LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
boxxem
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2011 22:12

tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door boxxem »

Heb sins kort tele2, 3 in 1 ,eerder ziggo 20 mb internetsnelheid 3 in 1 ben er bij weggegaan om het goedkoper te maken. Maar tele2 is niks bijna het zelfde bedrag en dan verkoop praatjes razendsnel tot 20 mb internetsnelheid, en wat is het razendlangzaam ongeveer 6 mb. en dan de klantenservice dan is er dit zeker of dat , nou niks dus eerder ook nooit met ziggo altijd perfect.Ik vind dat ze zo en zo de reclame moeten veranderen want het is niet razendsnel, ja misschien als je naast de mast woont ,bah rommelpot. persoonlijk zeg ik van De rechter moet hier over beslissen want wat je hier voor betaald is nog niet eens voor de helft van het geld waard.
En dan ook nog als beste getest,nou vast door hun eigen mensen die er werken.volgens mij is het een druk fout en moet zijn als slechtste getest.
DUS MENSEN GA NIET NAAR TELE2.
ZIGGO IS WEL HET BESTE EN DIE HAD OP NR 1 GEMOETEN.
de prijs kan net zo als bij tele2 en dan is de internetsnelheid nog meer als bij tele2. heb er geen woorden voor. bah
ik ben dus een ontevreden klant van tele2.

Veggie2
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2011 20:44

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door Veggie2 »

Hier hetzelfde. Overstappen naar Tele2 was een slechte beslissing. Netjes mijn jaarcontract "uitgezeten" en snel weg bij Tele2 (ze sloten het zelfs eerder dan een jaar af, ooeps, weer een foutje).

Zelfs ik als vegetarier ben van mening dat ze Frank het schaap wel mogen afschieten.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door lammi »

Tja, daar heb je het weer, goedkoop is dus duurkoop. Ben zelf ook bij Ziggo en kreeg ook regelmatig reclame van tele2 en er ook regelmatig over nagedacht om over te stappen omdat het inderdaad een stuk goedkoper is dan bij Ziggo maar ik denk dat ik maar lekker blijf zitten waar ik nu zit.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door ciske »

lammi schreef:Tja, daar heb je het weer, goedkoop is dus duurkoop. Ben zelf ook bij Ziggo en kreeg ook regelmatig reclame van tele2 en er ook regelmatig over nagedacht om over te stappen omdat het inderdaad een stuk goedkoper is dan bij Ziggo maar ik denk dat ik maar lekker blijf zitten waar ik nu zit.

sorry hoor , ziggo is ook naadje zie de vele topics.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door lammi »

ciske schreef:
lammi schreef:Tja, daar heb je het weer, goedkoop is dus duurkoop. Ben zelf ook bij Ziggo en kreeg ook regelmatig reclame van tele2 en er ook regelmatig over nagedacht om over te stappen omdat het inderdaad een stuk goedkoper is dan bij Ziggo maar ik denk dat ik maar lekker blijf zitten waar ik nu zit.

sorry hoor , ziggo is ook naadje zie de vele topics.
Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door ciske »

Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.

klopt niet , ik ken verschillende mensen met ziggo die heel vaak storingen hebben , dus hoezo alleen klantenservice? die is bij elke provider naadje.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ziggo staat bekend als een goede kabelaar.
De klantenservices doen waarvoor ze getraind zijn :wink:

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door lammi »

ciske schreef:
Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.

klopt niet , ik ken verschillende mensen met ziggo die heel vaak storingen hebben , dus hoezo alleen klantenservice? die is bij elke provider naadje.
Ja en dan wordt meteen naar Ziggo gewezen en achteraf erachter komen dat het daar niet aan ligt maar aan de eigen thuisaansluitingen. Dat komt namelijk ook heel vaak voor. Dus jou Quote klopt ook niet helemaal maar iedereen zijn eigen mening.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door ciske »

Ja en dan wordt meteen naar Ziggo gewezen en achteraf erachter komen dat het daar niet aan ligt maar aan de eigen thuisaansluitingen. Dat komt namelijk ook heel vaak voor. Dus jou Quote klopt ook niet helemaal maar iedereen zijn eigen mening.
inderdaad , ieder zijn/haar mening maar wat jij schrijft klopt toch ook niet helemaal, het ligt niet altijd aan de aansluiting bij mensen zelf.

jij mag zweren bij een provider, ik zelf heb geen tele2 of ziggo , welke ik heb ben ik tevreden over maar erbij zweren.....Nooit.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door lammi »

ciske schreef:
Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.

klopt niet , ik ken verschillende mensen met ziggo die heel vaak storingen hebben , dus hoezo alleen klantenservice? die is bij elke provider naadje.
Lees je eigen quote eens.....Je verwijst hier duidelijk naar Ziggo als schuldige maar die storingen hoeven niet aan Ziggo te liggen maar kan ook met bekabeling te maken hebben maar dat hebben ze je achteraf mischien niet verteld. Natuurlijk kan de fout ook bij ziggo liggen maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Dat wil ik hier mee zeggen. Jou quote klopt dus niet helemaal.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door ciske »

sorry hoor lammi, maar de personen waar ik contact mee heb zijn echt niet achterlijk , die weten heus wel of het aan ziggo of aan hun zelf ligt , en nogmaals ...ik heb geen ziggo gelukkig niet.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door lammi »

ciske schreef:sorry hoor lammi, maar de personen waar ik contact mee heb zijn echt niet achterlijk , die weten heus wel of het aan ziggo of aan hun zelf ligt , en nogmaals ...ik heb geen ziggo gelukkig niet.
Dat hoor je mij ook niet zeggen dat die personen achterlijk zijn....Maar jij wijst steeds naar ziggo als schuldige en dat is niet altijd zo.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.

Ongelezen bericht door ciske »

Maar jij wijst steeds naar ziggo als schuldige en dat is niet altijd zo.
klopt maar zoals gezegd is in vele gevallen wel ziggo de schuldige, en ik wijs niks , ik hoor het en lees topics

Gesloten