LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Nee hoor!!! Let maar op mijn woorden!Dombo's.Er zijn er bij mij in de buurt vanavond ook 3 in beslag genomen!!!! Heb me rot staan lachen dat ze werden ingeladen en afgevoerd
ik zou me rot lachen als die 3 hondjes (die je voor zeker verzonnen hebt maar goed) morgen weer lekker rondlopen en in jou voortuin gaan zitten schijten!!!!

stakker!!!

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

wat een fantasie heeft janl*l (alias k*ttekit) toch zeg!!valt me op dat het altijd bij jullie in de buurt gebeurt. je/jullie hebben wel een hele grote duim!!!! :roll:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

wat een fantasie heeft janl*l (alias k*ttekit) toch zeg!!valt me op dat het altijd bij jullie in de buurt gebeurt
Inderdaad,hier word er nooit een hond opgepakt,terwijl er toch ook zat staffords zonder stamboom rondlopen :roll:

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door aussienl »

Er zijn er bij mij in de buurt vanavond ook 3 in beslag genomen!!!! Heb me rot staan lachen dat ze werden ingeladen en afgevoerd
Toch wel achter de gordijnen verscholen Jan? Ik geloof niet dat je hebt staan te lachen waar de eigenaren bij stonden. Punt 1 lijk je me daar niet mans genoeg voor. Punt 2, Ik denk niet dat je nog overeind stond als je hebt staan te lachen waar zij bij stonden.

missfila
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2006 12:33

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door missfila »

hallo

honden worden ten eerste nooit vals geboren maar vals gemaakt
ten 2e zullen weinig honden zomaar spontaan iemand bijten zonder dat ze bedreigd worden.
en die staffords zijn van nature heel vriendelijke honden hoor
ik heb zelf een fila brasiliero stond op de lijst bijtgrage honden nou die van mij is echt een watje hoor ze is lief aanhankelijk en zeker naar kinderen toe dus dat gezeur over de honden vind ik onzin ze moeten naar de baasjes kijken die niet goed met hun honden omgaan die moeten ze een fikse straf geven

gr. van mij

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

JanTiel Geplaatst op 27 Apr 2006 09:02 door JanTiel

Zo,weer een stafford minder er is er net weer 1 opgehaald ! Gaat steeds beter!



Geplaatst op 10 Apr 2006 17:21 door kitt

Die allerliefste stafford waarvoor ik mjin hond niet mag optillen heeft hier afgelopen Zaterdag weer los gelopen en de gevolgen zijn dit keer niet te overzien.


Geplaatst op 24 Mrt 2006 15:35 door kitt

Vorig jaar hier voor mijn ogen een stafford,trok zijn baasje omver pakte een kat..............paar keer schudden en dood.Drie weken geleden andere stafford,breekt los pakt een teckel..........dood.


Geplaatst op 22 Mei 2006 22:29 door JanTiel

Nee hoor!!! Let maar op mijn woorden!Dombo's.Er zijn er bij mij in de buurt vanavond ook 3 in beslag genomen!!!! Heb me rot staan lachen dat ze werden ingeladen en afgevoerd

:lol: geen twijfel meer mogelijk, jullie wonen zelfs samen :!: :shock: :shock: :? :lol:
ik vraag me af in wat voor buurt, ik zie hier maar heel af en toe een ''pitbullachtige'' :roll: laat staan dat ik zie dat er iets gebeurt of er wat in beslag word genomen :roll:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

Jongens toch, Beide zijn duidelijk 1
Ze wonen op dezelfde plaats, zien beide herhaaldelijk gevaarlijke honden, gevechten, en inbeslagnames.
Sorry, ik heb deze dingen nog nooit gezien, Ja, een gevecht, maar dan meestal met een lab en een golden ofzo :roll:
Wat een softies die JanTiel en Kitt.
Door deze ongeloofwaardige verhalen zijn ze helemaal een lachertje geworden :lol:
De debielen van het dierenforum :lol: Hoe kan je jezelf zo voor schut zetten.

irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door irwi »

hallo Jan Tiel,
Wij zijn erg blij dat we al bijna de 40000 handtekeningen hebben. De wet gaat dan veranderd worden. Vraag me af waar jij woont met al die staffs in de buurt die zo gevaarlijk zijn dat ze allemaal in beslag worden genomen en die alle katten (van Kitt) afmaken. Maar ja na herhaaldelijke verzoeken heb je nog steeds niks over jezelf willen vertellen nou kan ik me ook niet voorstellen dat je de moeite waard bent om te kennen maar miscchien is een ander een andere mening toegedaan en wil die wel kennismaken met jou om de discussie op een persoonlijke manier voort te zetten. Maar we zullen nog wel van je horen strakjes als de wet ook stamboomloze staffords toelaat want jij woont in een buurt met zeer veel staffords en daar zullen dan alleen maar meer bijkomen en dan zal je wel ingezonden briefjes (anoniem natuurlijk) naar de krant sturen. Maar ja misschien is er dan nog een andere buurt open voor je zonder staffords wat me vreemd lijkt want het zijn de meest leuke en lieve honden. Nog een tip ga werken bij de AID daar lopen meer mensen die geen hersens hebben

mirella75
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2006 18:47

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door mirella75 »

Ik vind dat iedereen die petitie moet tekenen.Ik heb zelf een kruising van een engelse bulldog en een deense dog gehad.Dit was een ontzettend lieve hond.Zelfs een schoothond.Heel erg vriendelijk naar andere honden.Toch is dit lieve dier van me afgenomen.Heeft eerst nog 1 jaar in carantaine gezeten zonder dat ik contact mocht zoeken.Vervolgens is ze na dat jaar alsnog afgemaakt.Die pittbullwet heeft niets met pitbulls te maken.Mijn hond had de pech om op een pittbull te lijken.en dat terwijl er helemaal geen terrier in zat.Het was een echte dog. Alle beesten die inigzins op een pittbull lijken worden zonder pardon afgemaakt.Waar houd dit op.Het komt nog eens zover dat je alleen nog een hond mag hebben met een erkende FCI stamboom en gedragtest.Dan worden alle bastaard geweerd uit dit land.Is dat de bedoeling>>>>>>Mirella

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Wubo »

Nee hoor!!! Let maar op mijn woorden!Dombo's.Er zijn er bij mij in de buurt vanavond ook 3 in beslag genomen!!!! Heb me rot staan lachen dat ze werden ingeladen en afgevoerd
volgens mij hebben ze een grote vergissing gemaakt en hadden ze beter jou af kunnen voeren.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

ja samen met kitt, of zijn die twee een persoon

kimmio
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 apr 2006 20:45

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kimmio »

ach weet je wat het is die kitt en jan l*l zullen het toch nooit snappen!!!
maar boontje komt om zijn loontje!!!!!!!!!!1
het is dat mijn staff te vriendelijk is anders had ik haar op jullie 2 afgestuurd :twisted:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bitchy »

rustig hier, zijn kitt&jan weer samen op vakantie :lol:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Wubo »

misschien vastgebonden aan een boom & achtergelaten :twisted:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

opgehaald natuurlijk....
weer twee....allebei tegelijk, opgeruimd staat netjes 8)

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Pas maar op dat ze JOU én je hond(en) niet komen ophalen :!:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

:roll: veel te laag niveau, daar ga ik niet op in ..
wat een lulletjerozewater :roll:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Pas maar op dat ze JOU én je hond(en) niet komen ophalen
Ik betwijfel of hier iemand in dit forum is met stamboomloze staffords,ik heb geen staffords in ieder geval,dat neemt niet weg dat ik de RAD een oneerlijke wet vind en er erg op tegen ben

irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door irwi »

we gaan weer demonstreren er staat meer op de site www.ukce.nl

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Pas maar op dat ze JOU én je hond(en) niet komen ophalen
En wie wilde je daarvoor mee brengen dan?
A. Zijn al onze honden compleet LEGAAL
B. Durf jij nog niet in een straal van 10 km. bij ons erf in de buurt te komen :?
Dus ik zou niet weten waarvoor ik moest uitkijken, maar ik vind jou wel grappig hoor Jan Tiel, ik moet zeggen... je weet sommige mensen lekker op de kast te jagen, helaas voor jou werkt dat niet bij iedereen.. ik moet er alleen maar heel hard om lachen, wetend dat jij een giga probleem met jezelf moet hebben daar je al je ellende en frustraties op een stelletje hondjes en hun liefhebbers botviert. Jammer dat het je nog lukt ook bij enkele mensen, maar zoals ik al zei.. je bent eigenlijk alleen maar heel erg zielig :roll:

Gesloten