LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indyras Kadoshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door JtC »

Juist, en aangezien de legale manier tot op heden nog steeds niet blijkt te werken is zinvol geweld de enige manier, zou ik haast zeggen. :lol:

Volledige overtrokken natuurlijk, maar nu het adres toch bekend is, maak samen een vuist, ga ernaar toe en los het eigenhandig op. Daar hoeft natuurlijk geen geram aan te pas te komen.. :wink:

welcome2eindhoven?
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 10:02

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door welcome2eindhoven? »

nou, dank je wel iedereen die denkt het rechtvaardig is om persoonlijke adres gegevens in forums te zetten. wat hebben jullie gedaan eigenlijk?

ik ben een van de nieuwe inwoners van l.straat 55 en wij hebben helemaal niks met indyra's te maken.

fam. heeft al 1 jaar hier niet meer gewoond, wij hebben al genoeg **** gehad met honderden briefjes voor hun binnenstromen, enz...enz...en nu dit onzin!!!

get your facts straight before you start a hate campaigne against innocent people!

onderstaande link naar kamer van koophandel legt alles uit

http://www.kvk.nl/handelsregister/zoeke ... l/zoek.htm

indyra's is niet meer geregistreerd op onze adres. weet je waarom?

de eigenaar van indyra's woont hier niet meer. het is vrij simpel. jullie zijn onschuldig mensen lastig vallen.

bel even naar gemeente eindhoven, 'n beetje nadenken, wat dan ook, zij heeft blijkbaar veel mensen boos gemaakt, WIJ NIET. weet je angstwekkend het is om je prive adres continu gepubliseerde in verband met zogenamde oplichters???

moeten wij echte 'n rij boze mensen te verwachten aan de deur?

dit is al de tweede keer dat ons adres wordt op deze forum gezet in verband met de voormalige bewoners. tros radar heeft hem vorige keer heel snel verwijderd. deze keer niet en daar ben ik niet blij mee. vandaar moest ik een account maken om ons als helemaal onschuldig mensen te beschermen.

wij hebben helemaal geen flauw idee waar ze nu woont, wij kennen hun niet.
wij verzoeken iedereen onze recht op prive en veiligheid te respecteren.

hopelijk is dit nu opgelost.
Laatst gewijzigd door welcome2eindhoven? op 21 mei 2010 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door jor »

welcome2eindhoven? schreef: dit is al de tweede keer dat ons adres wordt op deze forum gezet in verband met de voormalige bewoners. tros radar heeft hem vorige keer heel snel verwijderd. deze keer niet en daar ben ik niet blij mee. vandaar moest ik een account maken om ons als helemaal onschuldig mensen te beschermen.
Ik heb de reactie waar de naam en adres gegevens toch maar even gemeld via het uitroepteken en een email.

Edit= De gegevens zijn verwijderd.

nickychareyluana74
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:20

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door nickychareyluana74 »

ik heb n leuke bestelling gedaan bij indyras 2 aug jl en nu is t de 13de en nog niks ontvangen..krijg wel ant via de mail alleen ook niet op alles.t zou vandaag binnen moeten komen dus ik ben benieuwd of t waargemaakt word.vind t echt raar dat iemand nog zo lang kan bestaan als er zoveel klachten zijn.. :?

nickychareyluana74
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:20

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door nickychareyluana74 »

nou ik heb t binnen hoor..dus t duurt wel even maar t komt wel!!

ientjuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2010 13:18

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door ientjuh »

Hier helaas een nieuwe gedupeerde.
Althans, zo voelt het al wel. Al is het nu pas een week geleden dat ik besteld heb.
Normaal gesproken krijg je van een internetwinkel al een mailtje dat ze je betaling ontvangen hebben.
Dat heeft ze nl. Want ik heb het gelijk overgemaakt.
Toch heb ik haar nu al 2 keer gemaild, zonder dat ze terugreageert. En dat is het nu juist wat mij wantrouwend heeft gemaakt.
Dat is ook de reden dat ik haar ben gaan googelen. En helaas.....................mijn onbehaaglijke gevoel is bevestigd.
Ik hoop maar dat ze dit zelf ook leest.
Want ik wil binnen nu en heel snel een reactie van haar: EN DAT IS HEEL SIMPEL>>>>>>>>>>>óf ze levert zo snel mogelijk de door mij bestelde en betaalde spulletjes. Óf ze stort mijn geld terug.
WAT KAN HET LEVEN TOCH EENVOUDIG ZIJN!!!
Gebeurt dat niet dan pak ik haar aan m.b.v. .........jawel........een advocaat.
Kom nou toch ff zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nancy.
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2010 22:31

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Nancy. »

Hier HELAAS nog een slechte ervaring met mevrouw. Ik geef haar nog heeeel even om te reageren (of liever; geld overmaken of spullen opsturen!!!) en anders ga ik toch echt over tot aangifte.......

Vind het echt niet te geloven dat zoiets zo lang ongestraft door kan gaan! :?

Regine
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2010 14:15

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Regine »

Ik heb op 16 augustus 30 euro overgemaakt voor 5 gietijzeren vlinders.
Na diverse mailtjes kreeg ik eindelijk een reactie dat ze zo spoedg mogelijk zouden komen, maar nu heb ik nog niets en ze reageert ook niet meer op de mail.
Ik wilde iets in het gastenboek schrijven op de website, maar dat moet eerst ter goedkeuring langs Sandra (lekker objectief).
Ik ben het beu en heb haar een ultimatum gesteld. Aangezien ik niets ontvangen heb, gaan wij haar binnenkort een bezoekje brengen.
Nog even uitzoeken waar ze momenteel verblijft, maar ik heb connecties dus daar zijn we zo achter.
[email protected]

ientjuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2010 13:18

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door ientjuh »

Even een hart onder de riem voor mensen die denken dat ze niets meer te horen krijgen.
Het komt wel.
Ik heb mijn spulletjes ontvangen en het lijkt erop dat ze pas op je gaat reageren zodra ze zelf de spulletjes (die jij dan allang hebt betaald!!!!!!!!!!!!!!!) heeft ontvangen van haar leveranciers........................
Zoals het erop lijkt heeft ze weinig artikelen op voorraad leverbaar en dat maakt dat ze in principe ook geen enkele belofte waar kan maken.
Ook als ze uiteindelijk levert, reageert ze alsof er niets aan de hand is.
Waardoor het lijkt alsof ze zich niet bewust is van waar ze mee bezig is.
Juist het "niet reageren" van haar op onze mailtjes maakt dat mensen ongerust worden en als je haar dan gaat googelen dan wordt je niet blij!!!!!!!!
Ik heb daarom ook aangegeven dat ik niet meer bij haar ga bestellen, het mensen ook beslist af zal raden en ook haar gastenboek niet positief in kan vullen.
Succes allemaal en blijven mailen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Regine
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2010 14:15

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Regine »

Hallo,

Kan iemand haar adres mailen aan [email protected]
Dan gaan we even onze spullen ophalen!
Alvast heel hartelijk dank
Laatst gewijzigd door Regine op 17 nov 2010 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Regine
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2010 14:15

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Regine »

Tot mijn grote verrassing heb ik vandaag mijn geld teruggestort gekregen met de mededeling geannuleerde order. Er is nog hoop mensen.
Het zou beter zijn als ze gewoon de mails zou beantwoorden en aan zou geven dat ze niet kan leveren. Ze werkt zichzelf met dit soort gedrag gruwelijk in de nesten.
Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn geld terug heb en zal het nu laten rusten.
Ik had het er anders echt niet bij laten zitten!
Laatst gewijzigd door Regine op 17 nov 2010 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

rita lodewegen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2010 09:44

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door rita lodewegen »

JOEPIE!!!

Ik heb het voor elkaar hoor mensen.!!!!!!

Ik ben ook een gedupeerde en heb gezorgd dat al haar advertenties van marktplaats zijn verwijderd, heb aangifte gedaan en mijn advokaat heeft een mail naar haar gestuurd waarin ze gesommeerd wordt om binnen 7 dagen mijn geld of mijn bestelling moet regelen, anders heeft ze een proces aan haar broek! 1 advies voor elke gedupeerde; doe aangifte graag want samen staan we sterk! Met 1 aangifte doen ze nl. niks! Er waren wel veel klachten over deze dame bij Marktplaats binnen gekomen, vandaar dat ze nu gelijk alles van haar IP adres hebben verwijderd. de politie is nu bezig met het onderzoek naar haar bankrekeningnummer en daarop wordt ze vervolgd! (als er tenminste meer aangiftes binnen komen) U kunt gewoon aangifte in uw eigen woonplaats doen, duurt maar een half uurtje en is beslist de moeite waard! De politie in uw woonplaats zorgt dat het bij de juiste afdeling komt. Mocht ik nog wel mijn bestelling of geld binnen krijgen, moet ik dat helaas wel melden want dat pleit weer in haar voordeel.

Rita

helmaducati
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2010 13:54

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door helmaducati »

Hallo alle gedupeerde van mevrouw S van de Gevel!!
Ik heb gisteren aangifte gedaan bij de politie in Eindhoven. Ik heb het aangifte rapport ingescand en naar mevrouw gemaild. en nu maar weer afwachten.
Ik VERZOEK iedereen die gedupeerd is om toch alstublieft aangifte te doen want het is belachelijk dat iemand al jaren ongestoord met deze praktijken door kan gaan.

Helma Bakers

mikkie1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2010 20:40

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door mikkie1965 »

Hallo allemaal,

Ook ik bestelde, wachtte, stuurde een mail en kreeg geen reactie... toen ging ik zoeken naar een telefoonnummer om te bellen. Ach, misschien was ze wel gewoon ziek geworden ofzo, ik dacht dat er wel een logische verklaring zou zijn.

Maar ik vond geen telefoonnummer en wel dit topic. Alarmbellen gingen rinkelen!

Ik stuurde nogmaals een mailtje waarin ik mijn bezorgdheid uitte en vrij direct te kennen gaf dat het mij niet aanstond dat ik niets hoorde, maar evenwel nog steeds vertrouwen had dat we er uit konden komen.

Twee dagen later had ik alles in huis in een heel leuk ingepakt pakket met een extra attentie. Eigenlijk geen klagen dus...

Wilde dat even kwijt voor er een heksenjacht komt op Indyra.

En voor Indyra: niet reageren komt heel dubieus over, hoor! Wel reageren voorkomt denk ik een hoop ellende. En eventueel de leveringstijd aanpassen in de algemene voorwaarden... zodat de verwachtingen niet te hoog gespannen zijn.

Ciao

Sandra.7
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:48

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Sandra.7 »

Hallo,

Ik kan wel janken! Via Indyra's o.a. parfumflesjes besteld voor het partijtje van mijn dochter van bijna 11. Op 8 november besteld en betaald, een week later nog niets ontvangen. Volgens haar algemene voorwaarden wordt het artikel tussen 2 en 5 dagen verstuurd. Dan had ik het dus al in huis moeten hebben! Ben erg bang dat het partijtje niet doorgaat of dat ik op het laatste moment wat anders moet regelen. Heb tot nu toe 5 (!) e-mails verstuurd, waarop ik geen enkele reactie heb mogen ontvangen. HELP weet niet zo goed wat ik moet doen! Het is nl. ontzettend moeilijk om lege parfumflesjes te krijgen...

Sandra.7
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:48

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Sandra.7 »

:roll:
Laatst gewijzigd door Sandra.7 op 17 nov 2010 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

REJJEM
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2010 11:31

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door REJJEM »

Op 20 oktober jl. heb ik een bestelling gedaan en betaald. Tot op heden, ondanks door mij verstuurde mailtjes, geen reactie gehad. Ik weet dat S. nog leeft doordat ze contact heeft gehad met andere gedupeerden, dus vanmiddag doe ik aangifte van oplichting bij de politie.

Een vraag aan andere gedupeerden die reeds aangifte hebben gedaan; willen jullie je aangifte tegen Indyra's ook doorgeven aan de ABN AMRO in Eindhoven (daar loopt haar rekening die begint met 8018). Zij willen geen zaken meer doen met dergelijke klanten.

Een opmerking aan S.: wanneer je dit leest, zorg dan dat ik mijn geld terug krijg, of dat je me mijn bestelling doet. Je staat negatief bekend bij de KvK, je bank, Marktplaats, je gemeente, RADAR en de politie. Door het niet uitleveren van betaalde orders word je verdacht van oplichting!

Sandra.7
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 nov 2010 13:48

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door Sandra.7 »

Hoi, weet dat volgens de wet Kopen op afstand het pakket binnen 30 dagen verzonden moet worden, ze heeft dus nog even tijd.

Het was bij mij zo dat ik ondertussen e.e.a. had besteld bij een betrouwbaarder iemand. Mij werd geadviseerd het pakket te weigeren omdat Sandra in gebreke is gebleven. Dit kon alleen niet, omdat het pakket geen afzender had! Heb het namelijk 9 dagen na betaling mogen ontvangen (woensdag). Het zat, afgedekt met een vuilniszak, in een doos van de leverancier. Kan toeval zijn.
Volgens haar voorwaarden is de levering natuurlijk binnen 5 dagen, maar officieel is het dus 30.
Het geeft ook helemaal niet dat het iets langer duurde, het was er nog redelijk snel! Maar, wanneer Sandra nou eerder had gereageerd via mail, had ik me geen zorgen gemaakt en haar niet eens opgezocht en hier terecht gekomen!

Hallo Sandra
Het pakket is verzonden, met dat nummer.
Ook binnen de 5 gemelde dagen op mijn site.
Ik weet van de berichten op tros radar, maar ik weet ook dat ik geen mensen oplicht.
Groetjes Sandra

Dit is een door haar verstuurd bericht aan mij.
Na veel e-mails en dreigingen van mijn kant van consuwijzer en aangifte (dat dat nodig is, wat erg zeg! :oops:. heb ik dus redelijk snel mijn spullen gekregen.
Jammer dat ik voor mijn gevoel moest 'vechten' voor mijn spullen, je helpt jezelf een beetje om zeep zo.

En gedupeerden: blijf volhouden en anders moet je helaas echt stappen ondernemen. Succes, ik ben er (gelukkig!) helemaal klaar mee!!!
Laatst gewijzigd door Sandra.7 op 17 nov 2010 23:31, 4 keer totaal gewijzigd.

miran99
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2010 21:07

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door miran99 »

Hier ook weer een gedupeerde klant van INDYRAS.
OP 17 oktober jl een bestelling geplaatst á 78.80€ en deze na ontvangstbevestiging direct betaald, in de veronderstelling dat we het binnen 5 werkdagen in huis zouden hebben. Inmiddels een maand verder en 14! mails aan de opgegeven contact adressen op de site INDYRAS nog geen reactie of bestelling mogen ontvangen! Ook in het gastenboek dezelfde vragen achterlaten heeft geen reactie opgeleverd, was te proberen....
Nu de 30 dagen voorbij zijn en zij in gebreke is gebeleven zal dan ook aangifte worden gedaan en onze rechtsbijstand worden geraadpleegd, is een civiel geschil denken wij, maar indien er meerdere aangiftes bij politie liggen zou men naar oplichting kunnen gaan. Inmiddels ook bij consuwijzer onze klacht gedaan, doen mensen! Hoe meer klachten er komen, hoe eerder men deze webshop gaat aanpakken. :evil: Indien we nieuws hebben laten we dit weten...

REJJEM
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2010 11:31

Re: Indyras Kadoshop

Ongelezen bericht door REJJEM »

Een vraag aan diegenen die wél contact hebben gehad met Sandra of die wél de spullen van Indyra's hebben ontvangen; welke contactgegevens van haar zijn bij jullie bekend? Via de e-mail adressen op haar website krijg ik geen reactie.
BvD Ellen

Gesloten