LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 & FILM1-SPORT1

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.

wel of geen film1 sport1 bij tele2???

Peiling eindigde op 26 sep 2008 11:36

Ja, standaard in het zenderaanbod!
0
Geen stemmen
Ja, voor € .... per maand!
1
100%
Nee, niet mogelijk bij Tele2
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

rvhal
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2008 11:11

TELE2 & FILM1-SPORT1

Ongelezen bericht door rvhal »

Ik heb gister gebeld met iemand van Tele2 om een nieuw abonnement af te sluiten. Ik wil hier graag Film1 / Sport1 bij hebben.

Nu vertelde een medewerker mij gister dat film1 sport 1 standaard in het pakket zit van tv plus. Ik gaf aan dat dit niet duidelijk op de website vermeld staat. Dat wist hij, dit had te maken met het feit dat dit pas vanaf 01-09-2008 weer is ingevoerd. En nog niet is gecommuniceerd. Uitvoerig over gesproken en meerdere malen gevraagd of hij het zeker wist etc.Hij was er 100 % zeker van en was overtuigend, het leek mij geen call-center puber zonder kennis van zaken. Maar nu, vanochtend even ge-chat met iemand van tele2, ik wilde graag een schriftelijke bevestiging van de uitspraak (je weet het rmaar nooit) en deze medewerker vertelde mij iets heeeel anders; zij vertelde mij dat het er helemaal niet standaard bij zit en sterker nog, zij gaf aan dat film1 sport1 in zijn geheel niet eens te verkrijgen is bij tele2, bestaande leden hebben het wel, maar het wordt niet meer geleverd aan nieuwe klanten… Tja, en wie moet je dan geloven, ze weigeren te overleggen of na te gaan hoe het echt zit. Ze vertellen hun verhaal zoals zij hetkennen, maar in dit geval zit daar een relevant verschil in!

Weet iemand hier meer over!?

Groet,

Robert

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: TELE2 & FILM1-SPORT1

Ongelezen bericht door agro »

Film1 en sport1 = van chello media groep = upc.
abo kost ca € 10,00 per maand.
Als standaard in pakket komt wordt prijs dus dienovereenkomstig verhoogd, waarmee degenen die hieraan geen behoefte hebben benadeeld worden.

rvhal
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2008 11:11

Re: TELE2 & FILM1-SPORT1

Ongelezen bericht door rvhal »

Klopt, dat principe is mij bekend, ik ben ook best bereid om er extra voor te betalen, daar ging ik ook vanuit eerljk gezegd. Maar ik hoor nu 1 verhaal dat het bij de prijs is inbegrepen vanaf 01-09-2008 en de ander zegt dat tele2 momenteel uberhaupt geen film1 en sport1 aanbied. Dus wat is waar? of misschien geen van beiden?

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: TELE2 & FILM1-SPORT1

Ongelezen bericht door RADonker »

Als je op de aanbieding klikt bij film1 dan kan kiezen via welke leverancier je het wilt. En daar staat Tele2 ook tussen. Anders gewoon via film1 een abonnement nemen en dan regelen hun het met Tele2.

rvhal
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2008 11:11

Re: TELE2 & FILM1-SPORT1

Ongelezen bericht door rvhal »

Direct via film1/sport1 kan volgens mij niet. Ik heb er naar gezocht, maar kom steeds terecht bij een verplichte providerkeuze en dan wordt je doorgestuurd naar je provider, in mijn geval tele2. Maar ja, Tele2 weet van niets! Ongelofelijk toch. Ik wil gewoon film1 afsluiten, nog nooit meegemaakt dat ik zo wordt tegengewerkt als ik iets wil kopen! haha

Gesloten