LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zonwering

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Prins46Prins?
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2015 11:46

zonwering

Ongelezen bericht door Prins46Prins? »

onlangs heb ik een onderhoudsbeurt laten doen aan mijn zonwering bij het bedrijf Ansol in Spijkenisse door wie ik ook de zonwering had laten plaatsen.
Eerst zou het € 120,= kosten en een maand later zou de onderhoudsbeurt € 99,= kosten.
In mei is dit gedaan door bovengenoemd bedrijf.
Nu heb ik wederom contact gezocht met het bedrijf omdat bij het uit- en inhalen van de zonwering deze veel harde (knakken) bijgeluiden geeft.
Men kon eerst mijn gegevens niet vinden in de administratie maar er werd toch een afspraak gemaakt.
s-middags om 12 uur zou er iemand komen.
S-ochtends belde ik op om te vragen of de afspraak nog door ging. Wederom kon men mijn gegevens niet vinden , ook niet dat er een afspraak ingepland was. Zelfs niet dat er in mei door hen onderhoud gepleegd was.
Eerst wilde men weten wanneer er dan onderhoud gepleegd was. dat heb ik opgezocht en teruggebeld. Toen wilde men dat ik de bon opzocht anders konden zij niets doen. Dus de bon opgezocht en wederom teruggebeld. Nog steeds konden zij geen gegevens vinden. maar vandaag zou er zeker niemand langskomen. dus zat ik voor niets te wachten. Omdat zij hun administratie niet op orde hebben en niets konden vinden werd er geen service verleend maar zou ik een afspraak kunnen maken tegen kosten.
Dus bij dit bedrijf mag je wel betalen maar geven zijgen enkele service . wees gewaarschuwd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: zonwering

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Een onderhoudsbeurt is geen onderhoudscontract. Als u 2 maanden later problemen ondervind dat lijkt me het logische dat je voor dit nieuwe probleem moet betalen.

Gesloten