LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vandaag gebeld door een incasso man en ik heb hem afgewimpel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
vildersmarc
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2018 18:21

Vandaag gebeld door een incasso man en ik heb hem afgewimpel

Ongelezen bericht door vildersmarc »

Vandaag ben ik gebeld door iemand die mij melde dat hij belde dat er nog een rekening open stond van bel en travel. Ik doe niet mee aan dit soort zaken dus heb hem bedankt voor de telefoon en vertelde hem dat ik hier niet in mee ga. De reactie was dat er andere reactie zal volgen, mij bang maken dus. Ik kan mij na het gesprek vaag een telefoon gesprek herinneren welke ik ergens begin afgelopen jaar gevoerd heb met iemand die mij belde over een reis die ik kon winnen, doubai- italie of nog een ander land. Ik heb er over de telefoon ja op gezegd, met de bedoeling dat ik de info over de mail zal verwachten. Uiteindelijk heb ik binnen de opzeg termijn volgens hun manier welke ze mij aangaven opgezegd. Ik kan mij herinneren dat Radar hier pas geleden dit in de uitzending besproken heeft. Kunt u mij helpen om van deze praktijken af te komen?? Bij voorbaat dank en groet, Marc

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Vandaag gebeld door een incasso man en ik heb hem afgewimpel

Ongelezen bericht door mahadma »

Wie eist, die bewijst! Geen bewijs? Geen geld.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vandaag gebeld door een incasso man en ik heb hem afgewimpel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Voortaan die telefoontjes met “aanbiedingen” voor wat dan ook meteen afkappen en geen gegevens verstrekken.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vandaag gebeld door een incasso man en ik heb hem afgewimpel

Ongelezen bericht door witte angora »

vildersmarc schreef:Vandaag ben ik gebeld door iemand die mij melde dat hij belde dat er nog een rekening open stond van bel en travel. Ik doe niet mee aan dit soort zaken dus heb hem bedankt voor de telefoon en vertelde hem dat ik hier niet in mee ga. De reactie was dat er andere reactie zal volgen, mij bang maken dus. Ik kan mij na het gesprek vaag een telefoon gesprek herinneren welke ik ergens begin afgelopen jaar gevoerd heb met iemand die mij belde over een reis die ik kon winnen, doubai- italie of nog een ander land. Ik heb er over de telefoon ja op gezegd, met de bedoeling dat ik de info over de mail zal verwachten. Uiteindelijk heb ik binnen de opzeg termijn volgens hun manier welke ze mij aangaven opgezegd. Ik kan mij herinneren dat Radar hier pas geleden dit in de uitzending besproken heeft. Kunt u mij helpen om van deze praktijken af te komen?? Bij voorbaat dank en groet, Marc
Wacht even. Hier ontbreekt nogal wat informatie
- je hebt 'ja' gezegd op een reis die je kon winnen. Moest je loten kopen of iets dergelijks? Wat waren de voorwaarden?
- heb je alle relevante informatie per mail of per brief binnen gehad?
- je beweert dat je binnen de opzegtermijn hebt opgezegd. Hoe heb je dit gedaan? Hoe wist je hoe je op moest zeggen?
- Heb je bewijs van de opzegging?
- Heb je iets gewonnen?
- Heb je eerder herinneringen/aanmaningen gehad?
- Wat is het bedrag dat je moet betalen, en is het inmiddels verhoogd met incassokosten?

Gesloten