LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zwemschool Henk Buck

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
espoelie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2011 10:13

zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door espoelie »

Beste iedereen,
Als U in de omgeving Den Haag woont, en overweegt Uw kind in te schrijven bij zwemschool Henk Buck, dan raad ik U dat ten zeerste af! Ruim een half jaar geleden heb ik mijn dochter ingeschreven voor zwemlessen bij deze school. Acht weken geleden heb ik gemaild met de vraag of de school aan kon geven wanneer zij ongeveer zou kunnen starten. Na diverse emails en een aantal telefoontjes, waarbij steeds terugverwezen werd naar de website, ben ik naar het zwembad gereden. Betreffende leraar nam de gegevens op en beloofde te bellen. Na 2 weken nog niets vernomen, en heeft een kennis, die er een kind heeft zwemmen, opnieuw iemand aangesproken. Opnieuw werd er beloofd contact op te nemen. We zijn weer een week verder en U raadt het al....
Zwemschool Henk Buck vind het blijkbaar alleen belangrijk om contact te hebben als er betaald moet worden, maar een normale vraag beantwoorden zodat mensen weten waar ze aan toe zijn kost tijd, en tijd is geld denk ik bij Zwemschool Henk Buck. Nu kan ik haar opnieuw inschrijven bij een andere zwemschool, want deze meneer zal mijn dochter niet in zn zwembad vinden, maar is er door nalatigheid en gemakzucht en ongeinteresseerdheid van meneer Buck zn kant een kostbaar half jaar letterlijk in het water gegooid, doordat mijn dochter nu elders opnieuw op een wachtlijst moet staan.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door pima »

Probeer eens een van de haagse zwemverenigingen of lessen bij de gemeente, is nog goedkoper ook, en de lessen bij de verenigingen worden gegeven door vrijwilligers, die alleen belang hebben een kind watervrij aan een diploma te helpen.

espoelie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2011 10:13

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door espoelie »

Ik heb afgelopen zondag een zwembad in onze gemeente gemaild; mn dochter kon vandaag, dus 2 dagen later, starten met haar 1e les! Beviel prima, het groepje was klein, 8 kindjes, en dat terwijl ik haar juist op de particuliere school had ingeschreven omdat men zegt dat de groepjes in gemeentebaden vaak zo groot zijn.......

zwemschoolhenkbuck
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2012 13:54

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door zwemschoolhenkbuck »

Beste Espoelie,

We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het contact van onze zwemschool. Wij proberen voor iedere inschrijving een plek te creëren, waarbij we rekening proberen te houden met voorkeur van lesdag, niveau en leeftijd. Kinderen mogen bij ons starten met zwemles vanaf hun 5e jaar. Echter, er kan al wel eerder worden ingeschreven. om zo hoog op wachtlijst te komen als het kind het vijfde levensjaar bereikt. We raden daarom altijd aan vroeg in te schrijven. We kiezen bewust voor het lesgeven in kleine groepen, omdat we dan extra aandacht en zorg kunnen besteden aan het veilig en vertrouwd aanleren van het zwemmen. Hierdoor kan een wachtlijst ontstaan. Hoe oud was uw kind bij het moment van inschrijven?

Wij kunnen niet geheel verklaren waarom er geen contact met u is opgenomen. Wellicht is er iets misgegaan via het mailcontact. Onze instructors zijn vaak druk met het begeleiden van de lessen, en het kan zijn dat zij dit vergeten hebben door te geven aan de zwemschool. We raden u dan ook aan om nogmaals te mailen. U kunt ons altijd bereiken per mail, via [email protected]. of via de contactpagina op www.zwemschoolhenkbuck.nl. Wij proberen dan binnen een dag contact met u op te nemen.

In principe nemen wij contact op met nieuwe inschrijvingen als er plek is en het kind ouder is dan 5, of als er een directe vraag via mail/ en of telefoon binnenkomt, hier is blijkbaar iets misgegaan, hiervoor onze excuses.

vriendelijke groet,

Zwemschool Henk Buck

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door crazyme »

Had nog even twee weken gewacht met reageren, dan was het bericht precies 1 jaar oud geweest....

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: kind heeft hopelijk al diploma :lol:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door manondoris »

crazyme schreef:Had nog even twee weken gewacht met reageren, dan was het bericht precies 1 jaar oud geweest....
belachelijk zeg!!! :lol: nou henk succes met je zwemschool ! van de vlotte zijn jullie niet ,hahahaha !

marijntje
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 nov 2012 15:23

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door marijntje »

zwembaden toch e , worden maar duurder en duurder met de dag , 5 jaar gelede koste een uur zwemmen hier in een gewonen zwembad 0.60 cent , nu is het 3 euro geworde !

marijntje
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 nov 2012 15:23

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door marijntje »

amai wa is dat voor een organisatie daar , kan dit eigenlijk wel ?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door crazyme »

marijntje schreef:zwembaden toch e , worden maar duurder en duurder met de dag , 5 jaar gelede koste een uur zwemmen hier in een gewonen zwembad 0.60 cent , nu is het 3 euro geworde !
Ga lekker even een flinke bak koffie drinken en laat die sherry beter staan. :?

melinatsilavis
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2012 16:10

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door melinatsilavis »

Ik vind het heel jammer om deze berichten te lezen want ik heb precies het tegenovergestelde meegemaakt. Op 15 januari 2011 heb ik mijn dochter bij Henk Buck ingeschreven en zij kon al op 17 februari terecht. Zij was op dat moment al wel 5 jaar, en omstreeks dezelfde tijd werd er afgezwommen waardoor er snel een plekje beschikbaar was. We zijn nu bijna 2 jaar verder en met een beetje geluk mag zij in januari voor haar C diploma op gaan. Wij zijn heel tevreden over zwemschool Henk Buck en inmiddels heeft onze middelste dochter ook les van Henk zelf. Wat betreft de kosten voor zwemles, daar ben ik het helemaal eens met de rest, het is duur, ik denk dat we straks ongeveer 900 euro per kind kwijt zijn.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

fijn voor die zwemschool dat je daar even een heel account voor aanmaakt omdat te melden!
echt heel tevreden moet je dan zijn...... :lol:

RamonMeesters
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 15:35

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door RamonMeesters »

Ik denk dat de persoon met klacht gewoon dikke pech heeft gehad. De kwaliteit van een zwemschool kun je niet uitsluitend afmeten aan de bereikbaarheid en de inschrijvingsprocedure. Mijn ervaring is totaal omgekeerd. Er is voor mij geen betere school dan die van Henk Buck. Mijn 2 kinderen zitten er alle twee, de oudste gaat nu voor zijn 'c', en dat terwijl hij ontzettende watervrees had toen hij bij Henk begon. Daar is toen veel tijd en toewijding aan besteed door hem en zijn mensen. Daarnaast is zijn school ook nog eens 'oudervriendelijk'. Je kan lekker dicht bij de waterkant met een kopje koffie naar je kind zitten kijken. Super relaxed. Het is echt een uitje. Als mensen mij vragen naar een goede zwemschool is er maar één optie, en dat is Henk Buck. En daarom heb ik ook speciaal door mijn positieve ervaringen (nu al 2 jaar) speciaal een login- en password aangemaakt om dit te kunnen schrijven, want hij verdient het niet om zo op een openbare website overladen te worden met kritiek.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door kokka »

Allemaal een pot nat die zwemscholen :lol:

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door witte angora »

Als mensen mij vragen naar een goede zwemschool is er maar één optie, en dat is Henk Buck.
Ach ja, en de kinderen die elders les hebben gehad kunnen absoluut niet zwemmen zeker? :wink:
En daarom heb ik ook speciaal door mijn positieve ervaringen (nu al 2 jaar) speciaal een login- en password aangemaakt om dit te kunnen schrijven, want hij verdient het niet om zo op een openbare website overladen te worden met kritiek.
Guttegut, hij heeft toch zelf tig keer niet gereageerd op de mails en dergelijke van de topicstarter?

Je kan kletsen wat je wilt, maar ik weet vrij zeker dat je een medewerker bent van die flut-zwemschool, en ik weet wel heel zeker dat je bericht compleet averechts werkt.

Mirelli
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2013 18:32

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door Mirelli »

Nu was ik in de veronderstelling dat dit een site is waar je elkaar kan waarschuwen voor oplichters en ander gespuis.
Aan de reactie en het aantal reacties van Witte Angora blijkt dat dit ook een prima podium is om andere mensen die goede bedoelingen hebben te ontmoedigen om ook positieve reacties te plaatsen indien dit verdiend en nodig is. Erg jammer, misschien is het goed om de gedragsregels nog eens op dit soort onzin aan te passen.
Ook ik vind het nodig om speciaal voor Zwemschool Henk Buck een account aan te maken aangezien ik ontzettend tevreden ben. Mijn zoon zwemt nu 7 maanden bij Henk Buck en het zal niet lang meer duren of hij kan zijn A diploma gaan halen. De dames en heren van de Zwemschool doen ontzettend hun best om de kinderen goed te leren zwemmen. Dames en heren van Zwemschool Henk Buck, ga zo door. Telefonisch en aan het zwembad zijn jullie prima te bereiken

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou ben blij voor hem....top,geweldig,super,snel b en c halen klaar...
Top hoor dat je googled denk ik..of denkt goh zou henk op radar staan....wat een toevaligheden zijn er toch he...het is wat..

Lekker zwemmen,en over twee wk een bericht ,denk ik...

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door Jolijn »

Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die tevreden zijn over die zwemschool en als ze dan toch hier op dit forum ;s aan het rondlezen zijn, een positief bericht plaatsen.
En zich daarvoor aanmelden, 1 bericht moet tenslotte het eerste zijn.
Net zo goed als iemand zich aanmeldt om een negatief bericht te schrijven.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zou kunnen...

janvankampen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2014 16:08

Re: zwemschool Henk Buck

Ongelezen bericht door janvankampen »

Ook ik heb speciaal een account aangemaakt om aan te geven dat ik zeer tevreden ben met de zwemschool van Henk Buck.

Ik weet niet wat er met de mevrouw is gebeurd die die topic is gestart, maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat mijn 3 kinderen allemaal op een zeer professionele en gemoedelijke wijze hun diploma hebben behaald bij Henk. 2 waren erg bang voor water, maar zijn er nu niet meer uit te slaan.

Als je contact zoekt via de mail of via de site heb je binnen een dag antwoord, en ook het aanmelden ging erg soepel. Binnen een dag waren we ingedeeld en konden we aan de slag. Wel is Henk een stukje duurder dan andere zwemscholen, maar omdat hij lesgeeft in kleine groepen en daardoor veel persoonlijke aandacht kan geven, heb ik het idee dat mijn kinderen sneller hun diploma hebben behaald dan bij bijvoorbeeld lesscholen waar ze soms wel met 10 kinderen in een groep zitten!

Henk's zwemschool verdient dus aanbevolen te worden, het is zonde om te zien sommige mensen alleen op zoek zijn naar negativiteit op dit forum. Een goed verhaal mag ook wel eens vermeld worden! Kijk maar eens bij de Warme douche bij Radar, waar ook bedrijven in het zonnetje worden gezet.

Gesloten