LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] composiet keukenblad

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Joke K
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2010 10:45

composiet keukenblad

Ongelezen bericht door Joke K »

Wij willen een composiet keukenblad belgium blue. Heeft iemand ervaring met dit product van Lion-stone of van Diresco. Ik weet dat diresco 5% hars gebruikt het zogenaamde kwartscomposiet. Maar vandaag naar Lion-stone gebeld en daar kon de telefoniste mij geen antwoord geven op deze vraag, terwijl het product daar gemaakt wordt :?

Joke

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: composiet keukenblad

Ongelezen bericht door legoleek »

Hoi Joke,

maar je geen zorgen om die 5%, dit is verwaarloosbare informatie (het zoals de diameter en lengte van het schroefdraad van het ventiel van een autoband)
Alle composieten zijn in kern gelijk aan elkaar.

Wat veel belangrijker is, hoe wordt het verwerkt? Diresco platen worden in Belgie geproduceerd en door bijv. Lionstone verwerkt tot aanrechtblad.

Ik kan je niks vertellen hoe goed Lionstone werkt, omdat ik daar geen zaken mee doe.

Maar als je het Belgisch Hardsteen wilt hebben, maar met het gemak van composiet, is Blue Stone (mat, satinato) een erg mooi product. Niks mis mee !

Joke K
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2010 10:45

Re: composiet keukenblad

Ongelezen bericht door Joke K »

Enorm bedankt voor deze informatie. Nu begrijp ik het beter, en gaan wij zeker voor de composiet belgium blue. :D

Gesloten