LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gastouderbureau Appelbloesem

Discussieer hier over kinderopvang.
Martijn v V
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2010 19:56

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Martijn v V »

Ik ben bezig met het opstellen van een heel scherp bezwaarschrift, ben er nog niet 100% zeker van maar waarschijnlijk ga ik zelfstandig bezwaar indienen.
Dit lijkt mij slim omdat:

1 als het bezwaar gegrond verkaard word scheeld me dit 100,-
2 het is lastiger voor de BD als ze alles los te verwerken krijgen!
(waarom zou ik het BD makkelijk maken , ze maken het mij toch ook moeilijk!)
3 Als er geprocedeert moet worden kan ik wss altijd nog ergens aansluiten om
samen te procederen.

Maar mischien dat ik wat over het hoofd zie of als iemand er wat op aan te vullen heeft hoor ik dit graag.

Mvg

lühoff
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 sep 2010 19:43

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door lühoff »

Hallo,
Ik heb recent mijn bezwaarschrift ingedient en binnen 8 werkdagen antwoord terug gekregen. Het wordt in behandeling genomen na de termijn van 6 weken waarin je bezwaar kunt aantekenen. Het antwoord van DB krijg je dan binnen 12 weken toegestuurd. Tot en met het uiteindelijke besluit hoef je nog niets te betalen! Als iedereen gewoon zijn eigen bezwaar indient, en dit zijn er duizenden, dan weten we zeker dat de behandeltermijn wordt opgerekt zodat er meer tijd overblijft om een en ander juridisch uit te zoeken. Het probleem van de VOG is niet alleen een probleem bij de Appelbloesem, waarschijnlijk bij een aantal GOB's die niet meer op 2 handen zijn te tellen. En probeer in de tussen tijd zo veel mogelijk argumenten, feiten en/of bewijzen te verzamelen die het bezwaar alleen maar kunnen versterken als DB tussentijds kontakt met je opneemt. Zorg ervoor dat alles ook chronologisch klopt van A t/m Z .
Is er al een duidelijk standpunt van de Stichting naar buiten gekomen? Weet iemand al wat meer wat ze gaan doen? Is het nog steeds zo dat ze voor zaken m.b.t. VOG's geen procedure opstarten ?

M.v.g. Pieter

meertje
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 sep 2010 08:53

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door meertje »

Op de site www.steunpuntkinderopvangtoeslag.nl kun je lezen wat het steunpunt gaat aanvechten. Wat de VOG betreft gaan zij dit wel aanvechten, omdat er wel sprake was van inschrijving bij een geregistreerd gastouderbureau, en het ontbreken van een VOG de ouders niet valt aan te rekenen.
Wat zij niet aanvechten is de KOT die met terugwerkende kracht is aangevraagd. Er zou toen geen sprake zijn geweest van een geregistreerd gastouderbureau. De KOT gaat pas in op het moment dat de ouders het gastouderbureau hebben ingeschakeld.
Ik twijfel nog steeds of ik me moet aansluiten bij het steunpunt....Ik zag dat er nu 83 mensen meedoen met de gezamelijke procedure....

Perebloesem
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 sep 2010 15:26

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Perebloesem »

Ik twijfel ook of ik me moet aansluiten bij het steunpunt. 83 gedupeerden is niet veel.
Ik vraag me af wat zij gaan doen en welke andere mogelijkheden er zijn voor verweer van de beschikking. Duidelijk is dat elk bezwaar in eerste instantie word afgewezen op het belangrijkste probleem, ontbreken eigen bijdrage, en er uiteindelijk enkel de weg naar de rechter rest.
Wat wel mogelijk is in het bezwaar uitstel vragen tot de uitspraak van de rechter in de gezamenlijke procedure en daarop een bezwaar maken. Maar dat houd ook risicos in.
Wie weet raad.

m-j
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 sep 2010 17:54

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door m-j »

Hallo,

Ook wij zijn in tweestrijd wel of niet ons aansluiten bij het steunpunt.
Erg lastig ook omdat wij wel een deel met terugwerkende kracht hebben gehad en een ander deel niet.

Ik heb net zelf een mail gestuurd naar het kamerlid van de VVD die hier vragen over heeft gesteld in de tweede kamer, om uit te leggen dat we eigenlijk nog steeds met onze rug tegen de muur staan.

En een jaar lang procederen vind ik eigenlijk ook niet prettig , dan weet je al die tijd niet precies hoe je ervoor staat.

Hebben er eigenlijk nog meer van jullie een bevestiging van BD gekregen naar aanleiding van jullie bezwaarschrift?
Wij nl nog steeds niet.

meertje
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 sep 2010 08:53

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door meertje »

Ja, wij hebben een bevestiging van de belastingdienst gekregen.

bennetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:42

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door bennetje »

Wij hebben ruim 2 weken geleden een bezwaarschrift ingediend. Nog steeds geen bevestiging gekregen. Gaan nu via het steunpunt verder.

famhoorn
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 sep 2010 19:41

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door famhoorn »

@ martijn, ik lees dat je zelfstandig een bezwaarschrift hebt opgesteld? zou je misschien een voorbeeld naar mij kunnen mailen? ik heb namelijk geen idee waar ik zou moeten beginnen ([email protected]

Ook ik kom tot de conclusie dat het voor ons waarschijnlijk weinig zin heeft om ons aan te melden bij het steunpunt, wij moeten namelijk alleen het geld terug betalen wat met terug werkende kracht ik gevorderd. Nu is dit nog genoeg geld en ben ik het nog steeds niet eens dat wij als ouders dat hadden moeten weten, ik nam aan dat ik met eerlijke mensen te maken had, maar goed hier kan ik me wel boos over blijven maken ik moet gewoon zien hoe we hierin verder moeten.

Groetjes Bianca

bikkeltje77
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:50

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door bikkeltje77 »

helaas zijn wij ook gedupeerd door grapje appelbloesem
wij hebben totaal een aanslag gekregen van ruim €8200
wij zijn bezig met het bezwaarschrift en ik hoop dat er voor ons gedupeerden gauw een eind aan komt.
ik hoop dat er nog iemand is die een hele goeie tip heeft want van dit soort zaken heb ik absoluut geen verstand.

Clau-1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2010 21:34

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Clau-1974 »

Wij hebben voor 2008 een beschikking van 11500 (!) euro gekregen, voor 2009 ook nog 2500 euro.. In de beschikking van 2008 is ook de toeslag kinderdagverblijf meegeteld. Het lijkt mij te gek voor woorden dat ik dit ook moet terugbetalen. Zijn er meer mensen die de toeslag van het kinderdagverblijf moeten terugbetalen?
Bij mij berust alles op de verklaring van goed gedrag, deze hebben wij september 2009 ontvangen. Ik vraag me af of ik die verklaring had kunnen krijgen als mijn ouders (de gastouders) in 2008 geen goed gedrag getoond zouden hebben !

maartenmunstege
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:42

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door maartenmunstege »

Wordt hier ook vanuit de politiek naar gekeken? Verplicht gesteld worden om gebruik te MOETEN maken van een gastouderbureau tbv gastoudertoeslag (gewoon omdat je het een leuk gebaar vindt). Vervolgens dan zelf niet in staat zijn om deze regelgeving voldoende te beheren en te controleren. Het lijkt mij niet dat de "gewone"burger de dupe mag worden van onuitvoerbare regelgeving en bureacratie.

Toch hoop ik dat de overheid met een gezond verstand hier naar kijkt, en in ieder geval de moeite neemt om een ieder die een aanslag heeft gehad hulpvaardig en respectvol te behandelen.

Vriendelijke groeten,
Maarten Munstege

hdpaddy
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 dec 2007 08:21

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Hier speciaal ingeschreven voor een kortzichtig antwoord?
Stoer hoor.

Het is al erg genoeg dat deze mensen tot duizenden euro's moeten terugbetalen en dan kom jij met je boeiende opmerkingen.
get a life!

AvW
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2010 10:09

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door AvW »

Ook wij zijn gedupeerden van de Appelbloesem.

In 2009 kregen wij de beschikking op de deurmat van de kinderopvangtoeslag 2008. Of wij even €11.555,- wilden ophoesten. Ik heb toen direct de belastingdienst gebeld met de vraag hoe ze in godsnaam op het idee kwamen dat ik geen recht heb gehad op de kinderopvangtoeslag, ik heb toch gewoon de jaaropgaven opgestuurd. De medewerker van de belastingdienst kon in de computer zien dat dit bij hun nooit is binnengekomen.

Ik dus weer de formulieren erbij gepakt. Toen kwam ik er echter achter dat ik de originele jaaropgave van de appelbloesem naar hen toe gestuurd had en hier geen kopie van had (ik weet dat dit een behoorlijke fout is van mijn kant). Daarna heb ik meerdere malen met de appelbloesem aan de telefoon gehangen om een nieuwe jaaropgave te bemachtigen. Dit was geen enkel probleem volgens hen en dan hoefde ik alleen een mailtje te sturen met dit verzoek. Dit emailadres bleek niet te kloppen, dus kreeg ik een nieuw emailadres. Ook hier kreeg ik geen reactie op. Toen ik ze weer probeerde te bellen om te vragen hoe of wat, kreeg ik te horen dat dit telefoonnummer niet langer in gebruik was.

Ik heb toen direct de Belastingdienst weer gebeld en gevraagd wat nu te doen. Ik moest alle formulieren die de "samenwerking" met de appelbloesem konden aantonen naar hen opsturen samen met een bezwaarschrift. Ook dit bezwaarschrift is tot 3 maal!!!! niet aangekomen bij de belastingdienst. (lang leven de TPG :S) De medewerker van de Belastingdienst vertelde mij dat aangetekend versturen niet mogelijk was omdat het een postadres was. De volgende medewerker van de BD vertelde mij dat dit echt wel mogelijk was. Dus nu moest ik dit aangetekend gaan versturen naar het belastingdienst-bureau wat mij benaderde. Ik werd benaderd door 4 kantoren van de BD, Heerlen, Enschede, Alkmaar en Utrecht, en allemaal lullen ze langs elkaar heen. Uiteindelijk hebben we dit naar 2 kantoren aangetekend verstuurd. Wat mij nog het meeste irriteerd aan de BD is dat er een stel pannekoeken achter een bureau geplaatst zijn, en helemaal niks weten. Ze vertellen je allemaal iets anders, op dezelfde vraag, en als je vraagt om doorverbonden te worden met iemand is dat ineens niet meer mogelijk! Geef dan geen contactpersoon! Het is gewoon een groot zooitje bij die hele K*T-instelling!

Na de bevestiging van ontvangst zou ik uitstel van betaling krijgen. Dit zijn ze waarschijnlijk zelf even vergeten aangezien ze na ontvangst van het bezwaarschrift ineens de kinderopvangtoeslag van 2010 ingevorderd hebben. Ook hebben ze een teruggave van 2008 ingevorderd en zo nog meer dingen. Toen ik ze belde met de vraag waarom ik uitstel van betaling krijg en ze vervolgens alsnog alles pakken wat er te pakken valt kreeg ik het antwoord: Oh mevrouw, dit is nu al in werking gezet dus hier kunnen we niks meer aan doen. Klaar ben je!

Ik kreeg 2 weken na het versturen van het bezwaarschrift een mevrouw van de belastingdienst, [persoonsgegevens verwijderd door de moderator], aan de telefoon. Ze had nog een aantal vragen en nadat ik deze beantwoord had vertelde zij mij dat ik mij nergens zorgen over hoefde te maken en dat dit allemaal goed zou komen. Hier ging ik dus ook vanuit toen ik de enveloppe met de beslissing op het bezwaar opende. Mijn bezwaar bleek echter afgewezen te zijn en door dezelfde mevrouw de Jonge te zijn ondertekend. :|

Ik weer gebeld met de belastingdienst, maar het enige wat ik nu nog zou kunnen doen, als ik het niet eens was met de beslissing, was in beroep gaan. En de kosten zouden voor mij zijn. Nou heb ik het geluk dat ik een jurist en advocaat in mijn familie heb en deze de zaak maar wat graag aan wilde pakken omdat de belastingdienst zoveel fouten gemaakt heeft.

We zijn nu in afwachting van alles. Ik heb helaas deze week mijn baan moeten opzeggen omdat de kinderopvang is stopgezet nu. Ook hiervoor gaat onze advocaat een schadevergoeding eisen van de BD.

Al met al ben ik er behoorlijk ziek van ondertussen! In april 2010 ben ik bevallen van onze zoon, maar met al dit gezeik eromheen was dit toch niet helemaal de kraamperiode die ik voor ogen had.

Sorry voor het (veel te) lange verhaal.

MvG. Anne

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

AvW schreef:Ook wij zijn gedupeerden van de Appelbloesem.

In 2009 kregen wij de beschikking op de deurmat van de kinderopvangtoeslag 2008. Of wij even €11.555,- wilden ophoesten. Ik heb toen direct de belastingdienst gebeld met de vraag hoe ze in godsnaam op het idee kwamen dat ik geen recht heb gehad op de kinderopvangtoeslag, ik heb toch gewoon de jaaropgaven opgestuurd. De medewerker van de belastingdienst kon in de computer zien dat dit bij hun nooit is binnengekomen.

Ik dus weer de formulieren erbij gepakt. Toen kwam ik er echter achter dat ik de originele jaaropgave van de appelbloesem naar hen toe gestuurd had en hier geen kopie van had (ik weet dat dit een behoorlijke fout is van mijn kant). Daarna heb ik meerdere malen met de appelbloesem aan de telefoon gehangen om een nieuwe jaaropgave te bemachtigen. Dit was geen enkel probleem volgens hen en dan hoefde ik alleen een mailtje te sturen met dit verzoek. Dit emailadres bleek niet te kloppen, dus kreeg ik een nieuw emailadres. Ook hier kreeg ik geen reactie op. Toen ik ze weer probeerde te bellen om te vragen hoe of wat, kreeg ik te horen dat dit telefoonnummer niet langer in gebruik was.

Ik heb toen direct de Belastingdienst weer gebeld en gevraagd wat nu te doen. Ik moest alle formulieren die de "samenwerking" met de appelbloesem konden aantonen naar hen opsturen samen met een bezwaarschrift. Ook dit bezwaarschrift is tot 3 maal!!!! niet aangekomen bij de belastingdienst. (lang leven de TPG :S) De medewerker van de Belastingdienst vertelde mij dat aangetekend versturen niet mogelijk was omdat het een postadres was. De volgende medewerker van de BD vertelde mij dat dit echt wel mogelijk was. Dus nu moest ik dit aangetekend gaan versturen naar het belastingdienst-bureau wat mij benaderde. Ik werd benaderd door 4 kantoren van de BD, Heerlen, Enschede, Alkmaar en Utrecht, en allemaal lullen ze langs elkaar heen. Uiteindelijk hebben we dit naar 2 kantoren aangetekend verstuurd. Wat mij nog het meeste irriteerd aan de BD is dat er een stel pannekoeken achter een bureau geplaatst zijn, en helemaal niks weten. Ze vertellen je allemaal iets anders, op dezelfde vraag, en als je vraagt om doorverbonden te worden met iemand is dat ineens niet meer mogelijk! Geef dan geen contactpersoon! Het is gewoon een groot zooitje bij die hele K*T-instelling!

Na de bevestiging van ontvangst zou ik uitstel van betaling krijgen. Dit zijn ze waarschijnlijk zelf even vergeten aangezien ze na ontvangst van het bezwaarschrift ineens de kinderopvangtoeslag van 2010 ingevorderd hebben. Ook hebben ze een teruggave van 2008 ingevorderd en zo nog meer dingen. Toen ik ze belde met de vraag waarom ik uitstel van betaling krijg en ze vervolgens alsnog alles pakken wat er te pakken valt kreeg ik het antwoord: Oh mevrouw, dit is nu al in werking gezet dus hier kunnen we niks meer aan doen. Klaar ben je!

Ik kreeg 2 weken na het versturen van het bezwaarschrift een mevrouw van de belastingdienst, mevr. R.J. de Jonge, aan de telefoon. Ze had nog een aantal vragen en nadat ik deze beantwoord had vertelde zij mij dat ik mij nergens zorgen over hoefde te maken en dat dit allemaal goed zou komen. Hier ging ik dus ook vanuit toen ik de enveloppe met de beslissing op het bezwaar opende. Mijn bezwaar bleek echter afgewezen te zijn en door dezelfde mevrouw de Jonge te zijn ondertekend. :|

Ik weer gebeld met de belastingdienst, maar het enige wat ik nu nog zou kunnen doen, als ik het niet eens was met de beslissing, was in beroep gaan. En de kosten zouden voor mij zijn. Nou heb ik het geluk dat ik een jurist en advocaat in mijn familie heb en deze de zaak maar wat graag aan wilde pakken omdat de belastingdienst zoveel fouten gemaakt heeft.

We zijn nu in afwachting van alles. Ik heb helaas deze week mijn baan moeten opzeggen omdat de kinderopvang is stopgezet nu. Ook hiervoor gaat onze advocaat een schadevergoeding eisen van de BD.

Al met al ben ik er behoorlijk ziek van ondertussen! In april 2010 ben ik bevallen van onze zoon, maar met al dit gezeik eromheen was dit toch niet helemaal de kraamperiode die ik voor ogen had.

Sorry voor het (veel te) lange verhaal.

MvG. Anne
Zoudt u de bevindingen van de jurist/advocaat willen vermelden? Ik ben benieuwd welk standpunt hij/zij gaat innemen? Op gewekt vetrouwen door mevrouw De Jonghe? Was zij competent om uw bezwaar te behandelen, staat haar naam onder de brief of is zij slechts de behandelaar. Allemaal belangrijk, maar dat zal je advocaat ook wel weten (ik neem aan dat het een fiscaal advocaat is?)

Wanneer u een brief verstuurd bent u degene die verantwoordelijk is voor de verzending. als de ontvanger, in casu de belastingdienst stelt de brief niet te hebben ontvangen dan is het aan u om aannemelijk te maken dat hij is verzonden.
Wanneer de belastingdienst een bezwaarschrift ontvangt, sturen ze altijd een bevestiging met daarin de termijn waarin ze antwoord moeten geven. Als u deze bevestiging niet ontvangt dan kunt u er bijna van uitgaan dat hij niet is ontvangen.

Ik ben ook benieuwd of de belastingdienst bezwaarschriften gaat honoreren omdat het gebruiken van een vertegenwoordiger of gemachtigde (in casu appelbloesem) in beginsel wordt tegengeworpen aan degene die daar gebruik van maakt (u dus). De belastingplichtige is in feite verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste documenten en gegevens.

meertje
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 sep 2010 08:53

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door meertje »

Hallo fiscaal jurist,

Ik ben benieuwd naar jouw connectie met de zaak Appelbloesem.
Ben je zelf gedupeerde of volg je de zaak?
Hoe schat jij de kansen in van de gedupeerden?
Ik ben benieuwd naar jouw mening!

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Ik volg de zaak. Ik kan mij namelijk heel goed voorstellen dat mensen denken dat wanneer zijn een "gastouderbureau" in de arm nemen alles goed geregeld is.

Strict formeel acht ik de kansen klein. Immers de eisen zijn duidelijk. Pas vanaf de VOG kwalificeert de opvang. Echter als de ouders te goeder trouw zijn, is het dan niet instrijd met de beginselen van behoorlijk bestuur om het geld terug te vorderen? Er heeft immers wel opvang plaatsgevonden, alleen aan de vormvereisten is niet voldaan.

De belastingdienst kan niet anders dan de wet uitvoeren, dus ik verwacht dat alle bezwaarschriften worden afgewezen. Als dat anders is ben ik benieuwd en dan lijkt het mij dat dit zsm op het forum gemeld moet worden. Er kan dan wellicht door anderen een beroep worden gedaan op het gelijkheidsbeginsel.

Waarschijnlijk benoemd de belastingdienst een taskforce. Dit wil zeggen dat alle bezwaren worden afgehandeld op een centraal punt om te voorkomen dat tegenstrijdige beslissingen worden genomen. Doen ze dit niet dan snijden ze, zichzelf in de vingers maar bij de dienst gebeuren rare dingen.

En ook hier komen alweer stichtingen op om gedupeerden bij te staan. Daar ben ik altijd zeer kritisch op. Dat komt mij dan altijd te staan op verwijten die erop neer komen dat ik er werk of er een belang in heb. 15 jaar fiscaal juridisch werk hebben mij achterdochtig gemaakt ten aanzien van het altruistische karakter van de advocatuur :wink:

Ik denk dat de oplossing van de st-secr van Financieen moet komen of de rechter.

In december verwachten wij ons eerste kindje (en ik dacht er nooit aan te beginnen :wink: ) dus ben zeer wel geinteresseerd in dit onderwerp.

Tot slot een tip: check altijd of alles goed loopt, ook al neem je een organisatie in de arm om de dingen voor te regelen. Jij bent en blijft verantwoordelijk. Daar heb je nu niks aan, maar wellicht in de toekomst.
Laatst gewijzigd door FiscaalJurist op 22 okt 2010 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

m-j
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 sep 2010 17:54

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door m-j »

:twisted: De kamervragen zijn beantwoord !
Helaas voor ons zullen we vanaf deze kant geen enkele hulp hoeven te verwachten. :twisted:

Iemand nog een ander idee?

muur1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2010 13:04

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door muur1973 »

Lieve mensen,

Hoe men u ook probeert van alles wijs te maken, en ondanks dat u weinig kennis van zaken hebt geef nooit bepaalde gegevens en/of zaken uit handen weg! Hoe onzeker u ook voelt. Probeer altijd zelf in de materie te verdiepen, zodat het uw eigen wordt en de angst wegneemt.

U geef uw pincode of creditcardnummer toch ook niet zomaar weg? Dus ook niet uw DigiDcode! Want dat is toch hetzelfde een ander kan met uw code alles doen. U laat een ander toch ook niet voor u internetbankieren, is hetzelfde scenario.

Ten aller tijden en vooral wat betreft de belastingdienst en uw bankzaken doe dit altijd zelf of als een ander het doet, doe dit dan samen.

Door op onzekerheid en angst in te spelen zijn er gewoon lui op deze aardbol die daar misbruik van maken. Ze ruiken het aan u, ze voelen het aan u. Ze plakken daar nog een mooi verkooppraatje aan en u bent de .....

Gegroet,
Muur

m-j
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 sep 2010 17:54

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door m-j »

Even voor de duidelijkheid een digi-d code is door ons nooit gegeven!

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

m-j schreef:Even voor de duidelijkheid een digi-d code is door ons nooit gegeven!
Het antwoord van muur 1973 is een "koe in zijn hol kijk" antwoord. Dat het alle niet wijs was na afloop weet iedereen ook wel. Waar vind je de kamervragen en de antwoorden daarop?

Gesloten