LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erg vies huisje bij Roompot, geen gehoor op klacht

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Bonnie1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2018 19:23

Erg vies huisje bij Roompot, geen gehoor op klacht

Ongelezen bericht door Bonnie1990 »

Op 2 juli zijn mijn man en ik naar het Wolfsven gegaan, een park van Roompot. Wij zijn eerder naar huis gegaan door de vieze omstandigheden in het huisje. We hebben meerdere keren contact opgenomen, maar tot nu toe geen passende oplossing aangeboden gekregen. Roompot zou uiterlijk vandaag wat laten horen, maar wederom niets. Heeft iemand advies over hoe ik dit verder kan aanpakken? De klacht heb ik eerst telefonisch daarna per contactformulier, hierna op klachtkompas en uiteindelijk op Facebook geplaatst.

Op maandagavond kwamen wij bij het huisje in de Wolfsven aan. Gelijk viel het ons op dat het raampje bij de keuken bezaaid was met vliegende mieren. Hierover heb ik dan ook meteen de receptie gebeld. De medewerker heeft het raam opengezet en twee lok doosjes geplaatst. Dit hielp absoluut niet en de gehele avond was ik druk met de beesten het huisje uit te krijgen.

Dinsdagochtend gelijk weer gebeld en de tweede medewerker kwam langs. Hij heeft het raam wederom opengezet en de gaten gekit. Alle daaropvolgende dode dieren mocht ik zelf verwijderen. De pret was inmiddels al aardig gedrukt, maar agh het was inmiddels opgelost.

Woensdagavond zouden we een maaltijd klaarmaken in het keukentje van het huisje. Tot onze verbazing pakken wij pannen vol met muizenkeutels uit de kast! De kast had ook de nodige muizenkeutels en de vloer achter de vaatwasser was te vies om aan te zien, door alle keutels. Gelijk maar weer gebeld, er zou iemand langskomen. Na een uur wachten op een medewerker uiteindelijk maar weer opgebeld met de melding dat we naar huis zouden vertrekken.

De omgeving was zo vies en onhygiënisch. Ik heb 400 euro voor een midweek betaald, maar eigenlijk had ik geld toe kunnen krijgen. Onze vakantie is verpest, en we zijn met een vies en misselijk gevoel vertrokken van de plek.

Donderdagmiddag worden we opgebeld door de receptie dat het 'eventueel wel opgeruimd had kunnen worden, indien dat nodig was' pardon? Het is ronduit walgelijk in wat voor staat het huisje zich bevindt. Daarnaast is het super ongezond dat de hele keuken vol ligt met muizenkeutels, om nog niet eens te praten over de muizenkeutels in de pan!

Uiteindelijk werd op zaterdag 7 juli gebeld voor een tegoed bon van 75,00 euro. Dit werd vervolgens verhoogd naar 100,00 euro, echt heb ik aangegeven dat ik geld terug wil ontvangen, omdat wij in de toekomst geen park van Roompot meer zullen bezoeken. Ik heb Roompot de foto's laten zien, maar dit doet ze weinig.

stofzuigertje

Re: Erg vies huisje bij Roompot, geen gehoor op klacht

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heb je maandag om 15.00 uur bij aankomst gelijk gecontroleerd en foto's gemaakt als bewijs?
Verder zit vrijwel alles vol, zeker met Andre Rieu op enkele KM afstand waardoor er niets over is in deze tijd.
Maar vergeet niet dat ook bij mijn thuis ik de fruitvliegjes moet bestrijden dus eigen schuld.

Het is na weekend leegstand mogelijk dat een vrijdag schoongemaakte vol zit en klagen, de schoonmakers komen elke maandag en vrijdag tussen 8.00 en 15.00 uur en daarna word het lastiger.
Bewijs is nodig en bij niet gelijk reinigen zou ik dinsdag al terug gaan en alles terug eisen.

Het probleem is dat je een huisje in dit soort gevallen goed moet ontsmetten en luchten zodat er geen etensresten meer zijn, want een poetsdoek is niet voldoende, een beetje is genoeg voor deze dieren overlast.

Verder ga ik altijd voor zekerheid alle pannen en bestek wassen en de keuken ook het werkblad.
Bacteriën zie je niet maar.... die zijn nog erger dan dit zichtbare.

Wel begrijp ik dat ze niet elke pan kunnen controleren , en zelf eerst alles nalopen en meer dan afspoelen, dus met zeep en warm water is vaak nodig.
En er zijn andere parken met betere schoonmakers want die zijn helaas vaak moeilijk te vinden als er meerdere parken in de buurt zijn die ook personeel zoeken!

Gesloten