LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht ANWB

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
roymen
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 aug 2011 18:23

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door roymen »

rijmoverduin schreef:Dank voor uw reactie.
De ANWB heeft alles voor ons geregeld en kan niet achterhalen wie de transporteur is geweest. Ook onze verzekeringsmaatschappij is niet verder gekomen.
Hoi

Ik ben zelf werkzaam op de overslag van de anwb waar alle auto's uit het buitenland binnen komen en dan met klein transport naar garage of thuis wordt vervoerd.
Ieder transportbedrijf maakt foto's van de auto voordat deze wordt op geladen en de ANWB kan WEL nakijken welk transportbedrijf en zelfs welke chauffeur deze auto heeft vervoerd.
Het een kleine moeite om de foto's op te vragen en dan weet je meteen wie verantwoordelijk is voor de schade.

B.Lazerd
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2012 14:09

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door B.Lazerd »

Marc de Wit schreef:De ANWB beroept zich terecht, echter zuiver formeel, op de Algemene Voorwaarden art. 11.. Echter kunt u de vervoerder van uw auto aanspreken!
Voor meer info kunt u mij een PM sturen.

Heb HELAAS zaken gedaan (2011) met deze 'Jurist' uit Alkmaar. Was hierdoor dieper in de problemen gekomen door valse beloftes, spookfacturen voor niet geleverd werk en bedreigingen (als ik de media zou opzoeken) 

Na wat googlen werd werd voor mij veel duidelijk. Deze persoon is een voormalig turncoach uit Alkmaar en heeft 19 maanden mogen brommen in de cel. En niet voor de minste vergrijpen. 
Mocht U toch besluiten om zaken met hem te doen wens ik u veel sterkte toe, mijn advies is om deze persoon te mijden.

misssan
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2012 23:07

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door misssan »

Oh jee als ik dit zo lees... Dit weekend onze vw transporter daar achter gelaten met een kapotte dynamo. Gelukkig heb ik van alle hoeken foto's gemaakt in de garage in Loriol zelf voor de zekerheid en dit was blijkbaar niet voor niks... Onze transporter is puntje gaaf geeneen krasje of deuk... Ben blij met deze foto's nu... Ik heb ook nog wel een paar puntjes over de anwb en de gang van zaken dit afgelopen weekend in montelimar. Over 2 weken komt onze vw terug naar nederland en als er ook maar èèn deuk of kras op zit ga ik uit mijn plaat. Of als er ook maar iets weg is uit het busje krijgt dit een hele lange staart. Maar ik wacht het twee weken af en laat iedereen weten hoe de stand van zaken is. Kunnen we gelijk zien of de anwb iets van de ellende van onze medelanders en hun voertuigen hebben geleerd en garage in loriol erop heeft aangesproken! Jullie horen van me... :)

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Misssan, ik snap je zorg heel goed. Je kostbare auto is toch even een aantal weken volkomen uit zicht, ja toch? Dat je foto's hebt gemaakt is alleen maar verstandig. Maar... het is ook verstandig nog even af te wachten. Je maakt je nu druk om dingen waarvan je nog maar helemaal moet afwachten hoe het gaat.

Stel dat je auto straks in perfect staat wordt afgeleverd, met alles er in, heb je je voor niks druk gemaakt, in dit topic gereageerd, enzovoorts. Nogmaals, heel begrijpelijk, maar beter is het even af te wachten. Dingen lopen toch altijd anders dan je van tevoren bij elkaar piekert, snap je?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door Har06 »

Wat een treurnis over de ANWB, van gemolde auto,s, dure reparaties tot voorlampjes toe.

Hoeveel mensen zijn wel keurig door de ANWB geholpen, 99,2 % ?.

Voor een lampje bel je niet de ANWB, de betreffende thuisgarage zou ik acuut dumpen, in de auto,s liggen toch onderhoudsboekjes ? :lol:

aaten
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:43
Locatie: Utrecht

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door aaten »

Toch bijzonder dat een dealer bij een ducato zegt: afblijven, is te ingewikkeld.

Pak het boekje en lees daar dat je twee schroeven moet losdraaien waarna je de unit uit de behuizing kunt tillen en het lampje heel simpel vervangt.
Het enige aan het kreng wat je niet zelf kunt vervangen zijn de verstralers voor, staat ook in de handleiding (raadpleeg uw dealer).

Als je inderdaad voor dat soort dingen de anwb al laat komen wordt het heel onbetaalbaar.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:Wat een treurnis over de ANWB, van gemolde auto,s, dure reparaties tot voorlampjes toe.

Hoeveel mensen zijn wel keurig door de ANWB geholpen, 99,2 % ?.

Voor een lampje bel je niet de ANWB, de betreffende thuisgarage zou ik acuut dumpen, in de auto,s liggen toch onderhoudsboekjes ? :lol:

Tsja vergelijk het met o.a. UPC.....zoveel treurnis over gemolde kabels, kapotte wijkkasten etc etc en hoeveel zijn er geholpen door UPC ?

Ik heb destijds dus wel de anwb gebeld en wel voor beide lampen. Dat jij niet doet moet jij weten natuurlijk, o.a. ik maak gebruik van wat mijn abo mij biedt.

misssan
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2012 23:07

Re: Klacht ANWB

Ongelezen bericht door misssan »

Updateje... Na veel gebeld te hebben met de ANWB omdat het nogal langs elkaar heen ging allemaal... De ene zei bijvoorbeeld dat er spoed bij zou staan en de ander kon niks vinden over spoed etc etc. Ik kreeg een sms dat ik logistiek kon bellen over de datum van aankomst van onze wagen... Logistiek wist van niks, vreemd vreemd vreemd, weer bellen bellen bellen (ik heb me daar een telefoonkosten gemaakt alleen aan de anwb) Nou onze auto is eerder dan verwacht aangekomen in nederland, 10 september was dit en hij was in Zaandam 14 september... Dat was ook nog zoiets , ik belde op om te vragen wanneer hij hier in Zaandam zou zijn... Werd er gezegd dinsdag uiterlijk woensdag... Nou woensdag middag nog maar even bellen dan, ja mevrouw donderdag uiterlijk vrijdag... NEE NEE NEE! Dat gaan we niet doen maak me niet gek! Donderdag was onze transporter er weer hoor, helemaal puntje gaaf alle spullen zaten er nog netjes in, niks kapot perfekt! Ik wil nog wel even kwijt dat de mensen van de anwb me altijd uiters vriendelijk te woord hebben gestaan. Het ging hier en daar een beetje mis maar goed...

Ik ben nu bezig om alles te declareren naar de anwb maar sommige bonnetjes kan ik gewoon niet vinden door alle hectiek in Frankrijk... Er is gelukkig toen wel toegezegd dat de tel.kosten vergoed zouden worden. Al met al, anwb bedankt ondanks een aantal minpuntjes maar die hebben we allemaal. Ik ben tevreden...

Gesloten