LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] xs4all snelheidsverhoging

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rkupper
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 apr 2006 04:15

xs4all snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door rkupper »

xs4all kondigt gratis snelheidsverhoging aan middels brieven aan abonnees. Er worden geen restricties gemaakt, geen uitzonderingen in postcodes etc.

Na contact te hebben opgenomen, blijkt dat ik helemaal geen snelheidsverhoging kan krijgen omdat ik in een flat woon en ook omdat ik een oude abonnement heb. Zo zijn er nog meer redenen waarom ik het niet kan krijgen. Restricties die duidelijk niet in de brief zijn opgenoemd. Maar waarom sturen zij mij dan een persoonlijke brief met gratis snelheidsverhoging?

Meer mensen met dezelfde "opgelicht" gevoel? Het lijkt op een verkapte reclame.

Iemand een advies wat te doen?

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: xs4all snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Het lijkt op een verkapte reclame.
Waarom zouden ze, je bent er toch al klant???

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: xs4all snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Ik zal toch maar eens kijken. Ook ik was en ben een van hun oudste ADSL klanten en bij mij gaat de snelheid contant omhoog. Dit terwijl ik mijn oude abbo snel zat vond.


Gr. A.

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: xs4all snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Wat voor oud abonnement heeft u?

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: xs4all snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Ik zal toch maar eens kijken. Ook ik was en ben een van hun oudste ADSL klanten en bij mij gaat de snelheid contant omhoog. Dit terwijl ik mijn oude abbo snel zat vond.
Als je oude snelheid genoeg voor je was kun je ook downgraden naar die snelheid (en een lagere prijs)

Gesloten