LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] op zoek naar een boomertje

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Breurlaag
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:13

op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Breurlaag »

heb me de afgelopen maanden suf gezoekt naar een malteser x shi tzu

k zoek iemand met een eenmalig nestje .. heeft iemand misschien wat informatie... en is marktplaats nou echt zo slecht om een hondje te kopen of zijn het allemaal broodfokkers ?

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Vraag jij nou naar de bekende weg of hoe zit dat..........

Breurlaag
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:13

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Breurlaag »

kom met wat betere informatie of hoe zit dat....

hond1974
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:08

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door hond1974 »

Vergeet het maar, hier op het forum zitten alleen maar mensen die marktplaats en fokkers afkraken.
Je mag volgens hun alleen maar naar fokkers via de rasvereniging.

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Ophidia »

Heb je al in de asiels gekeken? :roll:

Als je echt zo nodig een pup wilt kun je gerust op marktplaats e.d. kijken als je het volgende maar in de gaten houdt;

-koop geen hondje van een dierenwinkel
-koop ook geen hondje van een kennel waar meer nesten of andere rassen/kruisingen/bastaards worden aangeboden.
:idea: (gebruik de knop `Bekijk alle advertenties van de adverteerder`)
-geef niet te veel geld uit aan een stamboomloze rashond,kruising of bastaard. Een normale prijs voor een `Boomer`(=kruising of bastaard)
zou niet meer dan E100,- moeten zijn.
-geef je ogen,neus en oren de kost als je een bezoek brengt aan iemand die een nestje heeft.
-neem geen overhaaste beslissingen
-neem iemand mee die verstand heeft van dieren.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door just the cook »

Breurlaag


Geplaatst op 28 Mei 2006 15:19 door Breurlaag


--------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn op zoek naar een boomerpup ( kruising maltezer x shi tzu)
Nou heb ik hier al zoveel zitten lezen over broodfokkers ,marktplaats , slechte kellens en ect dat ik nou eigenlijk helemaal niet meer weet waar ik mijn pup moet aanschaffen... ik wil absoluut niet dezelfde fout maken die meer mensen hebben gemaakt ..

kan iemand mij hierbij wat goeie informatie verschaffen, ?

bvd

Jasper
Wel hond, voor je je op je pik getrapt voelt omdat jij meer op je knip let in plaats van op de moederhond kan je je ook afvragen waarom er binnen enkele dagen 2 dezelfde topics door 1 persoon geopend wordt....
:roll:

Breurlaag
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:13

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Breurlaag »

Wel hond, voor je je op je pik getrapt voelt omdat jij meer op je knip let in plaats van op de moederhond
waar heb jij het allemaal over ... beter lezen volgende keer ... volgens mij heb ik het woordje geld never of nimmer gebruikt dus als je je hersenloze berichjes af wil reageren op iemand anders bedankt


bedankt voor je reactie Ophidia....

en hond1974 zeker heb je wel een beetje gelijk .. alles wordt hier maar afgekraakt... zeker als je niet op zoek bent naar RAShond...

tjuss

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door bitchy »

beter lezen volgende keer ... volgens mij heb ik het woordje geld never of nimmer gebruikt dus als je je hersenloze berichjes af wil reageren op iemand anders bedankt
volgens mij moet JIJ juist beter lezen, J.T.C. heeft het tegen hond nummer zoveel, & niet eens tegen jou, heethoofd :lol: !
alles wordt hier maar afgekraakt... zeker als je niet op zoek bent naar RAShond...
sorry hoor, maar waar vind jij dat je afgekraakt bent omdat je een kruising zoekt? :shock: ben ik nou zo naief dat ik het verkeerde in de berichten niet lees, of is iedereen zo heetgebakerd dat alles ''anders'' gelezen word.

& rashonden? sommige zijn walgelijk duur.
maar ik zou dan nog liever meer betalen dan bij een handelaar goedkoper halen & waar de pups niet eens binnen op mogen opgroeien.

het lijkt wel of jullie maar aan 1 ding denken ''het pupje''
er is toevallig ook nog een teefje waar ''het pupje'' uit moet komen hoor.
fijn dat daar ook aan gedacht is.

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Marktplaats wordt helemaal niet steeds afgekraakt, maar ik stel me even voor dat ik een eenmalig nestje van 1 van mijn teefjes zou fokken, dan zou ik mijn pups persoonlijk NOOIT op marktplaats zetten. En ik denk dat veel echte dierenliefhebbers er net zo over denken.

Er zullen vast mensen bij zijn die op marktplaats adverteren met hun netje pups waarbij wel alles koek en ei is, maar helaas zijn er veel te adverteerder waarbij dit niet zo is.

Er komen gewoon heeeeel erg veel handelaren op marktplaats, en dan doel ik niet op de honden die ze aanbieden, maar juist op de honden die ze proberen te kopen, en die dus als fokteefje gebruikt gaan worden, fijne toekomst niet? Daarom zal ik nooit een pup aanbieden op mp of in de krant, maar dat is mijn persoonlijke mening :wink:

Breurlaag
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:13

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Breurlaag »

natuurlijk niet elsa ik zou zn beesje ook nooit op marktplaats zetten.. maar ga nou is na als jij zn kruising wilt kopen.,, die niet uit een asiel komt,.. (dat is mn voorkeur) waar zou jij hem zoeken ?
het is zo moeilijk om zn beesje te vinden.. over al waar je op het internet kijk kom je op marktplaats uits ( of meer van dit soort sites )



en voor bitchy.. begin van af het begin te lezen.. ik vraag gewoon om wat informatie JCT komt hier om over me knip te praten en dat ik al 2 berichjes heb geplaats over dit onderwerp misschien is dat wel om dat ik zeker van mijn zaak wil zijn en om te horen wat andere mensen erover denken...


het lijkt wel of jullie maar aan 1 ding denken ''het pupje''
er is toevallig ook nog een teefje waar ''het pupje'' uit moet komen hoor.
fijn dat daar ook aan gedacht is.
?

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Je bent echt op zoek naar deze specifieke kruising he?
Want anders zou ik nog wel een paar hele leuke pups weten die heel dringend op zoek zijn naar een leuk thuis..
Ik geef je de link toch maar even, mischien is het toch iets voor je!

http://www.rescuedogseurope.com/

Een aantal pups zijn gisteren en vandaag vanuit Spanje naar Nederland gebracht en zijn dus op zoek naar een thuis.

In ieder geval succes met je keuze!

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door just the cook »

Wat jammer breurlaag dat jij je aangesproken voelt, ik heb het toch echt tegen hond
Wel hond,
1974,

En waarom?
Wel, omdat zijn tweede en derde bericht voor zijn topic alleen maar over het geld bedrag gaat. Ik kan in niemand zijn knip kijken, maar het welzijn van een dier gaat toch voor het geld zou ik zeggen.
quote]hond1974


Geplaatst op 30 Mei 2006 22:25 door hond1974

Maar als iemand me een adres kan geven van een betrouwbare an goede fokker van Beagles, maar die geen € 800,- vraagt, dan houd ik me aanbevolen!!
Anders zal ik toch echt bij deze "broodfokker" een pup kopen.
hond1974


Geplaatst op 30 Mei 2006 18:52 door hond1974


--------------------------------------------------------------------------------

we zijn opzoek naar een Beagle, maar via de rasvereniging zijn ze € 875,- tegen op andere plaatsen € 375,-.
Maar als jij je aangesproken wilt voelen dan vind ik dat verder prima hoor.
Veel succes in elk geval met jou zoektocht naar een goede boomer.
(En dat is niet flauw bedoeld, helaas geeft internet niet de toon waarop iets geschreven wordt aan)

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door showgirl »

das altijd lastig met internet he, of emails.
je weet niet hoe iemand iets bedoeld.
het is voor mij wel duidelijk dat jou bericht voor hond1974 bestemd was, en ik snap ook waarom :wink: .

trek het je niet aan breurlaag, jij kijkt in elk geval naar de ouders van het hondje dat je zoekt, dat ze niet al -tig nestjes heeft gehad.
daar is niks mis mee, dat is juist heel goed van je.

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Ophidia »

@Breurlaag; kijk regelatig op; http://www.dierenasiels.com/
(kijk onder kleine gezelschapshonden)
In deze (vakantie)tijd zul je gerust wel een leuke kruising Malthezer Shi-tsu tegenkomen als je wat geduld hebt.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door showgirl »

Geplaatst op 06 Jun 2006 18:09 door Elsa*dws

http://www.rescuedogseurope.com/
ik ga voor de bijl als ik dat zie. 8)

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Ja he, ik ook hoor!
Ik vind vooral Sherri zo leuk!! Ze is gisteren in NL aangekomen :wink:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Ophidia »

Bij rescuedogseurope zitten geen kruisingen Malthezer Shi-tsu,waarnaar wordt gevraagd. En bovendien hebben we hier in Nederland honden zat!

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Heb je nou werkelijk niets anders te doen dan andere mensen af snauwen?
Het was maar een ideetje hoor.. het enige dat er uit jouw vingers komt zijn je eigen frustraties die je bodviert op dit forum!
Als degene waaraan mijn bericht gericht was het geen goed idee vindt, dan hoor ik dat liever van haar zelf.

Ik begrijp nu ook ineens waarom je de vergelijking maakt met pitbulls en gifslangen... je bent er zelf 1 :o

Wat een verschrikkelijk negatief mens ben jij zeg, het maakt niet uit waar het over gaat, als je maar wat te klagen kan hebben, lekkere instelling joh... je bent vast een leuk mens voor de mensen in je nabije omgeving.. not :x

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door showgirl »

Ik begrijp nu ook ineens waarom je de vergelijking maakt met pitbulls en gifslangen...
en biggetjes :P

waarom zou iemand geen link maken naar een website met honden ophidia, als je toch op zoek bent naar een kruising zou je best je hart kunnen verliezen aan iets anders met haar en een natte neus.

ze zijn echt geweldig elsa, ook onder de ''teefjes'' zitten hondjes die mijn knuffelgehalte meteen naar ongekende hoogte laat stijgen.
en ze zijn niet eens oud.

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: op zoek naar een boomertje

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

waarom zou iemand geen link maken naar een website met honden ophidia, als je toch op zoek bent naar een kruising zou je best je hart kunnen verliezen aan iets anders met haar en een natte neus.
Dan moet je wel een hart hebben natuurlijk :wink: :lol:

Gesloten