LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ridder777

Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede dag beste mensen van het forum,
Ik zal de situatie even uitleggen.

Ik woonde eerst op kamers, en daar zat de tv aansluiting (Caiway) bij de huurprijs inbegrepen.
Internet moest ik zelf regelen, en ik had een abonnement bij KPN, verder niks erbij.
35 E per maand betaalde ik. (Ik had een jaar contact en er moesten nog 4 maanden geleverd woorden voordat het afliep)

Ik ben verhuisd en ik heb KPN meegenomen.
Omdat bij deze woning geen TV abonnement aanwezig was heb ik KPN gebeld om te opgraden en TV erbij te nemen. Ik betaal nu 51,50 per maand en heb interactive TV.
Mijn familie en kennissen zeggen dat het erg dom is wat ik heb gedaan., en dat ik te veel betaal per maand.
Wat had ik dan moeten doen???
Alvast bedankt

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door angel1978 »

je familie vindt het dom, vraag hen wat je anders had moeten doen..

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als jij tevreden bent moet je je niets aantrekken van anderen. Nu heeft het toch niet veel zin. Tegen de tijd dat je contract afloopt ga je kijken voor iets anders.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door moederslink »

Ridder777 schreef:Goede dag beste mensen van het forum,
Ik zal de situatie even uitleggen.

Ik woonde eerst op kamers, en daar zat de tv aansluiting (Caiway) bij de huurprijs inbegrepen.
Internet moest ik zelf regelen, en ik had een abonnement bij KPN, verder niks erbij.
35 E per maand betaalde ik. (Ik had een jaar contact en er moesten nog 4 maanden geleverd woorden voordat het afliep)

Ik ben verhuisd en ik heb KPN meegenomen.
Omdat bij deze woning geen TV abonnement aanwezig was heb ik KPN gebeld om te opgraden en TV erbij te nemen. Ik betaal nu 51,50 per maand en heb interactive TV.
Mijn familie en kennissen zeggen dat het erg dom is wat ik heb gedaan., en dat ik te veel betaal per maand.
Wat had ik dan moeten doen???
Alvast bedankt
Niets doms aan , alleen maar het gemak ervan.

Je hebt nu voor die € 51.50 alles. Vrij duur maar het is nog maar voor 4 maanden.
Tegen de tijd dat je contract afloopt , binnen nu en 4 mnd , ga je eventueel rustig rondkijken naar een ander ,als je dat al wilt.
Mijn zoon zit bij Ziggo en heeft dit pakket ook en betaalt ook € 51.50

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door 16again »

moederslink schreef:Je hebt nu voor die € 51.50 alles. Vrij duur maar het is nog maar voor 4 maanden.
Pakket wijzigen = nieuw contract = 1 jaar vast

Veel goedkopere aanbieders zijn er niet, en sowieso kun je alleen kiezen wat beschikbaar is op je adres.

riddert
Berichten: 2131
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door riddert »

Geen zorgen, je hebt een prima aanbieding bij een betrouwbare leverancier genomen. Wellicht kan het goedkoper, maar goedkoper hoeft niet altijd beter te zijn.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door kuklos »

Ridder777 schreef:Mijn familie en kennissen zeggen dat het erg dom is wat ik heb gedaan., en dat ik te veel betaal per maand.
Wat had ik dan moeten doen???
Tegen je familie zeggen dat het jouw geld is? En dat je niets hebt aan familieleden die enkel kritiek leveren zonder zelf met een beter idee te komen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het kan ook zijn dat je domme familie en kennissen hebt. In dat geval heb je wellicht niet eens zo'n slechte keuze gemaakt.

Met andere woorden: ga vooral af op je eigen oordeel.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Domme keuze gemaakt volgens vrienden en familie

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bob Schurkjens schreef:Het kan ook zijn dat je domme familie en kennissen hebt. In dat geval heb je wellicht niet eens zo'n slechte keuze gemaakt.
Met andere woorden: ga vooral af op je eigen oordeel.
KPN Is wat duurder dan de low budget aanbieders (NLE, Telfort e.d.) maar je moet wel appels met appels vergelijken. Mijn moeder heeft Telfort en voor veel zaken die ik gratis bij XS4ALL heb moet zij per maand bij betalen.

Gesloten