LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loze beloften bij Gamma

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Loze beloften bij Gamma

Ongelezen bericht door FerryG »

Wat mij bij de Belgische Gamma is overkomen, gebeurt hoogstwaarschijnlijk ook in Nederland:

Ik kreeg een bon per email, die ik kon uitprinten, waardoor ik een korting zou krijgen van €5 bij aankoop van minstens €25. Ik ben niet als een gek gaan kopen om maar aan die €25 te komen, maar toen het dan zover was, heb ik de kortingsbon aan de kassa afgegeven. Maar als je denkt dat ik die korting kreeg... Nee, ik kreeg een bon waarmee ik €5 korting zou krijgen bij een volgende aankoop van minstens €25, en dat moest dan ook nog binnen een bepaalde termijn.

Waarom zeggen ze dan niet meteen dat je minstens €50 moet besteden? Ik denk dat ik het antwoord weet: dit levert meer op, want in mijn geval kocht ik een ladder die meer dan €100 kostte. En dan moest ik nog een keer iets kopen... Kassa!!!

Zo vergroot Gamma dus zijn winst, maar niet meer van mijn centen; als ik ooit nog iets bij Gamma koop, is dat omdat ik dat nergens anders kan kopen. Maar als het kan, blijf ik daar weg.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Loze beloften bij Gamma

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Wat mij bij de Belgische Gamma is overkomen, gebeurt hoogstwaarschijnlijk ook in Nederland:
Nee hoor. In NL krijg je elke week bijna wel een boekje in huis met kortingsbonnen voor 15 of 20% korting op alles, mits je maar op een bepaalde dag of tijdstip komt.

Dit doet de Karwei, Praxis en Gamma. Gewoon even naar NL gaan en zo een bon scoren... :mrgreen:

Gesloten