LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
richardw1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2018 17:06

Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Ongelezen bericht door richardw1967 »

ik heb een reis geboekt bij dreizen. ik krijg bericht dat ik mijn papieren op kan halen zo gezegd zo gedaan. krijg ik te horen dat ik online in moet checken bij ryanair .thuis aangekomen gaan we het maar eens proberen , en ja hoor het gaat niet moet je visa of mastercart hebben en die heb ik dus niet. dreizen opgebeld het kon ook in de winkel maar wel tegen betaling. je raad het nooit 47 euro bij betalen,ik vind dit niet kunnen.

NeoDutchio
Berichten: 12329
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ryanair is een low budgetmaatschappij. Alles online regelen is het goedkoopst, voor elke stap die offline gedaan moet worden moet betaald worden.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Ongelezen bericht door kweenie »

Volgens mij is een creditcard voor het inchecken zelf niet nodig. Dit is alleen nodig als je extra kosten maakt bij het inchecken/stoel reserveren. Maar dan kun je er bij mijn weten ook voor kiezen om met paypal te betalen.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Ongelezen bericht door yan »

richardw1967 schreef:ik vind dit niet kunnen.
Ik wel...
Had u voorafg kunnen onderzoeken: vrijwel alle vakantie boekingen online hebben CC nodig.

opgelost, volgende!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Ongelezen bericht door sjohie »

richardw1967 schreef:ik heb een reis geboekt bij dreizen. ik krijg bericht dat ik mijn papieren op kan halen zo gezegd zo gedaan. krijg ik te horen dat ik online in moet checken bij ryanair .thuis aangekomen gaan we het maar eens proberen , en ja hoor het gaat niet moet je visa of mastercart hebben en die heb ik dus niet. dreizen opgebeld het kon ook in de winkel maar wel tegen betaling. je raad het nooit 47 euro bij betalen,ik vind dit niet kunnen.
Ik snap de frustratie, maar aan de andere kant, als je in de winkel bij het boeken vraagt of er bij vliegen met Ryanair extra kosten kunnen zijn, zullen alle medewerkers daar volmondig een paar keer "ja" brullen. Dit is nl een bekend gegeven, niet bij elke consument getuige je topic, maar wel bij dat soort medewerkers. Dat je daar in de blijheid van het boeken niet als eerste aan denkt is wel te begrijpen, maar goed, de antwoorden bij D-reizen kunnen maar zo goed zijn als de vragen die gesteld worden.

Mijn advies, haal even diep adem, snuif de geur van wat zonnebrand om in vakantiestemming te komen, en schrijf die 47 euro af als leergeld.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Bijna 50 euro extra kosten om te betalen bij D-reizen

Ongelezen bericht door renewouters »

sjohie schreef:als je in de winkel bij het boeken vraagt of er bij vliegen met Ryanair extra kosten kunnen zijn, zullen alle medewerkers daar volmondig een paar keer "ja" brullen.
Dit is niet alleen voor Ryanair. Zelfs bij "premium" airlines als KLM moet je checken of er geen extra kosten zijn. Daar moet je ook voor veel dingen bijbetalen.

Gesloten