LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autorent Sloothaak verhuur

Andere onderwerpen over auto en vervoer
aanhetspaarne
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2013 10:12

autorent Sloothaak verhuur

Ongelezen bericht door aanhetspaarne »

Op zaterdag 16 februari 2013 heb ik een busje gehuurd bij Sloothaak autorent in Haarlem. Dit heb ik al veel vaker gedaan. Na gebruik heb ik de auto helemaal afgetankt. Bij afrekening de volgende dag zei men, dat er 2,8 liter was getankt op het bedrijf zelf. Dat kan niet waar zijn, zei ik tegen de medewerker. Ja, er was nog een luchtbel blabla en dan kunnen zij in een volle tank nog meer dan 2 liter krijgen. Ik heb gezegd, dat ik het hiermee niet eens was en dat dit de zoveelste keer was, dat ik altijd brandstof moet bijbetalen. De medewerker zei alleen, dat dit een standaardprocedure was en heeft het gewoon berekend. Ik heb op mijn beurt gezegd, dat ik overal, waar mogelijk is, een klacht hierover indien. Ik heb totaal geen probleem met voorwaarden, maar dit is afzetterij naar mijn idee. Ik ben benieuwd of meer mensen dit ondervinden of meegemaakt hebben.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: autorent Sloothaak verhuur

Ongelezen bericht door Jolijn »

aanhetspaarne schreef:Op zaterdag 16 februari 2013 heb ik een busje gehuurd bij Sloothaak autorent in Haarlem. Dit heb ik al veel vaker gedaan. Na gebruik heb ik de auto helemaal afgetankt. Bij afrekening de volgende dag zei men, dat er 2,8 liter was getankt op het bedrijf zelf. Dat kan niet waar zijn, zei ik tegen de medewerker. Ja, er was nog een luchtbel blabla en dan kunnen zij in een volle tank nog meer dan 2 liter krijgen. Ik heb gezegd, dat ik het hiermee niet eens was en dat dit de zoveelste keer was, dat ik altijd brandstof moet bijbetalen. De medewerker zei alleen, dat dit een standaardprocedure was en heeft het gewoon berekend. Ik heb op mijn beurt gezegd, dat ik overal, waar mogelijk is, een klacht hierover indien. Ik heb totaal geen probleem met voorwaarden, maar dit is afzetterij naar mijn idee. Ik ben benieuwd of meer mensen dit ondervinden of meegemaakt hebben.
Doe er dan je voordeel mee.

aanhetspaarne
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2013 10:12

Re: autorent Sloothaak verhuur

Ongelezen bericht door aanhetspaarne »

weet jij hoeveel zij per liter rekenen bij hun eigen bedrijf? Als jij daar genoeg geld voor hebt, is dat jouw keuze, ik huur alleen een auto als het niet anders kan, jij hebt waarschijnlijk een eigen auto.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: autorent Sloothaak verhuur

Ongelezen bericht door Jolijn »

aanhetspaarne schreef:weet jij hoeveel zij per liter rekenen bij hun eigen bedrijf? Als jij daar genoeg geld voor hebt, is dat jouw keuze, ik huur alleen een auto als het niet anders kan, jij hebt waarschijnlijk een eigen auto.
Jij wel, want je hebt het al vaker mee gemaakt.

Vincenti
Berichten: 134
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: autorent Sloothaak verhuur

Ongelezen bericht door Vincenti »

Hetzelfde meegemaakt bij KAV. Helemaal afgetankt tot het eruit gutste. Toch nog 5 liter bijbetalen.
En dat terwijl ik de bus niet eens met volle tank heb meegekregen (ik neem ten minste niet aan dat zo'n ding 1 op 4 verbruikt).

Er klopte trouwens wel meer niet op de eindafrekening. Alles om de geadverteerde dagprijs zoveel mogelijk op te pompen.

Daar kom ik dus nooit weer.

aanhetspaarne
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2013 10:12

Re: autorent Sloothaak verhuur

Ongelezen bericht door aanhetspaarne »

Fijn, dat je reageert Vincenti. Het is volgens mij alleen te omzeilen, als je de auto inlevert en bij het aftanken op het bedrijf blijft staan. Maar ja, ik had hem 's avonds geparkeerd voor het pand en de volgende dag afgerekend. Meer mensen moeten dit meemaken, is toch te gek?

Gesloten