LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
*Nicky*
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:24

Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door *Nicky* »

In het voorjaar een klassieke deur ML675 besteld bij de deurgigant. Door de deurgigant inlaten meten en plaatsen zodat dit goed geregeld zou zijn. Nou dit hadden wij flink mis!! Het plaatsen waar wij €400,- voor hebben betaald is vreselijk , met het gevolg dat wij nu een gordijn voor onze deur hebben hangen om alle kou buiten de deur te houden. Er is teveel van de deur aan de kant waar het slot zich bevind afgehaald, waardoor er een grote kier is ontstaan. Deurgigant gebeld en een onafhankelijke adviseur ( zoals Dhr A zich voorstelde, een andere collega gaf aan dat Dhr A een inmeter is ) is langsgeweest om de situatie te beoordelen. Deze gaf als eerste aan dat wij geen nieuwe deur zouden krijgen, dit was ook onze eerste insteek niet. Na passen en meten was Dhr A tot de conclusie gekomen dat wij de deur maar flink in de verf moeten zetten dan zou de kier vanzelf wel kleiner worden. Deze oplossing is grote onzin dat hebben wij ook gelijk aangegeven. Gelukkig was Dhr M dit ook wel met ons eens, omdat er een grote kier zat werkte het deurbeslag ook niet naar behoren, een duw tegen de deur en de mensen staan binnen. Dit is ook aangegeven, nu zitten we dag en nacht met de voordeur op slot. Na regelmatig contact te hebben gehad met Dhr M van het hoofdkantoor zijn we er nu helemaal klaar mee. Alles gaat zeer onprofessioneel en moeizaam, worden niet terug gebeld ook niet door Dhr G die de deur geplaatst heeft , er worden beloftes gedaan en niet na gekomen. Dhr M gaf aan dat we blij moeten zijn dat er nog naar ons wordt geluisterd. Waar is de service waar een heel stuk over staat op de site van de deurgigant? ???????? De laatste keer dat Dhr G is langsgeweest heeft hij wel toegegeven dat hij iets teveel van de deur heeft afgehaald. Dhr G wilde de deur bijstellen wat wij absoluut niet wilde omdat we dan aan allebei de kanten een te grote kier zouden hebben. Dhr G heeft bij het slot het beslag een beetje gebogen zodat het slot er beter in zou vallen en toch de deur bijgesteld. Dhr G is weggegaan zonder ook maar iets te zeggen. Weer contact opgenomen met de deurgigant nu zou er een bouwkundige Dhr E zelf langskomen om het te beoordelen. Wij hadden al eerder mail contact gehad waarin ik een vraag stelde hoe groot de marge mag zijn voor de kieren bij de buitendeur waar Dhr G op antwoorde in de mail dat daar geen marge voor staat. Bij het langskomen was er opeens wel een marge van 3 tot 4 mm. Dhr E heeft foto's gemaakt van de stukken waar het wel goed zit maar van het grootste stuk die 5mm niet. Dhr E gaf aan dat alles binnen de marges is, hier moeten we het maar mee doen. Wij zijn zeer ontevreden over de gang van zaken bij de deurgigant, daarom gaan wij juridische stappen ondernemen. Onze vraag is, zijn er nog meer gedupeerde die zoiets hebben mee gemaakt met de deurgigant??

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door Har45 »

U kunt uw klacht misschien ook ventileren op de website van klachtenkompas (consumentenbond).

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik mag toch hopelijk aannemen dat u nog niet (alles) betaald hebt?

*Nicky*
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:24

Re: Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door *Nicky* »

Bedankt voor de tip Har45

Ja alles is betaald dit speelt al sinds het voorjaar, als alles geleverd is ben je verplicht te betalen. De communicatie is slecht daarom speelt dit al zo lang.

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door Nevyn »

zoek eens op www.eigenhuis.nl

Veldt01
Berichten: 991
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Netjes deuren plaatsen is werk voor een vakman, en kennelijk heeft de Deurgigant niet heel veel geld over voor goed personeel.
Niet achter het geleverde werk staan is de volgende fout en levert nog meer slechte reclame op......
Laatst gewijzigd door Veldt01 op 30 nov 2017 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Deur niet goed geplaatst door Deurgigant

Ongelezen bericht door Lady1234 »

*Nicky* schreef:Bedankt voor de tip Har45

Ja alles is betaald dit speelt al sinds het voorjaar, als alles geleverd is ben je verplicht te betalen. De communicatie is slecht daarom speelt dit al zo lang.
U bent pas verplicht te betalen nadar alles goed opgeleverd is.

Gesloten