LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] broek schade

Andere onderwerpen over auto en vervoer
silpas
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2010 13:04

broek schade

Ongelezen bericht door silpas »

Sinds april 2009 heb ik een peugeot 207 (verplicht leaseauto) gekregen.
Ik ben erg lang, man van 1.95 meter.
In loop van half jaar kreeg ik de broekzakken van 3 spijkerbroeken een gatje, het werd steeds groter. Dat komt omdat deze auto krimpt is vanwege mijn lengte en daarvoor heb ik ander leaseauto gehad (seat ibiza, al 5 jaar) en heeft nooit probleem gehad..

En 3 verschillende model spijkerbroeken zijn vrij nieuw, nog geen half jaar oud. Mijn vraag is: wie betaalt een schade voor mijn spijkerbroeken? Hoe en bij wie? Kan iemand mij helpen als tip?

Alvast dank,

Pascal

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: broek schade

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Dat komt omdat deze auto krimpt
Das apart ... :mrgreen:
En 3 verschillende model spijkerbroeken zijn vrij nieuw, nog geen half jaar oud. Mijn vraag is: wie betaalt een schade voor mijn spijkerbroeken? Hoe en bij wie? Kan iemand mij helpen als tip?
Je zal toch eerst moeten aantonen dat het gaatje in je spijkerbroek komt doordat er iets niet goed is met de auto.

Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe deze auto gaatjes in je spijkerbroek maakt ?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: broek schade

Ongelezen bericht door witte angora »

deze auto krimpt
Waarschijnlijk te heet gewassen? Daar kunnen spijkerbroeken ook niet tegen. :wink:

Even serieus: waarom denk je dat de stoel de reden is voor de gaatjes in je spijkerbroeken? In een stoel zitten immers geen harde voorwerpen. Sterker nog, als je gaatjes in je spijkerbroeken hebt, zul je op dezelfde plek op de stoel ook slijtageplekken moeten zien, denk ik.

Ik zie ook niet zo goed het verband tussen je lengte, de stoel en de gaatjes, eerlijk gezegd.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: broek schade

Ongelezen bericht door Mallemalle »

zelden zo'n flauwekul en onzin topic gelezen

ga wat zinnigs doen met je leven!

bootsman1
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 dec 2009 16:09

Re: broek schade

Ongelezen bericht door bootsman1 »

Die auto is waarschijnlijk van een voodoo tovenaar uit Tongo geweest, probeer daar uw schade te verhalen of neem anders een letselschade advocaat.

advocaatjeleefjenog
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jan 2010 18:58

Re: broek schade

Ongelezen bericht door advocaatjeleefjenog »

Is het gaatje rond van vorm of vierkant, dit is essentieel namelijk.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: broek schade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Waarschijnlijk zul je voordat je instapt in je auto iets in je achterzakken hebben zitten, als je dan veel achter het stuur zit heb je inderdaad kans dat je achterzakken sneller verslijten.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: broek schade

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Is het gaatje rond van vorm of vierkant, dit is essentieel namelijk.
Ja, en bij en rond gaatje de diameter, ovaliteit, middelpunt en oppervlakte
Bij een vierkant gaat, lengte zijden (2X), overhoekse maat ,en oppervlakte. en hoeken in graden.
Als het geen regelmatig vierkant is dan graag alle hoeken en tangens van de hoeken, oppervlakte en grootste diameter.

Enfin, dat mixen we allemaal even wetenschappelijk ( let op AL, en Braamstruik) en dan ...... weten we nog niks... :mrgreen:

Gesloten