LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra kosten bij Hostnet

Hier jouw mening over de tests, uitgevoerd door Radar.
Was1klant
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2017 03:29

Extra kosten bij Hostnet

Ongelezen bericht door Was1klant »

Jij zal altijd meer betalen dan wat het geadverteerd is.
Als je vergeet om een domeinnaam te verlengen gaan ze dit direct in quarantine zetten om extra 89 euro + BTW betalen. En dit met meerdere domeinnaam gehad te hebben bij hostnet.

Ook als je afspraken maakt met de helpdesk wordt het verkeerd in hostnet systeem gezet. Waardoor jij voor hun fouten mag opdraaien als klant van hostnet. Zo loopt een fout gemaakte afspraak door hostnet al gauw op in een paar honderden euro. En dan blijven dreigen met administratie kosten.

En jou NAW gegevens komen online te staan in de search engine. Terwijl ik een privacy pakket heb afgesloten om te voorkomen dat mijn NAW gegevens online bekend staan.

Slechte dienst levering. Absolute afrader. Hostnet was 4 tot 5 jaar geleden een goed bedrijf. Naarmate je langer als klant bij hostnet zit des te harder je afgedankt wordt door hostnet.

Absolute afrader.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 mei 2017 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Extra kosten bij Hostnet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hostnet, alles voor ondernemend Nederland. U bent nu op een consumentenforum. Hier hebben wij niets te maken met problemen en klachten van te laat betalende ondernemers. Overigens, ook als je als consument niet of te laat betaald krijg je geen spullen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Extra kosten bij Hostnet

Ongelezen bericht door berndv »

Was1klant schreef: Als je vergeet om een domeinnaam te verlengen gaan ze dit direct in quarantine zetten om extra 89 euro + BTW betalen. En dit met meerdere domeinnaam gehad te hebben bij hostnet.
allemaal tegelijk neem ik aan? Als dit 1 keer gebeurt, let men over het algemeen toch wel dubbel zo goed op bij andere domeinnamen, mag ik aannemen. Dus goed uw einddata in de gaten houden, verlopen domeinnamen worden ook wel eens geregistreerd door chinese wegshops, dan bent u ze helemaal kwijt, dus wees blij dat uw provider voorkomt dat anderen uw domeinen registreert als u zelf vergeet om uw domein te verlengen. Ik neem ook aan dat ze vooraf wel bericht sturen als de domeinen op hun einde lopen.

Gesloten