LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flesje hoestdrank is niet te openen

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
taxikemperman
Berichten: 633
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Misschien gewoon even terug naar de verkoper met dichtgedraaide dop en vragen of je een nieuwe kan krijgen of dat de verkoper de dop eraf draait.
Als het zo moeilijk gaat, dan krijgt u denk ik wel een nieuw flesje mee

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik denk dat het een kwestie van techniek is, niet van brute kracht. Het gaat er dus om die techniek te doorgronden en hem te perfectioneren. Misschien is er een bijsluiter die een handige tip geeft daarover.

Moneyman
Berichten: 30177
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik heb nooit moeite met de bewuste flesjes, en gebruik gen speciale technieken...

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door tttlocke »

Moneyman schreef:Ik heb nooit moeite met de bewuste flesjes, en gebruik gen speciale technieken...
Ik denk dat jij de techniek op natuurlijke wijze toepast, onbewust als het ware ;)

Het gaat om techniek, niet om kracht. Dat was mijn punt.

Verwijderd

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Moneyman schreef:Ik heb nooit moeite met de bewuste flesjes, en gebruik gen speciale technieken...
Je hebt iemand genetisch gemodificeerd om dit soort flesjes open te krijgen? :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30177
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door Moneyman »

:wink: Jij snapt het

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door gosewijn »

Zitten er geen drukpunten op de zijkant , heb gisteren zitten stoeien met onstopper , moets ook op de zijkant duwen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door scontra »

Donna schreef:Ik kocht Natterman hoestdrank extra sterk. Ik dacht dat dat betekende dat de werking extra sterk is, maar ik heb me daarin waarschijnlijk vergist. Je moet extra sterk zijn om het flesje op te maken. Dit product heeft niet alleen een kindveilige sluiting (erop duwen en tegelijk draaien), ook volwassenen krijgen het niet open. Ik heb het diverse mensen laten proberen en uiteindelijk was er wel iemand met veel kracht die het open kreeg, maar dat zou toch eenvoudiger moeten. Ik kan nu de dop er niet helemaal op vast draaien, want dan krijg ik weer hetzelfde probleem. De fles staat nu met losse dop, wat naar mijn mening ook niet veilig is.
Is er misschien een handige manier die wij niet weten om de beveiliging te omzeilen en de fles ook zonder paardenkracht open te krijgen?
Flesje neer zetten op bijv. een werkdoekje.
Hand om de dop en de dop induwen en gelijktijdig een kort, maar stevig, rukje aan de dop geven en 'klaar is Donna' met het openen van het flesje. :idea:

Gezondheid :wink:

Nijogeth
Berichten: 10020
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Scontra, vergeet niet het hele flesje ineens op te drinken ;).

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door Costnix »

@Nijogerh: Ik alleen maar de inhoud opdrinken ;-)

aspera
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 jul 2008 01:49

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door aspera »

Al geprobeerd de dop onder de hete kraan te houden en dan met een handdoek opendraaien?

atlas1302

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Vraag het eens aan stofzuigert, als die hem niet openkrijgt!

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Best mogelijk, dat de hoestdrank een hoog aandeel suiker heeft en daardoor zit 'vastgeplakt'.
Wat staat er in de bijsluiter over het aandeel suikers?

stofzuigertje

Re: Flesje hoestdrank is niet te openen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn kleinkinderen van 7 even gevraagd, gewoon een gaatje boren met accu boor en met schroefje dicht maken.

Ja, als ik het niet open krijg en kinderen wel, dit was geen hoestdrank maar Chemisch product, en mijn lukte het niet.
Dus hoe Kind veilig is een kind veilige dop als je met slim gebruik van gereedschap een alternatief vind?

Gesloten