lezen lukt het hem ook aardig..
Wat ik hiermee wil zeggen is, laat jullie niet zo kwaad maken om een persoon dat waarschijnlijk een miezerig leventje heeft en dit alleen doet om een beetje "fun" te krijgen.
Het topic is: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet
En dit is een serieus onderwerp, er worden heel veel onschuldige honden gedood, en het is de bedoeling dat hier serieus over nagedacht word en gepraat en geen dom gelul zoals o.a Jan Tiel.
Gedraag jullie een beetje naar jullie leeftijd en denk aan de dingen die hier belangrijk zijn: de petitie tegen de RAD/Pitbullwet
Belangrijkste is dat we mensen hiermee aan het denken zetten en erachter laten komen dat dit ook onschuldige honden zijn die door mensen vals worden gemaakt!
Ik ben absoluut tegen de RAD, maar ik denk dat tenzij zeker half nederland de petitie tekent die wet gewoon blijft. Ik zal altijd blijven proberen daar verandering in te brengen, maar das niet het enige wat we kunnen doen.
Zoals de meeste Stafford liefhebbers weten, American Staffordshire Terriër reuen en teven mogen niet eerder fokken dan wanneer ze de MAG-test (Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag) met succes hebben volbracht.
Ik vind dat als ze toch deze wet willen houden dat ze op z'n minst iedere "pitbull" die ze van mensen afpakken deze test moeten laten ondergaan om te verkomen dat ze onnodig vermoord worden.

mvg Kimberly :!:

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

Infan en Kutt, wat moeten ze met de herder doen die hier vorige week een malthezertje aan stukken heeft gescheurd??
als je hun theorie moet geloven dan moeten ze deze honden ook afmaken. de herder staat namelijk hoog op de lijst van bijtincidenten.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Niets ,helemaal niets met de herder!
De pittbull-achtige worden mede door de mens vals gemaakt maar het zit OOK in de voorouders die als vechthond diende :!: :!:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

tuurlijk jantje piel

je weet zeker niet dat ALLE honden van de wolven afstammen!!!

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Wek hoor,alleen wordt er met een herder niets gedaan,met pittbullachtigen gelukkig wel :P :P :P

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 21 Mei 2006 09:04 door JanTiel

Niets ,helemaal niets met de herder!
Dit was het antwoord wat ik van je verwachtte, je hebt zojuist wederom bevestigd dat je niet helemaal helder bent in je bovenkamer.

Iemand die honden die niks hebben gedaan bij voorbaat af wil laten spuiten, op basis van het uiterlijk en die andere rassen die andere honden verscheuren gewoon wil laten lopen is zwaar ziek.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

jan piel is een rassict!!!!!

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pluisje »

ook zo iets :oops: :oops: :oops: respect is hier ver te zoeken :roll:


pluisje

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Hahahahahaha,laat me niet lachen........door 3 bijtincidenten is deze wet er gekomen...........het zijn er véél meer dan 3.Die wet hadden ze véél eerder moeten instellen
Zoek het maar op ,dan weet je dat het waar is :roll:

Gesloten