LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dubieuze klantnummer ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
geertsen
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jun 2006 15:52

dubieuze klantnummer ziggo

Ongelezen bericht door geertsen »

Sinds de overgang van @Home naar Ziggo heb ik schijnbaar twee klantnummers met even zo vele facturen tenminste volgens mijn bankafschriften.Het ene nummer met de daarbij behorende factuur is terug te zien op mijn Ziggo (specificatie overzicht) het twee (spook) klantnummer is nergens terug te vinden en dus ook geen specificatie factuur volgens mij kun je ook maar een klantnummer hebben.Ik heb hierover een klacht ingediend zowel via de website als schriftelijk en bij die brief een rode kaart om de auto.incasso te stoppen gevoegd,en een verzoek gedaan om het door mij teveel betaalde terug te storten.Daar ik vermoed dat dit niet gaat lukken heb ik het laatste factuur laten storneren.Voortaan stuurt men mij maar een acceptgiro.
Als reactie op mijn klacht stuurt Ziggo maar een factuuroverzicht en verder wordt er geen woord gerept over het vreemde klantnummer.Twee dagen later vallen er vijf brieven van Ziggo in de bus waarvan drie exact de zelfde en een wijzigingoverzicht en een beeindigingoverzicht en U raad het al van twee verschillende klantnummers.Conclusie het is een gigantische administratieve bende bij Ziggo het enige wat bij Ziggo goed werkt is het graaien op bankrenkeningen van klanten.
Laatst gewijzigd door geertsen op 29 jan 2009 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

geertsen
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jun 2006 15:52

Re: dubieuze klantnummer ziggo

Ongelezen bericht door geertsen »

op mijn vorige bericht heb ik verzuimd te vermelden dat ik ook telefonisch contact heb gezocht met klantenservice van Ziggo ( hoe durven ze het zo te noemen)maar na 20 min in de wacht heb ik er maar de brui aan gegeven.Volgens de website van Ziggo kun je zo snel contact op nemen met de klantenservice.ook staat er bij de rubriek veel gestelde vragen of je bv.van een van de diensten een aparte factuur kunt krijgen.Als antwoord staat er dan dat het niet mogelijk is en dat alles op een factuur komt.Hoe kan ik dan wel twee facturen in rekening gebracht krijgen? :twisted:

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: dubieuze klantnummer ziggo

Ongelezen bericht door sprokkel »

De administratie is inderdaad een grote puinhoop, al vanaf juni 2008 kloppen mijn facturen niet(in mijn voordeel), gisteren de zoveelste klachten formulier opgestuurt met alleen de tekst, zie vorige klachten formulieren en de vermelding dat dit mijn laatste formulier is.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: dubieuze klantnummer ziggo

Ongelezen bericht door D1RK »

Storneren dus geld terug halen.

Verder alleen via gratis E mail schrijven en nooit hun geld bezorgen via 0900 nummer!

U heeft via 0900 geen bewijs en dure lange wacht tijden!

Dus mail hun en als ze incasso sturen heeft U bewijs dat zij fout waren!
Bewijs al hun fouten!

Verder mag je wegens Wanprestatie Uw contract ontbinden zonder enige opzegtermijn!

Digitenne geeft ook TV en ADSL internet is vaak voordeliger!

Ik heb dus €7,50 voor KPN Digitenne en €24,95 voor 20Mb internet en gratis telefoon!
Dus goedkoper dan het totaal pakket met extra trage en slechte verbindingen van hun!

Gesloten