LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte boete parkeerverbod?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Elzenlander
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 sep 2015 20:20

Re: Onterechte boete parkeerverbod?

Ongelezen bericht door Elzenlander »

@ Snuffel: vooralsnog lijkt het er op dat, komende vanaf de snelweg, dat bord ontbreekt. Vanuit andere richtingen staan er wel borden, maar iemand die niet vanuit die richting komt ziet dat niet.

Het is inderdaad een zone waarin men niet mag parkeren, maar als dat niet staat aangegeven is dat een verzuim van de wegbeheerder. Dan is het zaak een beroep te doen op coulance, terwijl tegelijkertijd de wegbeheerder er op attent kan worden gemaakt dit verzuim te herstellen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Onterechte boete parkeerverbod?

Ongelezen bericht door sjohie »

DaisySam schreef:bedankt voor de reacties! voor verduidelijking het gaat om de zeumerseweg in voorthuizen. ik heb inderdaad google maps bekeken en er staat nergens een bord anders had ik ook niet geparkeerd! ik ga inderdaad maar een bezwaarschrift sturen.
Foto's op streetview van Google zijn soms 4 ã 5 jaar oud, daar ga je geen sluitend bewijs voor je zaak vinden. Het jaartal onderaan is dan wel 2015, maar dat slaat op het copyright. Deze lijken overigens wel aardig actueel (2014), en zo zie ik een bord "Zone" métt het bord E1 staan op die Seumerseweg, op de T-splitsing waar de Schoonenweg erbij komt. (Seumerseweg 10 is het adres meest in de buurt) Kortom, het lijkt er op dat je daar dus inderdaad niet mocht parkeren in de berm.

Gesloten