LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onderhoud netwerk UPC

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Hallo Forumleden,

Deze week heb ik van UPC een brief thuis gekregen dat er deze week onderhoudswerkzaamheden aan het netwerk zullen gaan plaatsvinden.
Dit zal plaatvinden van 1 uur in de nacht tot 7 uur in de ochtend.

Ik heb een aantal weken geleden heel veel last gehad van veelvuldig storing in internet en telefonie.
De televisie deed het voor zover ik weet goed en zonder storing.
Ik heb wel eerder ook last gehad van storing in internet en telefonie maar dat was toen maar even.

Ik heb van een aantal mensen gehoord dat zij als ervaring hebben dat na onderhoudswerkzaamheden sommige diensten of alle diensten het soms helemaal niet meer doen na afloop van de werkzaamheden.
Ik ben hier heel erg van geschrokken.

Door medische omstandigheden ben ik veel aan huis gebonden momenteel.
Televisie, internet en ook telefoon zijn voor mij heel belangrijk.
Als er een storing is kan ik de UPC niet bereiken.
Ik heb wel een mobiele telefoon, maar alleen met beltegoed kaart en daarmee kan ik niet naar het 0900 nummer bellen en vanwege een minimum arbeidsongeschikheidsinkomen ben ik momenteel niet in de mogelijkheid om een abonnement voor mobiele telefonie aan te schaffen omdat deze kosten ook iedere maand weer terug komen.
Helaas is er geen 0800 nummer dat je voor storingen kan bellen, niet zover ik weet.
Ook heb ik geen familieleden die er om staan te springen als ik bij hun 0900 nummers ga bellen en ook werken zij een lange tijd per dag, waardoor laat bellen of e-mailen daar alleen laat mogelijk is.

Ik zit er heel erg mee dat na de onderhoudswerkzaamheden de diensten/de producten het niet meer zouden doen, dat ik geen ontvangst meer zou hebben van televisie, internet en telefoon.
De onderhoudswerkzaamheden vinden aan alle diensten plaats.
Misschien loop ik op de zaken vooruit en zie ik het al negatief voor dat er al iets is gebeurd.
Ik heb naast lichamelijk ziekte ook psychische moeilijkheden waaronder angst en paniekstoornis dus misschien dat ik te veel doormaal en problemen zie die er niet zijn.
Toch ben ik heel bang dat er na de onderhoudswerkzaamheden niets het meer doet en ik ze niet kan bereiken omdat door te geven.
Ik ben afhankelijk van de bibliotheek om ze daar een e-mail te kunnen sturen, maar daar doen vaak de computers het helaas niet.

Ook heb ik van mensen gehoord die in dezelfde postcode wonen dat zij geen brief hebben gehad voor onderhoudswerkzaamheden.
Zullen de werkzaamheden alleen aan het adres plaatsvinden waar ik woon? of is dat nooit zo en is het dan wel aan een bepaalde flat of straat/wijk? (ik heb geen contact met de buren daar durf ik het ook niet goed aan te vragen).

Heel graag zou ik willen vragen of jullie ervaringen hebben met onderhoudswerkzaamheden aan het netwerk en of dat goed ging, dat jullie daarna gewoon weer alles konden gebruiken?
Ik had op internet ook gelezen dat er mensen waren die na werkzaamheden aan het netwerk dagen/weken geen gebruik meer konden maken van televisie, internet en telefoon, ook daar schrok ik erg van.

Ik zit er heel erg mee maar misschien zie ik door paniekstoornis te veel rampen die er niet zijn.
Ik ben er voor onder behandeling maar het is niet eenvoudig omdat onder controle te krijgen.

Ik heb er wel aan gedacht om de UPC de dag voor de werkzaamheden een bericht te sturen dat als niets het meer zou doen, dat ik dat dan niet kan doorgeven omdat ik het 0900 nummer niet kan bellen waardoor ik ze dan niet kan bereiken maar ik ben bang dat ik dan misschien raar overkom, ik wil bedrijven ook niet tot last zijn met de angsten die misschien in mij zitten en er misschien wel niets aan de hand is.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie(s)

Sprietje

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Als er onderhoudswerkzaamheden plaats vinden aan het netwerk, zijn deze werkzaamheden dan bij de provider zelf of ergens op de straat of in een flatgebouw? ik heb geen idee wat ik me bij onderhoudswerkzaamheden aan een netwerk moet voorstellen (ik dacht misschien worden er kabels vervangen).

Alvast bedankt.

Sprietje

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door anita1971 »

Hier in onze regio heb ik nooit geen problemen met UPC.

Ze onderhouden in de nacht de boel en als ik 's ochtends mijn bed uitkom doet alles het gewoon!!!!!

Ik ben ook huisgebonden en heb ook een WAO uitkering maar ik heb me nooit druk gemaakt om onderhoudswerkzaamheden.

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Misschien maak ik me wel te druk om niets, ik hoop dat het allemaal goed zal verlopen.

Ik heb goede ervaringen tot nu toe met de UPC, ook de medewerkers heb ik als heel vriendelijk en behulpzaam ervaren.

Sprietje

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Sprietje schreef:Als er onderhoudswerkzaamheden plaats vinden aan het netwerk, zijn deze werkzaamheden dan bij de provider zelf of ergens op de straat of in een flatgebouw? ik heb geen idee wat ik me bij onderhoudswerkzaamheden aan een netwerk moet voorstellen (ik dacht misschien worden er kabels vervangen).

Alvast bedankt.

Sprietje
Onderhoud kan van alles betekenen. Kabels vervangen, software update/upgrades, apparatuur vervangen, noem maar op.

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

De dag na de onderhoudswerkzaamheden begonnen de storingen helaas weer.

Het is nu vele keren per dag.

In de middag is was hij weer een aantal uren helemaal uit de lucht, geen telefoon en geen internet.
In de avond gingen de lampjes weer meerdere keren knipperen.
Ook vandaag viel hij even weer helemaal uit, geen internet en geen telefoon.
Daarna kwamen de lampjes weer terug op het modum en deed alles het weer.
Als de lampjes knipperen en ik de hoorn van de telefoon af haal dan ineens doet alles het weer goed, helaas werkt dit niet als bijna alle lampjes uit zijn, helaas werkt het dan ook niet om het modem er dan 30 seconden uit het stopcontact te halen.

Ik weet niet zo goed wat ik met de storingen aan moet.
Een aantal weken geleden was er andere halve week een paar keer per dag ook steeds een storing waarvan 1 dag ook vele uren lang.
Ik had toen de storing doorgegeven in de bibliotheek via het contactformulier van de UPC en gelukkig deed alles het uiteindelijk weer.

Als alles uitvalt kan ik ze heel moeilijk bereiken, ik kan dan niet e/mailen en niet bellen.
Vanwege het minimum inkomen heb ik ook geen mobiel telefoon abonnement, dit is helaas niet haalbaar en met een prepaid kaart kan ik geen tijden een 0900 nummer bellen, ik ben afhankelijk van de bibliotheek, waar helaas ook niet altijd de computers het doen of van een Prepaid Internet kaart maar ook hier kan ik niet altijd tegoed voor kopen omdat dat dan op dat moment te duur is.

Ik zit er toch wel erg mee dat er zo veel storingen zijn.
Alles deed het over het algemeen goed en nu na de onderhoudswerkzaamheden zijn er weer veel storingen in het internet en de telefoon.

Gisteren heb ik een prepaid kaart gekregen voor internet en gelukkig kon ik de storing op deze manier doorgeven, een tijd later deed alles het gelukkig weer en belde er ook een medewerker van de UPC om te vragen of alles het weer deed.

Ik heb geen idee waar de storingen nou aanliggen, zou dat nu door de onderhoudswerkzaamheden tot stand zijn gekomen?
Ik heb er helaas helemaal geen verstand van, maar ik zou graag willen vragen of ik de enige ben die op een netwerk zit of dat het altijd zo is dat je met een hele flat of straat op een zelfde netwerk zit met degene die bij dezelfde provider zitten? (ik hoop niet dat het een al te rare vraag is)

Sprietje

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

@ Sprietje waarom vraag je het niet eens bij je buren of zij er ook last van hebben?

anders weet misschien Renegade wel een antwoord.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:@ Sprietje waarom vraag je het niet eens bij je buren of zij er ook last van hebben?
anders weet misschien Renegade wel een antwoord.
Ik vraag me af Sprietje of je ook eerder , dus voor de onderhoudswerken, de opgesomde problemen had?, prima raad van Tiptoo om even bij de buren te informeren, succes:)

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:prima raad van Tiptoo om even bij de buren te informeren, succes:)

wanneer geef jij eens goed advies Henri42? je bent toch zo goed met UPC??

@ Sprietje , doe anders een pb aan Renegade sturen , misschien weet hij meer.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door renegade66 »

het kan wezen dat het na onderhoudswerkzaamheden slechter is geworden. waarschijnlijk is het signaal niet helemaal optimaal.
ik weet niet wat voor werkzaamheden er zijn geweest. als er bij een wijkcentrale werkzaamheden zijn geweest kan het zijn dat alle achterliggende versterkers nog ingeregeld moeten worden.

het enige wat ik een beetje raar vind is dat na een telefoontje naar upc daarna alles weer goed werkt.
dit lijkt mij een probleem in het modem of bij upc zelf te liggen.

op moment van uitval, heb je dan ook problemen met je tv?
onstaat er ineens een sneeuwerig beeld?
heb je al bij je buren geinformeerd?

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Ik heb nog niet bij de buren geinformeerd.
Eigenlijk heb ik helemaal geen contact met de buren, iedereen leeft hier in de flat zijn hele eigen gang, ik weet niet of ik dat goed zomaar aan de buren durf te vragen.

Ik heb ongeveer 3 weken geleden last gehad van een storing, (daarvoor eigenlijk nooit, ik geloof twee keer ongeveer 5 minuten).
Deze was toen ook in de telefoon en internet.
De verbindingen waren steeds een korte tijd weg en 1 dag zelf een hele middag lang.
Uiteindelijk deed alles het gelukkig wel weer.
Ik heb deze storing toen ook in de bibliotheek aan de UPC doorgegeven.
Ik kreeg toen een email bericht terug dat uit de informatie bleek dat er sprake was geweest van een storing.
De dag daarna gebeurde het de hele middag en heb ik het weer in de bibliotheek doorgegeven waarna het uiteindelijk na vele uren ook weer goed kwam.
Er belde toen later een UPC medewerker om te vragen of alles het weer deed.
Daarna heb ik geen storingen meer gehad tot na de onderhoudswerkzaamheden de storingen ineens weer begonnen.
Tot nu toe zijn er gelukkig geen storingen in de televisie, ik ben daar wel heel erg blij om en ik hoop dat deze het goed blijft doen.
Als alle achterliggende versterkers nog ingeregeld moeten worden, is het dan zo dat het uiteindelijk wel goed zal komen allemaal?

Als alle lampjes branden en er knipperen twee lampjes zag ik als ik de hoorn van de telefoon van de telefoon nam dat het knipperen stopte en alles weer ik goede staat kwam.
Gisteren heb ik hem ook 1 keer zijn gang laten gaan zonder de hoorn van de telefoon te halen en toen kwam hij na enkele minuten ook weer in zijn goede staat.
Als alle lampjes uit zijn op het modem en alleen 1 of twee lampjes branden en knipperen werkt dit niet, ook de stekker eruit halen 30 seconden helpt dan niet.

leg
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2011 17:50

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door leg »

Beste Lezer,

Naar aanleiding van heel veel storing die wij hebben op de Bergerweg in Alkmaar deze klacht. Heb eerst rondgezocht op internet wat de reden van de storing zou kunnen zijn. Heb alles nagelopen van kabels tot contacten en alles doorgemeten. Binnenshuis is de kwaliteit van de kabels goed. Als ik de tv aan zet en het varieert op welk moment van de dag ik dit doe. Krijg ik in ieder geval op 8 van de kanalen waaronder meestal de belangrijkste 'rtl4/ 5 en 7' of 'veronica(krijg ik bijna nooit te zien)' of 'comedy central'. Zie hieronder de klacht die ik heb verstuurd. Het zal mij benieuwen hoe UPC hier mee omgaat.

-------
Klacht:
Beste mdw. van Upc,
Heb al een half jaar storing op mijn televisie en internet. Het internet valt elke dag meerdere malen uit. Ik moet de router dan aan en uitzetten en hopen dat het weer werkt. Vaak werkt het na het aan en uitzetten van de router niet. Het kan dan dagen duren voordat we weer gebruik kunnen maken van internet. Wij betalen €50,- per maand voor dit abonnement. Dit vinden wij veel geld voor een product wat niet naar behoren werkt.
Het beeld dat ik op mijn tv krijg is zo slecht dat ik geen tv kan kijken. Ik heb alle kabels binnenshuis doorgemeten. Zowel de UTP kabels als de Coax kabels zijn in perfecte staat.
Mijn huisgenoot meneer Siegfried heeft ook al telefonisch contact onderhouden met jullie klantenservice. Hij werd afgewimpeld met de boodschap: 'Je moet gewoon de router aan en uitzetten als het internet niet werkt. Voor de storing van de tv wisten ze geen raad.'. Hier kan ik begrijpen dat er af en toe onderhoud is waardoor de router aan en uit gezet moet worden. Maar tien keer per dag de router aan en uitzetten omdat het internet steeds wegvalt pikken wij niet.
Deze klacht heb ik al eerder verzonden. Bij een klachtenforum stond een emailadres wat iemand van UPC had geplaatst. Met het bericht voor klachten neem contact met ons op. Had de klacht verzonden naar dit adres maar krijg de melding 'dit is geen juist emailadres van UPC'. Lekker handig noem ik dat.
Graag verneem ik hoe jullie dit probleem op gaan lossen. In afwachting van uw antwoord verblijven wij.

Hoogachtend,

de Bewoners van de Bergerweg
***@hotmail.com


From: Webcare
Sent: Wednesday, March 23, 2011 4:20 PM
To: ***
Subject: RE: reactie Vara Kassa forum




Geachte heer ***,

U heeft enige tijd geleden onderstaande e-mail naar dit adres gestuurd. Het adres [email protected] niet wordt gebruikt voor regulier klantcontact. Veel klanten denken dat Webcare ook een helpdesk is en mailen ons zonder daarvoor een uitnodiging te hebben gekregen via een forum.

Indien uw vraag nog actueel is, dan kunt u hiervoor op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur contact opnemen met onze afdeling klantenservice onder nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze storingsmedewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier op onze website: http://vragen.upc.nl/app/contact/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

UPC Webcare



From: *** [mailto:***@hotmail.com]
Sent: dinsdag 1 maart 2011 20:30
To: Webcare
Subject: reactie Vara Kassa forum


Beste Medewerker van Upc,

Als enige tijd hebben wij op de bergerweg *** internetstoring. Het internet is aan het internet is uit. Dit vinden wij niet leuk.

Even persoonlijke informatie, het abonnement staat op naam van *** geboren op ***1986 mijn huisgenoot. Graag willen wij dat het internet gemaakt word. Want het aan en uit zetten van het modem die op de kamer van een huisgenoot staat, die er niet altijd is. Vinden wij erg irritant. Wij hebben ons nog niet aangesloten bij het kassa gebeuren. Met reden dat wij eerst onze klacht kenbaar maken. Als er geen actie word ondernomen binnen 10 werkdagen dan zijn wij genoodzaakt stappen te ondernemen.

Groeten van de bergerweg *** Alkmaar.
-------

Hopelijk pakt UPC dit goed op. Als er bericht terug komt van UPC zal ik dit plaatsen ter info.
*** voor privacy redenen is dit bericht gecensureerd.

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Zou ik ook mogen vragen of de televisie storing in de digitale televisie en kabel televisie hebt of de digitale televisie

leg
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2011 17:50

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door leg »

Hallo Sprietje,

Het betreft gewone televisie en internet. Wij hebben geen digitaal kastje.


Groet,

Leg

P.s. Meestal als een iemand storing heeft in de buurt hebben meer mensen storing.

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Ik ben erg benieuwd naar de reactie die je terug krijgt van de UPC.

Ik hoop dat je spoedig goede ontvangst zult krijgen.
De storingen zijn heel erg, ik zit er zelf ook heel erg mee, ik hoop dat het hier spoedig ook beter zal worden.
Ik heb ook een pakket van 50 euro alleen wel met digitale televisie erbij.

Sprietje

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@ sprietje & leg:

Vervelend dat u niet optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. Wij willen graag kijken of wij hierin iets voor u kunnen betekenen.

Zou u beiden een e-mail willen sturen naar [email protected] met uw klantgegevens onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'?

Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

leg
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2011 17:50

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door leg »

@Webcare
Bedankt voor de snelle reactie UPC. Toch wacht ik gewoon op nader bericht van jullie algemene klantenserive. De reden hiervoor is terug te vinden in mijn bericht die ik heb geplaatst op 16 april 2011. Hierin zit ook een email bijgevoegd waarin ik mij richt tot jullie Webcare. Hier heb ik geen goede ervaring mee zie email bijgevoegd in mijn bericht van 16 april 2011. Toen had ik per toeval jullie emailadres gespot op een kassa forum en de instructie opgevolgd die vergelijkbaar is met wat jullie nu zeggen. Heb jullie gemaild @Webcare onder vermelding van 'reactie Vara Kassa forum'. Krijg ik bericht:
From: Webcare
Sent: Wednesday, March 23, 2011 4:20 PM
To: ***
Subject: RE: reactie Vara Kassa forum




Geachte heer ***,

U heeft enige tijd geleden onderstaande e-mail naar dit adres gestuurd. Het adres [email protected] niet wordt gebruikt voor regulier klantcontact. Veel klanten denken dat Webcare ook een helpdesk is en mailen ons zonder daarvoor een uitnodiging te hebben gekregen via een forum.

Indien uw vraag nog actueel is, dan kunt u hiervoor op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur contact opnemen met onze afdeling klantenservice onder nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze storingsmedewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur.

U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier op onze website: http://vragen.upc.nl/app/contact/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

UPC Webcare
Op dit moment ben ik naar mijn inschatting aardig op de hoogte van jullie werkwijze. Toch wil ik jullie bedanken voor de aandacht.


Groet,

Leg

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

De afgelopen dagen hier vreselijk.
Na de onderhoudswerkzaamheden zijn er hier nu iedere dag storingen.
Gisteren is er een hele lange storing begonnen, ik heb bijna 9 uren lang zonder internet en telefoon signaal gezeten.

Nu staat er onder de postcode weer dat er een storing is, hij is in het totaal in de postcode al 24 uur bezig staat bij melding storingen.

Ik zit er eerlijk waar heel erg mee.
Als er iets is kan ik niemand bereiken, ik heb juist vaste telefoon voor noodgevallen en ook via internet mag ik de specialist bereiken.
Op de mobiele telefoon heb ik nog heel weinig beltegoed en ik kan ook niet even zomaar een nieuwe kaart kopen.
Ik vind dit best beangstigend en ook heel erg.
Ik ben veel thuis en heb juist een uitgebreid pakket genomen van televisie, radio, internet en telefoon omdat je dan toch leuke dingen hebt erbij.
Het klikt misschien heel overdreven maar ik voel me als alles uitvalt toch echt buitengesloten van de buitenwereld, ik kan niemand bereiken.
Ik betaal toch 50 euro per maand.
Momenteel heb ik even internet en telefoon maar er staat dat de televisie door storing ook weg kan vallen en de storingen nog steeds niet zijn opgelost.
Ik heb er allemaal geen verstand van maar ik begrijp niet waardoor er nou telkens storingen ontstaan.
Als ik andere huisnummers in type krijg ik ook een storingsmelding bij sommige huisnummers onder de zelfde postcode, betekend dat dan dat deze mensen ook UPC hebben? ik hoop niet dat ik de enige ben met de storing maar dat zal toch wel niet?

Ik zal een e-mail opstellen aan webcare.
Ik hoop echt dat de storingen opgelost kunnen worden.

Sprietje

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door tiptoo »

Sprietje heb jij geen familie of vrienden die jou eventueel kunnen helpen om dat rot UPC eens effe duidelijk te maken dat je geen 50 euro betaalt voor enkel en alleen maar storingen?

Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Re: onderhoud netwerk UPC

Ongelezen bericht door Sprietje »

Ik heb wel familieleden, gisteren heb ik ze tijdens de lange storing gevraagd of ze misschien zouden willen e-mailen of bellen naar de UPC maar ik moest het zelf maar oplossen en ze zelf maar bellen.
Ik heb ook aangegeven dat dat wel moeilijk is omdat juist het probleem is dat ik tijdens de lange storingen niet kan bellen en e-mailen maar daar hebben ze geen boodschap aan.

Ik heb de UPC, nu het internet het weer even doet meteen maar weer een e-mail bericht gezonden om aan te geven van de storingen die telkens ontstaan, de hele situatie uitgelegd en ik hoop en hoop maar dat de storingen worden opgelost maar ik ben bang dat hij binnen nu een korte tijd wel weer uit de lucht zal gaan.

Sprietje

Gesloten