LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedoe bij Bol.com en Woonexpress, maar ík moet administratiekosten betalen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
AnjaM
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2018 15:59

Gedoe bij Bol.com en Woonexpress, maar ík moet administratiekosten betalen?

Ongelezen bericht door AnjaM »

Goedemiddag, Een tijdje geleden heb ik via Bol.Com bij Woonexpress 2 stoelen gekocht, deze heb ik betaald bij de bezorger (gepind) Maar wat blijkt, opeens krijg ik betalingsherinneringen. Ik heb contact met Bol.Com gezocht, via chat, is niet te doen, gelukkig opeens via de mail, dacht ik , gelukkig. Men heeft mij een mail gestuurd met diverse vragen welke ik moest beantwoorden, en een kopie toevoegen. Alles gedaan, ik moest naar het e.mail adres alles retourneren, maar kreeg elke keer de mail retour, want, wat bleek, hun mail was te vol..., ja echt. Toen wederom contact gezocht, via mail bij beide (zowel Woonexpress als Bol.Com) uuuuuren in de wachtrij... en kwam niet verder. Na dagen van alles geprobeerd te hebben (rare zin, sorry) kreeg ik opeens contact.... de vraag van de medewerkster was: bevallen de stoelen niet...toen knapte ik...geen dossierkennis en dan wel terugbellen? Iemand anders nam het over, en zei dat ik zou worden teruggebeld, dus niet... maar ik kreeg een mail van Bol.Com dat e mij op een bepaald telefoonnummer niet konden bereiken, klopt, is niet van mij...dus, alles doorgegeven.........maar dat schijnt niet te worden geaccepteerd want er kwam weer een mail.....maar dit keer ook met iets nieuws: Men had inmiddels alles uitgezocht en wat bleek, ik had WEL betaald, maar het geld was rechtstreeks naar Woonexpress overgemaakt...., ja en? Woonexpress heeft inmiddels excuses aangeboden (niet aan mij overigens, ja vandaag via facebook, ook daar heb ik het op gezet) maar Bol.Com had DE oplossing... Woonexpress maakt het geld over aan mij, en ik moet dan het geld overmaken naar Bol.Com......... omdat Woonexpress geen geld over kan maken aan Bol.Com??????????? (die reden ga ik ook eens proberen) Maar.....oke, ik speel maar mee...... Ik dus elke dag kijken of het geld al terug was gestord......niets... En wat denk je......... weer een betalingsherinnering van Bol.Com, maar nu MET administratiekosten (jawel, met.... en dat ik uuuuuren aan telefoon, mail en app heb gezeten???????????) en een dreigende taal, dat dit de laatste betalingsherinnering is en dat daarna alles wordt overgedragen aan een incassobureau????????? IK HEB BETAALD... en bewijs...........dus, in mijn onmacht heb ik (verkorte) versie op facebook gezet in de hoop dat iemand tips had. Vanmorgen reageerde Woonexpress of ik even ordernummer door wilde geven????????????? (Er was toch een regeling?) Bol.Com had toch contact met Woonexpress... dus... dan hoef ik toch niets meer door te geven? Vreemde zaak, dus ik heb gereageerd met de vraag of ze telefonisch contact met mij op willen nemen, want uit hun reactie blijkt dat er geen regeling is? Ik ben dus nu al weeeeken bezig met de finaciele administratie van zowel Bol.Com en Woonexpress, en door Bol.Com worden aan MIJ administratiekosten in rekening gebracht???????? Ik ben nu ten einde raad en weet het gewoon niet meer........ ik had al een bestelling klaarstaan bij Woonexpress, maar heb deze er uit gehaald, want dit is geen doen! Ik heb gewoon betaald en moet nu hun administratie op orde brengen? HELP (sorry voor het lange verhaal...)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Gedoe bij Bol.com en Woonexpress, maar ík moet administratiekosten betalen?

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zou de mail van Woonexpress doorsturen naar bol.com en ze verder een fijne avond wensen.

Jij hebt bewijs van betaling, dus ze kunnen de boom in.

Ik zou zeker geen kosten gaan maken voor hun administratieve ellende.

Gesloten