LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restitutie na overstappen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
nancy.hulshout
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2016 16:44
Contacteer:

Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door nancy.hulshout »

Ik ben in augustus overgestapt naar Ziggo, maar kreeg nog restitutie van T-Mobile thuis voor teveel betaald / in rekening gebracht. Een totaal van 35,67 is zonder reden gesplitst in 2 aparte bedragen. Heb in November (!) 18,02 ontvangen en wacht nog steeds op de rest. Als ik bel kan er geen antwoord gegeven worden, krijg steeds te horen dat ik wordt teruggebeld wat nooit gebeurt en er wordt niet gereageerd op contact via de app of e-mail. Ik ben dit dik zat!!

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door grun »

Als je nog op het T-mobile forum kunt komen, zou ik het daar eens vragen. Op een forum lezen de andere klanten ook mee en dat geeft soms een duwtje in de rug van degenen die het moeten oplossen.

nancy.hulshout
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2016 16:44
Contacteer:

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door nancy.hulshout »

Had ook al n melding via t T-Mobile forum gedaan. En er gebeurt weer niets

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door mahadma »

Mogelijk verbruikskosten (telefoon of tv programma's) van de laatste maand nog niet berekend?

nancy.hulshout
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2016 16:44
Contacteer:

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door nancy.hulshout »

Dit betreft juist de eindafrekening... Stond in september op mijn online account en heb daar een screenshot van gemaakt. 2 maanden later is het bedrag wat ik retour zou krijgen ook ineens "verdwenen" van deze online account

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door mahadma »

Dan de sctreenshot effe mailen met 1binnen 14 dagen betalen.

nancy.hulshout
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2016 16:44
Contacteer:

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door nancy.hulshout »

Betaling werd steeds telefonisch toegezegd, om daarna aan te geven dat ik nog teruggebeld zou worden wat natuurlijk nooit werd gedaan. De helft van het bedrag heb ik in november ontvangen en wacht nu op t restant, maar ik wil inmiddels compensatie voor de uren en belgeld wat ik erin heb gestoken

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Restitutie na overstappen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Misschie hadden ze even een negatief banksaldo. Nee is natuurlijk van de gekke, het abbonementsgeld moet toch ook in 1 keer betaald worden?

Gesloten