LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plangroep culemborg

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
tergdwerg
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2013 15:00

plangroep culemborg

Ongelezen bericht door tergdwerg »

zo wil even me verhaal kwijt.
wij zitten door dat we schulden hebben bij plangroep in culemborg. ik weet niet wat deze instantie doet maar ze raken geld kwijt en weten zelf niet wat ze doen als je om uitleg vraagt weten ze het niet, je krijgt altijd een ander aan de telefoon en altijd weet er niemand wat van af. als er eens ergens spoed achter aan zit dan weten ze het niet. als je een keer 20 euro extra nodig hebt en er staat dik 1600 euro op de rekening kan het niet, echt een instantie van lik me vestje, ik zou zeggen kies voor een goed bedrijf dicht bij bij je in de buurt die persoonlijke gesprekken wil aan gaan en je netjes uitlegt wat er betaald word en wat niet enz. een hint dit is echt een vervelend bedrijf en dat hoor ik hier van iedereen!!!!!!!!!!

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bij Plangroep moet je ver uit de buurt blijven :evil:

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door Klaas01 »

gnjfx
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 30 aug 2013 02:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door Klaas01 »

GSDFSD
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 30 aug 2013 02:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Klaas01 schreef: 7 - In uw maandoverzicht staan bedragen die betaald zijn, u zult zelf na moeten vragen bij de bijvoorbeeld nutsbedrijven wat uw maand bedrag is. Vergelijk dat met uw maandoverzicht. Dit laatste geld ook voor alle andere rekeningen die per maand of kwartaal betaald worden, vraag dit op dat waaraan betaald wordt.
Vraag dit op dat waaraan betaald wordt?

Sorry, maar ik snap hier geen pepernoot van. Volgens mij wil TS alleen maar even stoom afblazen en zit hij/zij niet te wachten op een hoop onbegrijpelijke vragen.

mfred
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2014 06:12

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door mfred »

Besten mensen die bij plangroep Culemborg zijn voor een schuldregeling

let op dit als u in de schuld regeling valt en u heeft bij de belasting normaal gezien inkomen belasting wat betaald moet worden en dat word niet gedaan wat wel een plicht nummer 1

ik ben van 2008 tot 2011 in de schuld regeling geweest. reden ik had door dat ik bij het service punt me belasting na had laten kijken in 1 keer echt op huur toeslag. bleek eind 2007 niet het geval te zijn .

door me vasten lasten en een stuk bij de bank. werd het gevraagden bedrag van de belasting mijn te veel.dus in de schuld hulp.alles liep redelijk tot eind 2009
jan 2010 ben ik samen gaan wonen. me vriendin kwam in bij mijn in . en ik moest van de bewind voeder ,de uitkering van me vriendin doe stop zetten.. en ik moest verplicht huur toeslag en zorg toeslag aan vragen .om zo meer leef geld te krijgen.om de zorgverzekering van me vriendin zo te betalen zie men dit en om dat er geen 2 uitkering op 1 adres mogen..
na 11 Maanden krijgt de plangroep op de rekening van de belasting een bedrag .wat zegt men tegen in 1 keer. we moeten uw huur betalen en uw zorg..me huur betalen deed ik altijd zelf. en ook tot eind 2010 zonder toeslag dus daar kloppen dingen al niet.maar je kan niks zeggen in die tijd. en je staat tegen de maar aan dan

met mijn inkomen kan ik geen huur en zorgtoeslag krijgen .daarom was ik in de schuld gekomen.dat moet men weten al je op de hoogten ben
half 2011 klaar met de schuld. alle eisers zeggen dat geen schuld meer heb.en de bewind voeder zei de fouten die er zijn gemaakt worden goed gemaakt. en uw zal het geld van de huur en zorg krijgen. misschien handig om in Budget beheer te gaan. dan blijft alles in het zicht.en een berekening zal dan ook dat uit wijzen dat ik recht heb op veel geld nog.maar men houd af en verwisseld weer iemand anders op de bewind plek.
de tandarts en de verzekering van me vriendin toen. moeten nog betaald worden. men heeft me eigen bijdragen niet betaald van zorg.. men heeft zelf met de deur waarden een afspraak gemaakt. en die na zijn gekomen. ik mag nu volgen de week bij de rechtbank komen.omdat ik niet betaald heb op tijd.
men heeft me gemeenten belasting niet betaald. men zegt in de budget tijd u in komen is te weinig voor uw vasten lasten. de stoppen kast slaat dan door in me hooft. dit kan onmogelijk zijn. zeker als alles goed weer moet zijn.

ik ben er uit getapt eind 2012. men deed me er zetten omdat ik lastig zou zijn.. de waarheid is hard.maart zins toen weet ik heel veel wat er mis. ..heb diversen papieren die van plangroep zijn intern.en daar komen dingen na voor dat ,er meer keer op 1 dag de maand kosten zijn afgehaald.en ook alles moet uit gezocht worden.en heel veel geld wat er weg is .maar wel sturen men we zijn op de hoogten van alles. maar blijkt dan toch niet het geval te zijn.ik moet voor iemand zorgen die geen geld heeft. men steelt dus geld. men zegt ook als er dingen veranderen dan moet er gezien worden .in 2010 ben ik samen gaan wonen. dus er is een dat geval een gezin situatie. zo als men dat neer doet zetten. plicht is wel dat har verzekering moet betaald worden en alles veder. men zegt tegen mijn we zijn niet verplicht de rekening van de tandarts te betalen van uw vriendin... en wel doet men de zorg dus weg sluizen en anderen betaling . dat men ook weg doet . dit is deel 1
Laatst gewijzigd door mfred op 07 feb 2014 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.

mfred
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2014 06:12

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door mfred »

veder nu deel 1
nu de dag van vandaag 2014 krijg ik van de belasting een aanslag van bijna 3000 euro.over het jaar 2011
me kind is geboren in Mei 2011. ik zou ook nog geld moeten krijgen kindertoeslag .maar alles loopt fout bij de belasting. ik zag ook in 2011 na me schuld tijd dat er groten bedragen van de belasting na de plangroep rekening zijn gegaan. en weg waren er na. maar niet na mijn..ik kwam er achter ook dat ik geen belasting papieren kreeg. ik ben er na toe gegaan bij de belasting,en daar zegt men i kan uw niet helpen.. uw staat onder bewind. men heeft me onder bewind gehouden .er waren nooit bedragen afgedragen na de belasting van inkomsten belasting

daarom kreeg ik nooit me geld.. afspraak was na de schuld eisers 180 de afspraak.... dan is voor de belasting 43%
men heeft wel op papier dingen afgedragen. maar het is nooit bij de belasting geweest.. dus er kon niks
berekend worden bij de belasting.

door dit ben ik alles kwijt en geen toekomst zo. want alles achtervolg me zo. en heb geen rust me dit. ik heb veel verlies door alles.

ik vraag mensen dit die ook bij plangroep zijn. dit door te melden aan de tweeden kamer zo dat hun veder kunnen is stappen zetten.. men mag niet inhoudelijk op 1 ingaan. maar dat er dingen niet kloppen dat is een feit.

misschien is er een advocaat die ons wil helpen om de plangroep te kunnen dwingen tot goeden afhandeling en goed resultaat wat men voor doet. de gemeenten het orgaan is ook een onderdeel van de plangroep.die hoed zich ook niet thuis meer. omdat de plangroep niet in de gemeenten zit. reden niet goed te zijn geweest. dit in mijn tijd onder bewind.fouten zijn menselijk . maar het goed maken. dat is bij mensen soms moeilijk of is er spraken van fraude bij dit de plangroep. met alle papieren en alle regels goed te kunnen. ik kan geen advocaat betalen . en weet dat men niet goed de wet na leeft ,met zo als het wel zo moet.ik behoor me plichten te moeten doen.

men moet op zo een plek de regels weten. en anders niet daar thuis moeten zijn. dit is diefstal va ons alle . wat er er gebeurd. en hoop dat er iemand is die hierbij kan helpen om dit te stoppen en de feiten wat er in veel gevallen zijn boven water komt

ik heb contact met de directeur van de plangroep gehad even.en ze nodigden me uit op een plek .me zei dat ze er achteraan zou gan. want het zat er ook niet lekker . en dacht dingen goed maken. maar nu haakt ze af.u heft gelijk dat uw recht heeft,maar dat moet uw zelf maar gaan oplossen en zegt uw moet het zelf maar regelen allemaal. uw moet maar na de ombudsman .en wat zegt de ombudsman,de bewind voeder is aansprakelijk hier voor. en moet dat voor uw oplossen,dit heb ik gedaan.maar mevrouw de directeur zegt ,u moet het zelf maar doen. ik laat niks meer weten van ons gezien van uit de plangroep

en daar om vraag ik dit aan iedereen die te maken heeft met plangroep en daar gaan dingen mis. dit te melden. je kan zo een mail sturen na de kamer. en er word na wel aandacht aan besteed maar niet voldoenden. u kan contact met op nemen via rader als dit kan zo?. en hoop dat radar hier bij een ondersteuning wil aan bieden,om zo met meer mensen een sterk punt hebben. om zo dit alles in kaart te kunnen brengen .en gerecht kunnen krijgen.

met vriendelijke groet de heer M.B

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: plangroep culemborg

Ongelezen bericht door juwita »

Een goede schuldhulpverlener doet niet alleen aan bewindvoering, maar leert de in de schuldproblemen gekomen persoon ook voor de toekomst beter zelf met zijn budget om te gaan. Kennelijk schort dit er vooral aan, maar -toegegeven- bij sommigen is het water naar de zee dragen.

Gesloten