LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Daarom ben ik zo benieuwd naar de cijfermatige onderbouwing. Van piramidespelen of MLM worden alleen de oprichters rijker. Ik heb nog niets gelezen dat zelfs maar aannemelijk maakt, laat staan aantoont, dat het bij iMarketsLive anders is.

atlas1302

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ik ook niet, daarom zou het wel handig zijn om een cijfermatige onderbouwing te zien hoe je nu met je ingelegde geld, 2 keer, de luie stoel in slaapstand kan zetten.

Ik wil echt slapend rijk worden, leg me dat nou eens uit.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door scontra »

atlas1302 schreef:Ik ook niet, daarom zou het wel handig zijn om een cijfermatige onderbouwing te zien hoe je nu met je ingelegde geld, 2 keer, de luie stoel in slaapstand kan zetten.

Ik wil echt slapend rijk worden, leg me dat nou eens uit.
Al slapende rijk worden gaat vast en zeker niet lukken, slapend bankroet gaan is echter geen enkel probleem, u hoeft zich alleen maar aan te melden bij de club uit dit topic. :lol:

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Erthanax »

MGeert heeft jammer genoeg geen tijd om te reageren. Waarschijnlijk druk bezig met handelen, of met zieltjes winnen in zijn snel slinkende vriendenkring.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door kweenie »

Of iets door middel van mlm aan de man wordt gebracht of niet zou eigenlijk niet van belang moeten zijn. Ook succesverhalen van mensen die ergens rijk mee zijn geworden zijn niet echt relevant. Het gaat om het product, of in dit geval de achterliggende methode.

Als de gepropageerde beleggingsmethode zo goed is, dan maakt het mij niet uit of het met mlm wordt verkocht of op een andere manier aan de man wordt gebracht. Helaas heb ik nog nergens enig objectief cijfermateriaal kunnen vinden waaruit zou blijken dat de beleggingsmethode zo goed zou zijn.

Daarmee zou dit product voor mij bij voorbaat al afvallen. En blijven alleen de willekeurige holle succesverhalen en verkooppraatjes over. Vergelijkbaar met hoe andere mlm-zaken aan de man worden gebracht: de kwaliteit van het product is ondergeschikt aan de verkoopmethode.

MGeert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2018 07:24
Contacteer:

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door MGeert »

Erthanax schreef:MGeert, wat voor rendement haal je eigenlijk? Uit je tweede bericht maak ik op dat je in een dagdeel 120 euro verdient. Maar welk bedrag heb je dan geïnvesteerd?
Beste Erthanax,

Mijn investering is in eerste instantie 1000 euro geweest eerst veel verloren. (is normaal in Forex). Nadat ik echt ben gaan studeren en de kennis die wordt geboden succesvol ben gaat toepassen zit ik nu 0p 5-10% groei per per week afhankelijk van de markt soms per dag.

Ik hoor de sceptici alweer denken, 95% faalt in Forex of beleggingen. Dat komt omdat zij niet de juiste mentors hebben die biedt iMarketLive wel. Nogmaals dat hele MLM is iets wat zij bieden maar je kan ook gewoon hen gebruiken om te leren traden. Ik begrijp echt wel jullie onderbuik gevoel dat het lijkt op eens scam. Dat komt omdat het lijkt dat het MLM erin gemixt zit. Ik heb er ook twee maanden over gedaan om mijzelf te informeren. Als je de moeite neemt om te besturen wat zij bieden heb ik geen bedrijf gevonden die je alles kan bieden wat een beginnend trader nodig heeft.

Ik ga niet iedereen hier van reactie geven ik investeer mijn tijd liever in traden en ontwikkelen van mijn mindset en skills als trader.
[Hyperlink verwijderd door moderatie]

Wens jullie verder al het succes toe! Je hoeft het niet met mij eens te zijn, en een andere mening hebben is prima. Ik irriteer mij alleen als men eenzijdig zaken belicht.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jun 2018 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door newmikey »

MGeert schreef:Ik ga niet iedereen hier van reactie geven ik investeer mijn tijd liever in traden en ontwikkelen van mijn mindset en skills als trader.
Wat is het toch met MLM'ers die om de haverklap roepen dat ze nergens op reageren maar dat tòch blijven doen? Ga je tijd investeren "in traden en ontwikkelen van mijn mindset en skills als trader" - het taalgebruik alleen al is tenenkrommend en weer geheel overgenomen van een template. Hier zal je geen zieltjes winnen dus probeer nog eens in het slinkende kringetje vrienden en bekenden om je heen?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door newmikey »

MGeert schreef:Als je wilt weten wat iMarketlive is ga dan eens naar deze link van Youtube:
https: / / youtu. be/ wqH_abc QGPI
Die Julian Kuschner van dat filmpje, zó jong en dan al zo'n spoor van vernieling achtergelaten hebben! Dat alleen al is knap. Kortom een ponzi zonder handelsvergunning in wat voor land dan ook. Als jij al wat geld verdient is dat van arme sloebers die er ook ingetrapt zijn. Zodra je het haakje doorgeslikt heb zit je aan de hengel - maar succes ermee!

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Erthanax »

MGeert, dank voor deze gouden tip!
Een rendement van 5 tot 10 procent per week komt (afgerond) neer op 250 tot 500 procent per jaar. Ik zal mijn pensioenfonds en banken vragen hun vermogensbeheerders direct over te gaan op iMarketsLive. Dan ga niet alleen ik een onbezorgde oude dag tegemoet.

MGeert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2018 07:24
Contacteer:

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door MGeert »

Goedenavond, het wordt weer eens tijd voor een update.

voordat ik begin snelle reactie op Erthanax als je in de veronderstelling bent dat je pensioenfonds jouw de winst geeft die zij halen zou ik even wakker worden uit de droom. Als je hoopt je pensioen veilig te stellen kan dat prima via een pensioenfonds maar tegen een heeeeeeel laag rendament.


Vandaag heb ik weer een mijlpaal bereikt € 1700,00 verdient door short te gaan op de GBPJPY en EURJPY. Dit had ik nooit kunnen doen als Imarketlive mij niet de mogelijkheid had gegeven om te leren van de beste traders ter wereld!

Nogmaals ik doe niets met Multilevel marketing gebruik Imarketlive alleen om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen als trader. En dat is waar zij goed in zijn.


Fijne avond allemaal wens jullie veel geluk! :)

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door kuklos »

MGeert schreef:Ik kan mij voorstellen dat men ook hier weer op reageert, ik laat het hierbij.
Aangezien dit een leugen is gebleken zal de rest van jouw verhaal ook weinig waarheid bevatten.

MGeert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2018 07:24
Contacteer:

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door MGeert »

Beste Kuklos ik kan mijzelf best wel bewijzen als ik jou daarmee om je te verlossen van je negatieve houding... Maar ik vraag mijzelf af of dat wel zou helpen :) Waarschijnlijk was je vandaag ook chagrijnig omdat het geen goed weer was.

De reden dat ik ervoor heb gekozen toch te blijven reageren zit erin dat ik er plezier aan beleef. Het is wel goed als men in dit soort kanalen ook de positieve kant hoort.

Begrijp het wel hoor dat het voor bepaalde mensen goed voelt met elkaar negatief te zijn en daarin mee te lopen. Dat zie ik vaker gebeuren in modale klasse. Als je boven het maisveld wilt uitsteken zal je dat moeten loslaten en in perspectief moeten leren kijken en denken. Denken is het moeilijkste wat er is 1% van de mensen denkt, 5 % denkt dat ze denken en de rest gaat liever dood dan dat ze denken, precies de reden waarom 1%-5% van de mensen al het geld op de wereld bezitten.

Imarketlive kan je helpen om een je richting de 5% van de mensen te helpen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon op forums negatieve berichten posten en jezelf in de comfortzone houden alles gaat om keuzes.

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mooi dat u deze keer koerswinst hebt geboekt. Was dat het enige resultaat de afgelopen weken, of noemt u uw verliezen liever niet?
Het rendement dat u voorgeeft te behalen, tot 500 % per jaar, is volstrekt ongeloofwaardig. Ik ben heel tevreden met mijn eigen vermogensbeheer en dat van mijn pensioenfonds.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door newmikey »

MGeert schreef:Beste Kuklos ik kan mijzelf best wel bewijzen als ....
De gebruikelijke reactie van elke MLM'er die met de vraag geconfronteerd wordt, al 10 jaar lang. Hoeveel Mgeert'en hebben we hier al zien langskomen met EXACT hetzelfde cookiecutter praatje? U blaat gewoon na wat u in bijeenkomsten en joetoepjes voorgekauwd wordt en dat is al twintig jaar lang dezelfde troep.

Als het al iets aantoont, is het dat u tot die groep van 1% behoort die altijd weer voor de belofte van "makkelijk geld" valt en dat het tekenend is dat u het overgrote weldenkende deel van de mensen tracht te stigmatiseren als niet-denkers. Eigenlijk is het nog wel grappig ook maar het begint zo vreselijk te vervelen omdat alle scams al 10 jaar lang mensen op dit forum hebben met dezelfde praatjes - verzin eens iets nieuws.

Mocht u zomaar van dit forum verdwijnen, wat tot nu toe met de volle 100% van de enthousiaste MLM'ers is gebeurd nadat ze zich realiseerden hoe erg ze beetgenomen waren, wens ik u een fijne voortzetting - met spekjes en zo...
Laatst gewijzigd door newmikey op 20 jun 2018 10:27, 2 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door kuklos »

MGeert schreef:De reden dat ik ervoor heb gekozen toch te blijven reageren zit erin dat ik er plezier aan beleef.
Er staan nog een fors aantal vragen voor je open. In plaats van die beantwoorden krijgen we bovenstaand verhaaltje en de elke keer nog ongeloofwaardigere claims.

atlas1302

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ja Mgeert leg mij dat nu eens transparant uit hoe dat werkt, ik zit nog steeds te wachten op antwoord. Dan ..als het mij duidelijk is zal ik kunnen oordelen of het een pyramide spel is en nog belangrijker, of ik de capaciteit heb om te denken om er aan mee te doen.

stofzuigertje

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ga naar de website, doe zelf hetzelfde en U word dan gelijk door alle hier aanwezige forum Leden Permanent Verbannen!

U zult met hetzelfde doen moeiteloos rijk worden en wij hebben ook weer volop gratis werk!

atlas1302

Re: Is beleggen bij iMarketsLive een piramidespel?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ik denk dat met cryptocurrency een hoop te doen is, voor mij is het allemaal nog een donker bos maar ik ga me er toch eens in verdiepen. Zit bovendien op mijn Revolut App. dus alleen een kwestie van de juiste currency selecteren en een bedrag invullen wat je kan missen.

De bitcoin staat nu ruim op 5836 euro dus die is flink gezakt, juiste moment van instappen en verkopen en dan worden we een geweldige trader.

Gesloten