LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eo dag

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

eo dag

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Je kunt toch gewoon "nee" zeggen? Zoals anderen al hebben gezegd, je wordt ook constant op straat aangesproken over zogenaamde fantastische aanbiedingen die je moet hebben of een assortiment aan folders. Als je geen "nee" kunt of durft te zeggen wordt je met de grootste rotzooi opgezadeld. Trouwens, je bent toch christen van binnen? Waarom gaan mensen per se zoveel geld uitgeven voor EO dagen om daar met de armen te staan zwaaien. Compassie met je medemens begint aan huis, niet in een arena, maar dat is mijn mening. Net zoals de hele week je buren treiteren en dan op zondag braaf in de kerk zitten om gods woord te eren.

Trouwens christendom, fatsoen, meedeleven en helpen van je medemens past niet in een zin, kijk maar naar ons huidige kabinet.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: eo dag

Ongelezen bericht door Big-V »

Wat is nu precies je punt? Mensen mogen niet naar bijeenkomsten van de EO? Christenen zijn niet te vertrouwen?
Als je dat laatste bedoelt, dan is dat nogal wat.

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: eo dag

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Veel christenen zijn inderdaad niet te vertrouwen, ik noem alleen maar Balkenende en Rouvoet die hun mond vol hebben over christendom, waarden en normen, maar zichzelf wel verrijken over de rug van het volk. Het Vaticaan, hoofdstad der corruptie. Priesters, een hostie in de ene hand, de andere hand in de broek van een kind. Moet ik nog door gaan?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: eo dag

Ongelezen bericht door NAK »

Veel christenen zijn inderdaad niet te vertrouwen,
Ooit gehoord van het spreekwoord over de pot en de ketel die zwart ziet amarie2007?????

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: eo dag

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Ja hoor heb ik wel eens van gehoord, alleen hebben de pot en ketel geen oogjes die de achterbaksheid van die lui zien en ik wel.

Het is wel typisch dat je de rest van de zin compleet negeert.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: eo dag

Ongelezen bericht door tienepien »

Iemand is ook niet automatisch onbetrouwbaar omdat hij zichzelf christen noemt.


Iemand is niet automatisch betrouwbaar omdat hij zichzelf christen noemt.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: eo dag

Ongelezen bericht door Big-V »

Wat een onzin-topic. Het raakt kant noch wal en heeft totaal niets met consumenten(recht) te maken.[/i]

Gesloten