LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ladymail cash4lady

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Tornado1954
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2014 22:21

ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Tornado1954 »

enige tijd lang klik ik al op mails net zoals velen met mij nu heeft de eigenaar iets nieuws bedacht want alleen ten gunste van hem zelf is men krijgt niets meer voor het klikken en men krijgt ook niets uitbetaald
velen zeggen hun lidmaatschap op uit boosheid
maar ben zo van mening dat dan het geld vanzelf zo zn zakken in rolt
ladymail heb ik 28 euro *gespaard*
cash4lady 18 euro
en meerdere klachten op: http://www.thuiswerkervaringen.nl/reviews/ladymail.nl/
is daar samen niet iets aan te doen?

Denise193
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2015 18:22

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Denise193 »

Oude thread maar nog steeds relevant: ik heb een tijd geld gespaard met Cash4Ladies en wilde dit nu inwisselen, dit blijkt onmogelijk aangezien de accountscore boven 5,5 moet zijn. Hiervoor moet je dingen als kranten abonnementen en verzekeringen afsluiten - ik heb nog geen enkele review kunnen vinden waarvan wordt gezegd dat ze echt uitbetaald zijn (behalve reviews uit 2012, daarna is de regel van de accountscore ingegaan). Dit is pure oplichting en ik durf te wedden dat cash4ladies ongelofelijk veel geld verdienen aangezien er nooit een cent wordt uitgekeerd!

Rebeldoom
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 mar 2015 20:21

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Rebeldoom »

Ik spaar al enige tijd bij Cash4ladies en het zijn geen oplichters (nee, ik heb geen aandelen). Het klopt dat je accountscore hoger moet zijn dan 5,5 maar het klopt niet dat je hiervoor abonnementen moet afsluiten. Ik heb nog nooit een abonnement afgesloten of iets gekocht; ik doe alleen mee met enquetes en ik lees de mails.

Inmiddels heb ik al een keer of 4 een tientje uitbetaald gekregen. Rijk wordt je er niet van, maar dat wordt ook nergens beweert. Het is een leuk extraatje voor wat mails openklikken. Het is hetzelfde principe als Euroclix, daar doe ik ook aan mee en heb ik ook al meerdere malen uitbetaald gekregen.

Ik vind het triest om zo'n bedrijf zwart te maken op internet. Je hoeft niets te investeren, je kunt alleen geld verdienen en dan zijn zij de oplichters? Ik zou mezelf nog maar eens achter m'n oren krabben.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door kuklos »

Rebeldoom schreef:Ik vind het triest om zo'n bedrijf zwart te maken op internet. Je hoeft niets te investeren, je kunt alleen geld verdienen en dan zijn zij de oplichters? Ik zou mezelf nog maar eens achter m'n oren krabben.
Weet je wat ik pas echt triest vind? Dat er mensen zijn die nepaccounts aanmaken om dergelijke berichten te plaatsen en de negatieve ervaringen van anderen willen verbieden dat die gedeeld worden.

oldshatterhand65
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2016 15:00

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door oldshatterhand65 »

Helaas heb ik ook slechte ervaringen met Ladymail. Ondanks het vele aanklikken, het lezen van aanbiedingen, het meedoen aan acties etc. lukt het maar niet om mijn "cijfer" hoger te krijgen dan 4,5.
Ladymail heeft op enig moment haar regels aangepast, want in het verleden heb ik puur op basis van mijn clicks uiteindelijk € 10 gespaard en uitbetaald gekregen.
Ik heb enkele malen gereageerd naar Ladymail. Zij beweren zelf dat het mogelijk is om het beruchte cijfer 5,5 te scoren en geven aan dat alle deelnemers duidelijk zijn geïnformeerd over de gewijzigde spelregels.
Kortom een welles/nietes verhaal, waarbij duidelijk is dat de consument slechts de verliezer is.
Ik hoop dat Radar deze informatie gebruikt om consumenten te adviseren dat men beter kan stoppen met Ladymail. Het kost veel tijd maar levert in de praktijk slechts veel ergernis op. De enige partij die heel veel rendement haalt is Ladymail. Veel reclame inkomsten en geen/nauwelijks uitbetalingen.

delftin
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2010 16:23

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door delftin »

Och, och, tot 2014 was Ladymail zo'n leuke site met een forum en natuurlijk mail klikken en lezen. Nooit geen problemen gehad om mijn € 10,00 uitbetaald te krijgen. Toen werd de accountscore ingevoerd en jawel hoor, ik ben nu al maanden vruchteloos bezig om mijn zelf bij elkaar geklikte geld te krijgen. Na heen en weer mailen toch geprobeerd om mijn accountscore van 3.1 naar de 5.5 te krijgen. Inmiddels ontploft mijn mailbox van al die nieuwsbrieven waar ik me voor heb aangemeld. Ik ben nu al een hele week bezig om mij voor die mail uit te schrijven. Ik heb al vele telefoontjes gehad van aanbieders. Offertes ploffen in de brieven bus. Wat een bak ellende. En mijn accountscore??? Een 3.5!!!!!!!!!!!!
Conclusie: Ladymail houdt mijn geld lekker zelf. Oplichters zijn het. Daar heb je dus jarenlang tijd in gestoken om hun mail te lezen. Bah.
Ik laat mijn account bij Ladymail lekker voor wat het is en ik klik geen enkele mail meer weg voor dit stelletje inhalers.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door newmikey »

delftin schreef:...ben nu al maanden vruchteloos bezig om mijn zelf bij elkaar geklikte geld te krijgen.

Ik heb al vele telefoontjes gehad van aanbieders. Offertes ploffen in de brieven bus. Wat een bak ellende.
Het spijt me voor u maar op mij komt dit hilarisch over :D :lol: :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat hele klikmailgebeuren an sich heb ik altijd al lachwekkend gevonden inderdaad.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Moneyman schreef:Dat hele klikmailgebeuren an sich heb ik altijd al lachwekkend gevonden inderdaad.
+1
Ongelofelijk dat mensen hier in trappen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door GJvdZ »

kuklos schreef:
Rebeldoom schreef:Ik vind het triest om zo'n bedrijf zwart te maken op internet. Je hoeft niets te investeren, je kunt alleen geld verdienen en dan zijn zij de oplichters? Ik zou mezelf nog maar eens achter m'n oren krabben.
Weet je wat ik pas echt triest vind? Dat er mensen zijn die nepaccounts aanmaken om dergelijke berichten te plaatsen en de negatieve ervaringen van anderen willen verbieden dat die gedeeld worden.
Of de mensen die hier überhaupt aan gaan meedoen.... Da's ook triest. Je zou toch verwachten dat mensen slimmer zijn.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Julie4444 schreef:
Moneyman schreef:Dat hele klikmailgebeuren an sich heb ik altijd al lachwekkend gevonden inderdaad.
+1
Ongelofelijk dat mensen hier in trappen.
Wat mij verbaasd is dat er mensen zijn die door zo`n vage aanbieder belazerd zijn, en dan net zo vrolijk zich aanmelden bij de volgende zo mogelijk nog vagere aanbieder.

Ik heb me - in een grijs verleden - eens aangemeld bij Euroclix - en dat loopt best soepel - alleen moet je geen gouden bergen verwachten (wat m.i. veel mensen nog doen). Dit levert me het wereldbedrag op van zo`n 40 euro/jaar op - en kost verder weinig moeite. (Het kan meer opleveren als je elk jaar wisselt van zorgverzekeraar, energieaanbieder etc. maar dan nog, meer dan 100 euro op jaarbasis is onwaarschijnlijk)

Rebeldoom
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 mar 2015 20:21

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Rebeldoom »

kuklos schreef:
Rebeldoom schreef:Ik vind het triest om zo'n bedrijf zwart te maken op internet. Je hoeft niets te investeren, je kunt alleen geld verdienen en dan zijn zij de oplichters? Ik zou mezelf nog maar eens achter m'n oren krabben.
Weet je wat ik pas echt triest vind? Dat er mensen zijn die nepaccounts aanmaken om dergelijke berichten te plaatsen en de negatieve ervaringen van anderen willen verbieden dat die gedeeld worden.
Goh, wat een bijzondere reactie. Hoe kom je erbij dat ik een nepaccount heb, omdat ik nog niet zoveel gereageerd heb zoals jij misschien blieft?
Het enige wat ik doe is mijn reactie geven op Cas4Lady. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Als jij denkt dat ik een nepaccount heb, dan adviseer ik je je bij de mods te melden, in plaats van als een klein kind te reageren.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door gemist »

Nu wijs je zelf als een klein kind naar de ander. Maar goed, ook ik begrijp dat duizend klikken voor een cent niet.
Succes

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Brahms »

Wat mensen al niet doen voor een paar tientjes, dit is werkelijk niet te geloven.
En dan trots melden dat ze dit forse bedrag ook nog echt ontvangen hebben en fors huilen als het fout loopt.
Hoeveel uren ben je dan bezig geweest om dit te verdienen ?
Hilarisch is nog zacht uitgedrukt :lol: :shock: :lol:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Brahms schreef:Wat mensen al niet doen voor een paar tientjes, dit is werkelijk niet te geloven.
En dan trots melden dat ze dit forse bedrag ook nog echt ontvangen hebben en fors huilen als het fout loopt.
Hoeveel uren ben je dan bezig geweest om dit te verdienen ?
Hilarisch is nog zacht uitgedrukt :lol: :shock: :lol:
Mwah, valt wel mee hoor.
Veel van die dingen is klik een link in mail - die je daarna gelijk sluit.
Natuurlijk kan je overal van alles gaan invullen - maar ja..
Doe je dat niet - kost het je 5 tot 10 seconden per dag om te klikken..

Het is alleen zo dat veel mensen lijken te denken dat je hiermee een normaal modaal maandsalaris kan verdienen (geen idee waarom ze dat denken).
Gewoon reeel wezen - en een keer per jaar kan je 'gratis' uit eten - als je niet in het Amstel hotel een glas water besteld tenminste.
Zoals gezegd - 'voor de leuk' doe ik met Euroclix mee (heb een keer zinngeld geprobeerd, maar dat bleek zinnloos) - en dat levert per jaar tussen de 40 en 60 euro op. Niet veel - maar inderdaad leuk.
Ik zal mijn baan nog niet opzeggen dus :)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door newmikey »

Guardian72 schreef: Veel van die dingen is klik een link in mail - die je daarna gelijk sluit.
Tsja, voor wie dat doet is geen antivirusprogramma goed genoeg. Een paar cent tegenover het risico dat je computer echt van onder tot boven vol komt te zitten met troep (en je daarmee je contacten ook nog eens besmet). Echt slim lijkt het allemaal niet.

De_Onwetende
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2016 17:43

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door De_Onwetende »

newmikey schreef:
Guardian72 schreef: Veel van die dingen is klik een link in mail - die je daarna gelijk sluit.
Tsja, voor wie dat doet is geen antivirusprogramma goed genoeg. Een paar cent tegenover het risico dat je computer echt van onder tot boven vol komt te zitten met troep (en je daarmee je contacten ook nog eens besmet). Echt slim lijkt het allemaal niet.
Een hele gemakkelijke en nogal generaliserende reactie, maar ik mag concluderen dat je ook jarenlange ervaring hebt met dit soort "troep"?
Ik heb dit zelf ook jaren gedaan bij onder andere Euroclix en MoneyMiljonair en nooit enige computerproblemen op het gebied van virussen en malware gehad of brievenbussen vol offertes. Maak gewoon een hotmail adres (of vergelijkbaar) aan, wat je alleen voor die klikmails gebruikt.

Nee, je kunt er niet 3 keer per jaar van op vakantie en een nieuwe auto zit er ook niet in. Maar met hooguit een half uurtje per dag kun je best een paar tientjes per maand bijverdienen naast je reguliere baan.

Uiteraard moet je je niet aanmelden bij elke willekeurige site onder het hele simpele motto van: "Lijkt het te mooi om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn." Gewoon weten wat je doet en eerst goed checken voor je je aanmeldt, er zit tegenwoordig teveel kaf tussen het koren. Dat is voor mij ook de reden geweest om er mee te stoppen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door moederslink »

De_Onwetende schreef: Maar met hooguit een half uurtje per dag kun je best een paar tientjes per maand bijverdienen naast je reguliere baan
Nou, dat is dan 15 uur per maand werken voor , pak hem beet , €1.50- € 2.00 per uur :(

De_Onwetende
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2016 17:43

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door De_Onwetende »

moederslink schreef:
De_Onwetende schreef: Maar met hooguit een half uurtje per dag kun je best een paar tientjes per maand bijverdienen naast je reguliere baan
Nou, dat is dan 15 uur per maand werken voor , pak hem beet , €1.50- € 2.00 per uur :(
Een halfuurtje waarin je anders ook maar als een zombie voor de tv hangt of poezenplaatjes op Facebook deelt, om het maar eens gechargeerd te zeggen. Ik wil dit namelijk geen werk noemen maar een bezigheid die je in een verloren halfuurtje doet. Daar hoeft geen uurtarief aan te hangen, want wanneer je zo'n omrekening overal op toepast kun je nooit weer wat ondernemen.
Ik zie het als "gratis" geld. Je zit warm en droog, je klikt wat "dom" en boem. En het leuke is ook nog als je een bepaalde vriendenkring hebt met dezelfde interesse kun je ook nog aan elkaar verdienen door elkaars "referral" te zijn. Hoef je helemaal niks meer voor te doen..

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: ladymail cash4lady

Ongelezen bericht door newmikey »

De_Onwetende schreef: Een hele gemakkelijke en nogal generaliserende reactie, maar ik mag concluderen dat je ook jarenlange ervaring hebt met dit soort "troep"?
Ik mag er toch vanuit gaan dat u het verschil weet tussen het lezen van een emailbericht en het klikken op een link waarvan u géén idee heeft waar deze naartoe leidt? Ik heb inderdaad jarenlange ervaring met het schoonhouden van computers met een Windows besturingssysteem vooral bij familie en vrienden. Ik ben daarmee gestopt aangezien het water naar de zee dragen bleek. Mensen weigeren veilig gedrag aan te leren (zoals het niet willekurig op linkjes in mailberichten klikken) om nog maar niet te spreken van een veiliger OS te gebruiken. Er zijn zat computerbedrijfjes die, tegen forse betaling, deze PC's af en toe kunnen opschonen. Diegenen die toch halstarrig blijken, verdwijnen in mijn blacklist.

Gesloten