LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anfi Voyager

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
galgenwaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2010 15:48

Anfi Voyager

Ongelezen bericht door galgenwaard »

Wij zijn zo dom geweest (of misschien niet?) om ons over te laten halen om een pakket te kopen van 5 weken bij Anfi. Eerst twee weken verplicht in Gran Canaria en daarna 3 weken waar we maar willen. Ziet er goed uit, maar hebben nu toch onze bedenkingen. Hebben ook geen idee waarom we er zomaar in stapten, we weten dat er vreemde praktijken op na gehouden worden. En toch hebben we het gedaan. Heeft iemand ervaring met Anfi of weet iemand hoe je hier onderuit kan komen. Het is geen time share, zo slim zijn ze ook wel weer. Ben benieuwd.

marcisil
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2010 22:45

Re: Anfi Voyager

Ongelezen bericht door marcisil »

Je hebt het over weken, nou dan had je het al moeten weten nietwaar?
timeshare gaat altijd in weken.Dus je hebt een verkapte timeshare gekocht en na de eerste keer op bezoek geweest te zijn,krijg je weer zo,n fantastische presentatie en gaan zij weer verder met het brainwashen en stink je er misschien wel in voor veel meer geld.

wij zijn er 12 jaar geleden ook in gestonken en jammer genoeg plus minus
50.000 hfl verloren bij hun.

jb-opleidingen
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2010 14:22

Re: Anfi Voyager

Ongelezen bericht door jb-opleidingen »

wij hebben in november dezelfde overeenkomst getekend
verscheidene mensen gesproken over hun ervaringen
in 1e instantie boek je de 5 weken zoals overeengekomen
we begrijpen van mensen daar aanwezig dat er inderdaad nieuwe voorstellen komen na je bezoek
daar hoef je niet op in te gaan
alles zoals beloofd was keurig nagekomen aldus de bezoekers op dat moment daar aanwezig
dus ik zou gewoon maar genieten van de vakantie die je hebt ingekocht, gaan wij ook doen
verdere transacties heb je zelf in de hand
dus gewoon zint eer je begint

clubhunter
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 nov 2010 14:42

Re: Anfi Voyager

Ongelezen bericht door clubhunter »

.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 nov 2011 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

BvdBerg3
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2011 10:05

Re: Anfi Voyager

Ongelezen bericht door BvdBerg3 »

Hallo allemaal,
Toen ik alle forums hier op Radar las na thuiskomst van Gran Canaria schrok ik wel even zeg! Ook ik heb de Anfi Voyager aangeschaft bij Anfi. Dus ik heb gelijk opgebeld naar hun en mijn angst geuit. Gelukkig ben ik gerustgesteld, het is absoluut geen Timeshare (staat overigens ook in de afspraken vermeld) en ik kon gelijk mijn reservering maken (al voor betaling), een preboeking wordt dat genoemd. De vriendelijke dame gaf aan het inderdaad druk is in schoolvakanties en dat je dan wel op tijd moet reserveren. Inmiddels ben ik 2 weken in Anfi geweest met mijn gezin (Club Monte Anfi) en heb een geweldige tijd gehad. Tijdens deze twee weken werdt er een nieuw aanbod gedaan, maar toen ik aangaf hier niet in geinteresseerd te zijn werd ik ook met rust gelaten. Nu staan er inmiddels ook 2 weken naar Portugal gepland en ben ik nog op zoek naar een mooie bestemming voor de laatste week.
Een ieder die de Anfi Voyager heeft aangeschaft zou ik willen aanraden om contact op te nemen met Berber (contractenafdeling), zij kan je precies uitleggen hoe het in zijn werk gaat en al voor betaling een reservering maken.
Mvg Bob van den Berg.

Gesloten