PayPal is onbereikbaar

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Debstr
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2020 10:51

PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Debstr »

Vanmorgen zag ik dat er een, voor mij onbekend, bedrag van mijn bankrekening was afgeschreven, via PayPal.

Toen ik wilde inloggen op PayPal lukte dit niet.
Procedure wachtwoord opnieuw instellen kon ik ook niet volledig doorlopen, omdat deze op mijn oude telefoonnummer ingesteld staat.

Nu is het probleem dat PayPal op geen enkele mogelijkheid te bereiken is.

- Het contactformulier op hun eigen site werkt niet
- Telefonisch krijg ik constant "lijn bezet"-melding, de telefoon gaat niet eens over.
- Via Facebook messenger krijg je een chatbot die niet verder komt dan 2 standaard antwoorden
- Via Twitter is PayPal ook niet te bereiken.

Via de Facebook pagina van PayPal zie ik nog tientallen klachten van mensen met hetzelfde probleem.

Dit kan toch niet zomaar? Nu gaat het bij mij om een klein bedrag waar ik duidelijkheid over wil, maar er zijn nog zoveel meer mensen die niet bij hun account kunnen en niet terecht kunnen met hun vragen. En dat voor zo'n immens groot bedrijf.

Iemand tips?

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Debstr schreef:
26 mei 2020 11:03
Via de Facebook pagina van PayPal zie ik nog tientallen klachten van mensen met hetzelfde probleem.
Zoals ze zelf heel duidelijk neer zetten kun je enkel mailen als je bent ingelogd, dit kunt u niet. U moet dus bellen voor uw probleem dat u uw telefoonnummer niet heeft bijgewerkt (dit kunt u Paypal niet kwalijk nemen). Door corona zijn ze erg slecht tot niet bereikbaar, dit kan helaas niemand voor u oplossen.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Gratis nummer is alleen beschikbaar vanaf een lokale vaste lijn: 0800 265 9239. Mobiele bellers moeten het verstrekte nummer voor een lokaal tarief gebruiken.

Gebruik het volgend telefoonnummer als u belt vanuit het buitenland: +31 70 700 7519

hugohorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2020 13:23

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door hugohorst »

Paypal proberen te bereiken is onmogelijk! Wij hebben een zakelijk account en kunnen niet inloggen omdat de 2-factor authenticatie voor veilige toegang opnieuw moet worden ingesteld op onze telefoon. Maar er is geen mogelijkheid om dit te doen, dus we kunnen niet inloggen. Er staat dat we contact moeten opnemen met PayPal maar dat lukt al weken niet! En ze reageren niet op ingevuld contactformulier, tweets, Facebook berichten of via mail (is niet mogelijk). Echt bizar.

Account opzeggen is ook niet mogelijk, hiervoor moet je ingelogd zijn....

Erwin51
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2020 12:56

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Erwin51 »

Ik had ook problemen met inloggen en wijzigen van mijn wachtwoord. Geprobeerd te bellen en te mailen, maar dat was een drama. Uiteindelijk een manier gevonden om als gast te chatten met de klantenservice, dus zonder te hoeven inloggen en probleem binnen 5 minuten opgelost.

Klik op deze link https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us en vervolgens op "Chat met ons zonder in te loggen"

Succes!

OlafRoosenschoon
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2020 13:33

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door OlafRoosenschoon »

Beste Erwin51,

Dank je wel voor de link, ik loop namelijk ook tegen een onbereikbare Paypal helpdesk aan. Als ik echter op de link klik zie ik nergens op de pagina de optie "Chat met ons om in te loggen, ik heb het zelfs in twee browsers geprobeerd... Nog tips? Alvast bedankt!

Jafo82
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2020 12:27

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Jafo82 »

Ik had ook problemen met inloggen door de telefoon verificatie. Uiteindelijk de verificatie weten te omzeilen door enkele malen achter elkaar het wachtwoord te wijzigen, waardoor deze verificatie via sms niet nodig was.

Anneke2021
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jan 2021 11:13

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Anneke2021 »

Ik wil mijn Paypal account opzeggen. Net als iedereen kan ik niet inloggen op Paypal. Alle voorstellen die geopperd zijn geprobeerd, maar kan nog steeds niet inloggen en zonder inlog kun je niks.
Ik heb het account al jaren, geen idee hoe lang, vanaf het begin. Ik gebruik het nooit en heb dus geen idee welk telefoonnummer er nodig is, kan het ook niet wijzigen. Ik had nog wel de oude inloggegevens, maar kan dus niet verifiëren.

Hoe bereik je Paypal??? Wat een verschrikkelijke klantenservice!!!

Heeft Radar hier al aandacht aan besteed? En zo niet gaat dat dan ALSTUBLIEFT gebeuren?

F.F.H.
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2021 12:16

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door F.F.H. »

Wat een ontzettende gieren (including gier Musk) daar aan de top van dit bedrijf genaamd Payfall!. Je kunt het de werknemers niet echt kwalijk nemen. Als ik hun was zou ik direct opzoek gaan naar een andere baan!
Die hele betaal site is ook een soort puzzel waar je moeilijk uitkomt. Totaal niet gebruiksvriendelijk en opzettelijk!.
In deze tijd van Corona tijd niet bereikbaar zijn en op hun personeel beknibbelen en een domme onmenselijke bot gewoon je zo bot te laten behandelen. Ik hoop dat Radar deze boeven gaat aanpakken!
Ik kan nu een aantal belangrijke zaken niet afhandelen omdat ze niet bereikbaar zijn en ik met niks het bos in wordt gestuurd (veel bomen staan er niet meer) door die botte onmenselijke BOT!. :lol:
Laatst gewijzigd door F.F.H. op 06 jan 2021 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afsa54
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2021 12:00

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Afsa54 »

PAYPAL ONBEREIKBAAR

sinds 2 dagen probeer ik telefoniste contact te nemen met PayPal, het is onmogelijk. het is ook niet mogelijk om en email op te sturen.
Omdat ik mijn oude telefoon nummer niet meer heb kan ik ook niet meer inloggen. Wat nu?????

sefker
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2021 22:04

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door sefker »

Ook ik ben al geruime tijd bezig te proberen PP te bereiken. Kon uiteindelijk toch een mail versturen. Kreeg na 4 dagen ipv 24 uur antwoord. Helaas werkte de aanbevolen truc ook niet. Toen heb ik de app op mijn telefoon gezet en daar geprobeerd in te loggen . daardoor, ik weet niet meer of ze het vroegen, werd mijn mobiele nummer aan mijn account toegevoegd. Toen ik eenmaal daarna met mijn pc in probeerde te loggen, kreeg ik de verificatiecode per sms op mijn mobiel en lukte het me er in te komen.

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Kijk eerst eens goed op je afschriften of PayPal wel de bestelde spullen heeft betaald... je hebt een wacht tijd van 180 dagen , zo ook ik. Contact gezocht via de chat...waardeloos...Als PayPal iets betaald sturen ze gelijk een mail met de rekening, die kon ik niet terug vinden, de rekening van het bedrijf wel, daar stond in flauw grijs betaling PayPal. Toen dacht ik ik neem de bank even er bij en constateerde dat het helemaal niet afgeschreven was. Na 180 dagen proberen wij het opnieuw....Maar dan ergens anders...

Om na 180 dagen, die je moet wachten is het wel erg lullig hoe dit gelopen is. Ik zal nog beter gaan opletten als PayPal niet gelijk de rekening stuurt, moeten de alarm bellen af gaan.

Wil nog even toevoegen dat ik ondanks dit, heel blij ben met PayPal...

ppproductions
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2021 21:45

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door ppproductions »

Echt ongelofelijk slechte bereikbaarheid van PayPal, zelfde problemen als hierboven, onoplosbaar. De truc met wachtwoord vaak wijzigen leek te lukken, kom er paar keer in maar wordt er net zo snel weer uitgegooid en kan mijn profielgegevens niet wijzigen (telefoonnummer) waardoor het probleem blijft bestaan. Zodra ik op instellingen icoon druk wordt ik er weer uit gegooid. Er kan natuurlijk altijd een probleem zijn, maar nu is het zo dat dit probleem helemaal niet hoeft te bestaan, is eenvoudig op te technisch probleem. Het lijkt wel of PayPal het niet serieus neemt. Vervolgens ook op geen enkele manier te bereiken... ongelofelijk.

Wie helpt? Radar ;-)?

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Radar »

ppproductions schreef:
12 jan 2021 21:50
Wie helpt? Radar ;-)?
Jazeker, met enige vertraging. PayPal wist hierover het volgende te zeggen. https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... n-je-doen/

Anneke2021
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jan 2021 11:13

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Anneke2021 »

Beste Radar, bedankt voor de link. Het was nu mogelijk een email te sturen zonder in te hoeven loggen. Ik kreeg zowaar een antwoord terug! Maar.. helaas niets nieuws, ik werd naar dezelfde pagina gestuurd waar ik al tientallen keren was geweest en dus nog steeds geen mogelijkheid om in te loggen.

Er werd nog verwezen naar hun website en telefonisch contact op te nemen, dat heb ik al zo vaak geprobeerd, dat ik die moeite niet eens meer heb genomen. De robot die je daar krijgt is gewoon een herhaling van de pagina.

Ik begrijp totaal niet hoe dit mogelijk is in Nederland. Het is toch niet een abonnement op een of andere krant, maar een "soort" van bank, die geld beheert?

Anneke2021
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jan 2021 11:13

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Anneke2021 »

Email van PayPal: "We zouden graag weten wat u vond van uw contact met PayPal via e-mail op 22 januari 2021. Of uw mening nu positief, negatief of neutraal is, met uw inzicht kunnen we onze ondersteuning verbeteren. Antwoorden duurt minder dan drie minuten."

Beste grap van deze eeuw tot nu toe! Zelfs een survey kunnen ze niet organiseren! Ik kan geen antwoord geven. Ik denk dat Paypal gehackt is of failliet, of onze gegevens zijn al lang doorverkocht aan de hoogste bieder.

Smartie1972
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2021 18:17

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Smartie1972 »

Hoi allemaal,

Ik krijg mijzelf dus ook niet ingelogd omdat de nieuwe tweetrapsauthenticatie mijn oude nummer pakt.
Paypall is op geen enkele manier te bereiken. Het telefoonnummer wordt maar niet opgenomen.
Ik ben hier nu al werkelijk al uren mee bezig geweest.

Ik heb alle tips en trucs geprobeerd zoals gesteld in https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... n-je-doen/.

Hier werden twee manieren genoemd om een bericht te sturen naar Paypall.

De eerste manier werk niet want de optie om live te chatten, zonder login is niet te vinden. (en ik heb 3 verschillende browsers geprobeerd om hier zeker van te zijn)

De tweede manier werkte gedeeltelijk:

"Ook via de hulppagina over de privacyverklaring kan je een bericht sturen, door onderaan op 'Ik kan niet inloggen of ik heb geen rekening' te klikken.""

Ik kon hier inderdaad mijn vraag versturen, maar ik kreeg net de volgende mail terug:

"We hebben u een antwoord op uw e-mail gestuurd
Dit antwoord kunt u vinden in uw inbox in het Berichtencentrum."

En natuurlijk moet je inloggen om dit te kunnen lezen...................... En dat is nu het hele probleem.

Ik loop dus tegen hetzelfde aan als Anneke2021
Ik vraag mij af of iemand een ziek gevoel voor humor heeft of gewoon heel erg dom is.
En net als Anneke2021 vraag ik mezelf af hoe dit in godsnaam mogelijk is. Gaat de DNB hierover en kan je via hun een klacht indienen?
Ik hoop dat jullie wat kunnen betekenen want dit begint Kafkaanse trekken te vertonen.

Smartie1972
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2021 18:17

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Smartie1972 »

Ben inmiddels gebeld en goed geholpen!
Het nummer kwam uit Ierland (Dublin) dus ik was een beetje wantrouwig bij het opnemen.
Dus reageren via https://www.paypal.com/nl/smarthelp/con ... il=privacy (klik onderaan op 'Ik kan niet inloggen of ik heb geen rekening' te klikken) werkt!

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nijogeth »

https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

Misschien kun je hier wat mee.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Radar »

Nijogeth schreef:
26 jan 2021 17:48
https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

Misschien kun je hier wat mee.
Deze link staat dus in het artikel.

Gesloten