LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting Omega Beheer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Walter Reupkes
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 feb 2010 14:27

stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Walter Reupkes »

Beste mensen.

Ik probeer nu al een tijdje via dit forum mede gedupeerde te zoeken die net als ik problemen hebben met Stichting Omega Beheer.
Het lijkt wel of iedereen bang is of niets durft te doen tegen deze geldpiraten schulden worden steeds maar hoger en hoger terwijl je er zelf niks aan kan doen.
Ik heb al diverse deurwaarders achter me staan die mij willen bij staan ij de rechtzaak die ik tegen Omega Beheer ga starten ik heb al een aantal gedupeerden die net als ik problemen hebben met dit bewindvoerders kantoor.
Wie oh wie is er nog meer gedupeerd kom voor je zelf op en laat je niet besodemieteren.
Ik heb genoeg bewijzen om ze aan te klagen dus mensen laat me weten wie er ook problemen hebben met deze instantie.

Ik hoor het wel.

Groeten Walter

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Guusje61 »

gezien de situaties die ik onderweg tegenkom, de situaties die hier gemeld worden, de situatie waarin onder andere Walter zich bevindt, en dan nog alle mensen die niets durven te melden omdat ze zich schamen....

laat ik het zo zeggen: mijn steun heeft hij al

en oproepen om gezamenlijk op te treden maakt de groep sterker tegen de grote boze beheerders

hier is al te weinig aandacht voor. politieke lobby haalt weinig tot niets uit.

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door FHV »

Prima hoor, maar hoeveel topics moet je daarvoor openen?

Bij Stichting BPBI zou je eens kunnen informeren.
http://www.bpbi.nl/
Laatst gewijzigd door FHV op 22 aug 2010 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Guusje61 »

wat is stichting BPFI en wat doen zij?

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door FHV »

Bericht hierboven aangepast, met linkje

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Guusje61 »

Meerdere bewindvoerders onder de vlag BPBI,
zoek eens op dit forum naar bijvoorbeeld 'plangroep'

Deze site richt zich mijns inziens op de beheerders/bewindvoerders en niet hun 'cliënten'.


Ik heb via de betrokkenen in de beroepenveldcommissies, politici, de NVVK en iedereen die maar wilde luisteren aandacht gevraagd voor wantoestanden waardoor 'cliënten' meer in de problemen komen dan dat er iets opgelost wordt.

Het is toch van de zotte dat iemand die onder bewind/beheer valt een of meer deurwaarder(s) aan de deur krijgen voor achterstand van recente vaste lasten.
Ik adviseer deze mensen klachten in te dienen bij de NVVK, geef ze de adresgegevens.

Bij navraag bij eerder genoemde betrokkenen leert dat men denkt dat alles goed gaat. Misschien bij hun wel ...

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door FHV »

Wanneer er voldoende inkomen binnenkomt zou het inderdaad niet moeten kunnen. Plangroep is geen bewindvoerdersorganisatie.

Zijn de organisaties zelf al aangesproken op dit gedrag, is het klachtentraject juist bewandeld?

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Guusje61 »

FHV schreef:Wanneer er voldoende inkomen binnenkomt zou het inderdaad niet moeten kunnen.
Daar heb je helemaal gelijk in. het zou niet moeten kunnen, maar het gebeurd dus wel. En vaker dan menigeen denkt!
FHV schreef:Plangroep is geen bewindvoerdersorganisatie.
een schuldhulpinstantie, die door gemeenten (Stadsbank/Kredietbank) steeds vaker ingeschakeld wordt om de hulpverlening te doen.
FHV schreef: Zijn de organisaties zelf al aangesproken op dit gedrag, is het klachtentraject juist bewandeld?
Yep, maar ik denk dat de klaagmuur meer effect heeft.


Ik ben geen tegenstander van het principe budgethulp en schuldhulp. Maar dan moet het wel goed werken.

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door FHV »

Het klinkt alsof het nergens goed gaat...

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Guusje61 »

Ongetwijfeld zijn er veel die wel goed gaan.

Maar ja, die melden zich weer niet op bijvoorbeeld dit forum.
En dan hoef ik er geen werkbezoek af te leggen, er wordt dan netjes betaald. Dus merk ik daar ook niets van.

Gesloten