LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo interactieve HD recorder

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door pheeb »

Ziggo heeft een actie met de interactieve HD recorder.
Nou had mijn moeder telefonisch dat besteld. Nu begin augustus had zij nog niets gehoord dus heeft zij ziggo gebeld. Wat krijgt zij te horen:
Mevrouw, u heeft niets besteld. Er staat niets in onze computer.
Nou mijn broek zakt hiervan af zeg, wat slecht! En nu zijn de decorders ook nog op en komen niet eerder dan nov/dec weer.

Zelf zit ik ook bij ziggo en ik wou dit dus ook bestellen, maar ik zit nu erg te twijfelen om toch maar over te stappen naar kpn. Het is toch te gek dat ze een actie starten en niet genoeg decorders hebben en dan ook nog zolang moeten wachten op de decorders.
Heeft iemand ervaring met kpn en de interactieve televisie?

mvg

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Geld die aktie ook voor mensen die al lid zijn van ziggo :?:

pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door pheeb »

nou mijn moeder moest 199 euro ervoor betalen omdat zij al alles in 1 heeft.

zelf heb ik alleen internet en standaard tv van ziggo en kon ik dus gebruik maken van die aanbieding.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het is toch te gek dat ze een actie starten en niet genoeg decorders hebben en dan ook nog zolang moeten wachten op de decorders
Dat zou het inderdaad zijn, maar deze aktie loopt volgens mij al maanden. Maar vanwege het succes de afgelopen tijd omdat volgens Ziggo digitaal de standaard wordt, zijn ze inderdaad nu tijdelijk op. Vorig jaar zijn ze ook een tijdje niet leverbaar geweest. Ik heb toen ook een paar maanden gewacht met de overstap. En volgens mij is er nog wel een interactieve decoder leverbaar, alleen de interactieve decoder met opname mogelijkheid is tijdelijk niet leverbaar.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

De verwachting is dat de interactieve decoders medio November weer leverbaar zijn.

Ziggo Webteam Jelle

moeskoetie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2010 14:43

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door moeskoetie »

vandaag zou het dan gaan gebeuren.
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
ligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?

mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

U kunt beter niet alles geloven wat Ziggo belooft. Ik heb bij hun mijn alles in 1 extra met de hoogste snelheden 3 maanden geleden opgezegd en gekozen voor het goedkopere plus pakket van 52 euro, Ziggo zou Ziggo niet zijn als het verkeerd gaat.

Ik krijg nog steeds de hogere snelheden maar een lagere prijs, waar vind je nog zo'n provider :lol:

Jack Donkervoort
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2010 16:41

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Jack Donkervoort »

Jelle gaat morgen vast uw gegevens opvragen !

Arie_O
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:02

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Arie_O »

moeskoetie schreef:vandaag zou het dan gaan gebeuren.
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
ligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?
Waarom op de eerste de beste dag al negatief doen op een forum.
Misschien is het u fout wel.
Weet u hoe de sisco werkt, en hoe het menu van on demand films kijken te voorschijn haalt.
Probeer eerst eens de gebruiks aanwijzing te lezen.

gr. Arie

angesmtes
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2011 12:53

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door angesmtes »

Wat een actie van ziggo nieuwe klanten krijgen draadloos internet gratis en een recorder voor 50,00 euro en de trouwe klanten van ziggo jawel hoor geen draadloos internet en een recorder voor 199,00 euro fijn toch om al jaren een vast klant te zijn top hoor ziggo voor de klantenbinding maar niet heus werd er vanmorgen ook nog door een medewerker de hoorn erop gegooid pfff iemand een idee van een goede provider.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

vandaag zou het dan gaan gebeuren.
ziggo en interactieve tv......films en serie ondemand......uitzending gemist.....het kan niet op.....tenminste als het zou werken.......niet dus
digitale zenders werken wel....maar de rest blijft verborgen van iedere activiteit.
Een niet retourgeschikte antenneversterker er tussen misschien ?
ligt het nu bij ziggo of bij de cisco ihd recorder?
Raar dat mensen de optie "of ligt het aan mijn eigen (stuk) installatie" altijd OF vergeten of om een of andere manier meteen uitsluiten :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bprosman schreef:Raar dat mensen de optie "of ligt het aan mijn eigen (stuk) installatie" altijd OF vergeten of om een of andere manier meteen uitsluiten :wink:
Omdat Ziggo vaak begint met "het ligt aan uw apparatuur" - zelfs als je kan aantonen dat dit niet zo is. Logisch dat mensen die gebruik maken van Ziggo dezelfde houding hebben - het ligt aan Ziggo..

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

Omdat Ziggo vaak begint met "het ligt aan uw apparatuur"
In de meeste gevallen is dat ook zo ;-).
Ben ook benieuwd wat het probleem bij "Moeskoetie" is.

pamelacuiper
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2009 19:11

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door pamelacuiper »

Ja, dat is beloning he, voor de klanten....

Wij hebben een jaar geleden 199 euro betaald. En met korting klanten werven oke, maar nu ineens voor 49????

Nog zoiets waar ze hun klanten mee belonen: als je verhuisd betaal je 29.95 (want ik heb al alles in 1) Maar als je verhuisd en gaat alles in 1 afnemen, dan is het gratis!!

Top van Ziggo hoor! Klanten behouden???

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Dirkie »

pamelacuiper schreef:Ja, dat is beloning he, voor de klanten....

Wij hebben een jaar geleden 199 euro betaald. En met korting klanten werven oke, maar nu ineens voor 49????

Nog zoiets waar ze hun klanten mee belonen: als je verhuisd betaal je 29.95 (want ik heb al alles in 1) Maar als je verhuisd en gaat alles in 1 afnemen, dan is het gratis!!

Top van Ziggo hoor! Klanten behouden???
Ter informatie: die 49 euro is voor een HD decoder en die 199 euro was (en is) voor een interactieve HD recorder, dus 2 verschillende artikelen.
En voor het tweede geef dus eigenlijk zelf ook de oplossing: voor je gaat verhuizen, zeg je Ziggo op. En op het nieuwe adres ben je een nieuwe klant met alle geweldige voordelen :mrgreen:

pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door pheeb »

Ondertussen ben ik mooi overgestapt,waardoor ik nu een gratis hd recorder heb.
dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider :D Ik ben tevreden en blij met mijn recorder.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door Winterman »

angesmtes schreef:Wat een actie van ziggo nieuwe klanten krijgen draadloos internet gratis en een recorder voor 50,00 euro en de trouwe klanten van ziggo jawel hoor geen draadloos internet en een recorder voor 199,00
Vaste klanten krijgen ook draadloos internet gratis. Ziggo is al een tijdje bezig alle modems te vervangen. Ik had al draadloos internet via een zelf aangeschafte router. Die kan ik nu weg doen. Moet ik dan ook over de kosten gaam klagen? Ieder bedrijf komt met acties voor nieuwe klanten. Als je daarvan wil profiteren moet je gewoon constant wisselen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door bprosman »

dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider
Hoe doe je dat ? Stel ik wil van Ziggo af ? Welke andere provider kan ik naartoe ?

pamelacuiper
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2009 19:11

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door pamelacuiper »

vogels schreef:
Wat een actie van ziggo nieuwe klanten krijgen draadloos internet gratis en een recorder voor 50,00 euro en de trouwe klanten van ziggo jawel hoor geen draadloos internet en een recorder voor 199,00
Dat zijn 2 verschillende decoders! Als je klaagt, wel eerst checken of het klopt natuurlijk.
Het klopt wel zeker. Nu is inderdaad alleen de HD decoder in de aanbieding. Een aantal weken/maanden geleden was dit de HD Recoder
Dus, als je moppert op anderen, wel eerst even checken of dat terecht is ;-)

pheeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2011 18:47

Re: ziggo interactieve HD recorder

Ongelezen bericht door pheeb »

bprosman schreef:
dus gewoon ziggo opzeggen en naar een andere provider
Hoe doe je dat ? Stel ik wil van Ziggo af ? Welke andere provider kan ik naartoe ?
gewoon op internet even gaan orienteren. ik ben naar telfort gegaan.
je kan zelf ziggo opzeggen, maar telfort kan het ook voor je doen. wel moet je bv bij telfort eerst internet aanschaffen voordat je het tv pakket kan aanvragen.

Gesloten