LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dubbele reservering huurauto AutoEurope

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
mh.wilting
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2015 17:44

dubbele reservering huurauto AutoEurope

Ongelezen bericht door mh.wilting »

16 juli heb ik online geprobeerd voor 17 juli t/m 31 juli een auto op Lesbos te reserveren. Aangezien de tijd kort was, heb ik nadat er herhaalde keren een mail kwam dat de reservering niet mogelijk is, telefonisch de reservering gemaakt met AutoEurope. De volgende dag op het vliegveld van Mytilini op Lesbos bleek dat ik drie auto's gereserveerd had. De medewerkers aldaar van Hertz gaven te kennen dat de teveel betaalde bedragen gerestitueerd zouden worden en dat ik niets hoefde te doen. Van een reservering wel is het geld teruggestort, van de andere niet. Nu heb ik voor twee auto's betaald, maar in één gereden.

Waarom kan een auto wel geannuleerd zijn en de andere niet? De huurauto heeft me nu 2x 590,02 euro gekost!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: dubbele reservering huurauto AutoEurope

Ongelezen bericht door renewouters »

Mensenwerk....

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: dubbele reservering huurauto AutoEurope

Ongelezen bericht door aarie25 »

mh.wilting schreef:16 juli heb ik online geprobeerd voor 17 juli t/m 31 juli een auto op Lesbos te reserveren. Aangezien de tijd kort was, heb ik nadat er herhaalde keren een mail kwam dat de reservering niet mogelijk is, telefonisch de reservering gemaakt met AutoEurope. De volgende dag op het vliegveld van Mytilini op Lesbos bleek dat ik drie auto's gereserveerd had. De medewerkers aldaar van Hertz gaven te kennen dat de teveel betaalde bedragen gerestitueerd zouden worden en dat ik niets hoefde te doen. Van een reservering wel is het geld teruggestort, van de andere niet. Nu heb ik voor twee auto's betaald, maar in één gereden.

Waarom kan een auto wel geannuleerd zijn en de andere niet? De huurauto heeft me nu 2x 590,02 euro gekost!
als jij een mail krijgt, dat de reservering niet gelukt is, hoe kan het zijn dat je wel betaalt hebt?
heb jij eerst betaalt en kreeg je toen bericht dat het niet gelukt was?
wel raar dat je dan 3 keer betaalt terwijl het de eerste keer al niet lukte

Gesloten