LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzilveren vouchers Blokker hotelactie 2017 lukt niet

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
bruurs
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2017 21:33

Verzilveren vouchers Blokker hotelactie 2017 lukt niet

Ongelezen bericht door bruurs »

Ik wil op vakantie , maar ik kan de vouchers van Blokker niet verzilveren.
Blokker neemt mij niet serieus: allerlei smoesjes "ze zijn er mee bezig" . doorverbinden kan niet vanwege de privacy". "een willekeurig telefoonnummer geven van een Flechter hotel in Hoenderloo.
Ik kan wel een ander hotel boeken, maar wie geeft mij de garantie dat ik bijvoorbeeld in augustus de vouchers wel kan verzilveren.
Ik roep Radar op om een juridische procedure te beginnen om het betaalde bedrag van de vouchers van Blokker terug te eisen.
Dit kan eenvoudig door bij de Blokker winkel waar de vouchers zijn gekocht het betaalde bedrag terug te eisen

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Verzilveren vouchers Blokker hotelactie 2017 lukt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

bruurs schreef:Ik wil op vakantie , maar ik kan de vouchers van Blokker niet verzilveren.
Blokker neemt mij niet serieus: allerlei smoesjes "ze zijn er mee bezig" . doorverbinden kan niet vanwege de privacy". "een willekeurig telefoonnummer geven van een Flechter hotel in Hoenderloo.
Ik kan wel een ander hotel boeken, maar wie geeft mij de garantie dat ik bijvoorbeeld in augustus de vouchers wel kan verzilveren.
Ik roep Radar op om een juridische procedure te beginnen om het betaalde bedrag van de vouchers van Blokker terug te eisen.
Dit kan eenvoudig door bij de Blokker winkel waar de vouchers zijn gekocht het betaalde bedrag terug te eisen
Waarom zou Radar een juridische procedure moeten starten voor u? Radar is een televisieprogramma, geen jurist. U kunt zelf ook een juridische procedure starten en bij de winkel uw geld terug eisen, maar denk dat er weinig resultaat uit voort komt.

U zult gewoon bij Blokker aan de bel moeten blijven trekken totdat de website weer werkt. Ook al kon een vrijwilliger hier wel op de site komen om te boeken. Speciaal voor u heb ik alvast gezocht: viewtopic.php?f=91&t=173133&p=2402423&h ... r#p2402423. Kunt u het voor de rest wel zelf, of moeten wij hier echt uw handje gaan vasthouden?

Gesloten