LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Gedey
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2010 11:07

Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Ongelezen bericht door Gedey »

Een aantal jaar heb ik KPN als provider voor mijn InternetplusBellen (IpB). En nooit een probleem gehad met ze.
Ik ben in September 2009 verhuisd. In juli 2009 heb ik mijn verhuizing doorgegeven. Ik heb hier ook een bevestigingsformulier van ontvangen.
Helaas ging ik mis, waardoor ik wel betaalde maar de producen van IpB niet werden geleverd. Diverse malen heb ik contact opgenomen met KPN, afd. Klantensevice. Daar werd ik niet begrepen en kreeg juist te horen dat ik het niet goed had aangesloten, terwijl er geen verbinding was (achteraf van de monteur begrepen).
Ik heb toen een klacht ingediend en uiteindelijk werd mijn klacht in behandeling genomen. Mijn probleem werd serieus genomen en een monteur gestuurd om het probleem op te lossen. Ik dacht even dat het nu wel goed zou lopen. Er wordt een maand later een grote bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Januari 2010.
Ik zie op bankrekening dat er diverse bedragen worden afgeboekt door KPN, nogmaals aan de lijn met de klantenservice. Daar wordt aangegeven dat het bedragen zijn voor mijn belbasis abonnement en apart internet abonnenment. Maar daar heb ik nooit om gevraagd en nooit voor getekend. Meerdere malen heb ik gebeld en gevraagd hoe het nou zat. Er werd een klachtendossier aangemaakt. Binnen een aantal dagen zou er contact worden opgenomen met mij. Nogmaals hang ik aan de lijn en diverse malen heb ik te horen gekregen dat ze ermee bezig zijn. Een jaar later September 2010 zou de telefoonlijn van mijn belbasisabonnement zou toegevoegd worden op de lijn van mijn internet. Hiep hiep hoera, eindelijk is dat dan gebeurd, in December 2010. Dacht ik even! Ik krijg nog steeds absurd hoge rekening van 130 euro, dat kan natuurlijk niet, ik heb IPB en bel geen mobielnummers, ik heb een mobiel abonnement.

17 Januari 2011
Wederom een medewerker van KPN die geeft aan dat ik geen onbeperkt bellen altijd heb. Nogmaals leg ik uit dat ik InternetPlusBellen heb van 55 euro inlcusief onbeperkt bellen altijd. Hij komt mij tegemoet en zal een 55 euro terugstorten en direct een wijzging doorgeven dat ik onbeperkt bellen altijd zou hebben, wel duurt het 5 dagen. Geen probleem dacht ik. Zo zegt zo gedaan, is die 55 euro teruggestort.
Ik vraag aan de medewerker of ik anders mijn abonnement kan opzeggen, want mijn geduld raakt op. Krijg ik van hem te horen dat het wel mogelijk is maar dat ik dan wel tot September 2011 mijn abonnementskosten moet betalen. Waarom? Ik zou namelijk in septemeber 2010 een nieuwe InternetPlusBellen hebben aangevraagd. Onzin, natuurlijk!!!!

10 februari 2011
Er wordt weer een groot bedrag van 112 euro afgeboekt. Ja hoor, ik hang weer aan de lijn. Zegt mevrouw dat het niet geregeld is en dat er op 17 janauri uberhaupt geen onbeperkt bellen altijd is aangevraagd. Ik vraag aan haar, hoe gaan we dat oplossen, immers vorige maand heb ik wel 55 euro teruggekregen. Zegt ze doodleuk, ja mevrouw ik kan niets voor u doen, ik kan u alleen een presentje sturen. Nou, u begrijpt toch wel, dat het niet zo werkt.

Ik ben klaar met KPN, het zijn oplichters, onkundig en het ligt NOOIT aan hun.
Ik ben het SPUUG zat, ik wordt verplicht om nog een half jaar bij ze te blijven.
Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!!!!!!!!!

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Ongelezen bericht door renescholte »

hoe kom je van kpn af? heel simpel om een opzegbrief te sturen aangetekend.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Ongelezen bericht door tiptoo »

renescholte schreef:hoe kom je van kpn af? heel simpel om een opzegbrief te sturen aangetekend.

nee hoor dat ken telefonisch heb ik ook gedaan wel zorgen dat je het schriftelijk thuis krijgt.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
renescholte schreef:hoe kom je van kpn af? heel simpel om een opzegbrief te sturen aangetekend.
nee hoor dat ken telefonisch heb ik ook gedaan wel zorgen dat je het schriftelijk thuis krijgt.
De aangewezen weg is om de opzegging telefonisch te doen met goede afspraken over datum en resterende betalingen,vervolgens het gesprek bevestigen middels een brief met een naam referentie en met een bevestigingsverzoek :wink:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
De aangewezen weg is om de opzegging telefonisch te doen met goede afspraken over datum en resterende betalingen,vervolgens het gesprek bevestigen middels een brief met een naam referentie en met een bevestigingsverzoek :wink:
:lol:
is een herhaling Henri van wat ik zeg alleen langer :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hoe kom ik zo spoedig mogelijk van KPN af!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:
De aangewezen weg is om de opzegging telefonisch te doen met goede afspraken over datum en resterende betalingen,vervolgens het gesprek bevestigen middels een brief met een naam referentie en met een bevestigingsverzoek :wink:
:lol:
is een herhaling Henri van wat ik zeg alleen langer :mrgreen:
niet alleen langer maar wel duidelijker en de juiste volgorde, misschien bedoelde je hetzelfde te zeggen, okido :wink:

Gesloten