LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
niksnut
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 okt 2010 19:43

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door niksnut »

voor zover mij bekend kan je als je via ideal hebt betaalt , geen geld terug krijgen. storneren kan ook niet.
ik had ook via ideal betaald maar mijn geld kwam via multisafe pay terug.

anvazan1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 18:37

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door anvazan1970 »

hallo,

ook ik ben wellicht de dupe van de praktijken van pc4eveyone.
2 december heb ik twee laptops besteld en die werden dus niet geleverd op de aangegeven datum. Ik heb ze tot 7 januari gegeven en toen de bestelling geanuleerd. Dit ging heel snel en zonder problemen.Echter tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug gekregen op mijn rekening. Vele telefoontjes en maitjes hebben we aan het adres van pc4everyone gewijd maar ik kreeg iedere keer weer een andere smoes waarom het geld nog niet terug is gestort. Wij hebben de laptops besteld nadat pc4eveyone op de school van mijn kinderen uitgenodigd was . Daarom ging ik ervan uit dat het betrouwbaar zou zijn anders had de school ze niet uitgenodigd.Ik hoop dat ze nu is heel gauw het geld gaan storten.

Wrecker3D
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2009 18:30

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Wrecker3D »

Na aanleiding van show gekeken bij microsoft...

Zag de claim: Microsoft Authorized Refubisher op de shot van de site staan...

Nu staat er op de site van Microsoft staat dat dit betekend dat ze MINSTENS 5000 pc's per maand moeten refurbishen of wel 167pc's per dag, dit lijkt me niet echt haalbaar in Nederland, als Microsoft dit niet heeft toegekend aan PC4Everyone kunnen ze rechtzaak verwachten zodra deze er achterkomt...

regels Microsoft Authorized Refurbisher:
http://www.microsoft.com/oem/en/licensi ... grams.aspx
http://www.microsoft.com/refurbishedpcs ... ms/MAR.htm

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Alex400 »

heel vervelend voor Microsoft, maar Microsoft heeft weinig tot geen schade. Eerder reputatie schade.

Maar wat dacht je van al die mensen die hun geld kwijt dreigen te raken. Ik ben ook voor 600 euro in zee met ze gegaan. Voor mij veel geld omdat ik per maand weinig te besteden heb. 't is dat ik het niet waard vind, maar eigenlijk kan ik wel janken. :cry:

Zoveel liegen en bedriegen en smoesjes, je snapt niet dat de mensen van dit bedrijf lekker slapen. Ik hoop dat ze hun fouten inzien en zo snel mogelijk alles proberen terug te draaien.

Maar goed, on topic. Wie weet hoe ik aangifte kan doen?

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Alex400 schreef:Wie weet hoe ik aangifte kan doen?
Als je nuchter bent, als ik de eigenaar avn PC4e moet geloven. :lol:

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Foija »

afspraak maken bij de politie.
ik heb dit ook gedaan maar werd toen weer door de politie zelf gebeld dat het een civiele zaak is. Dus.... heb toen afgewacht op het gesprek op school met meerdere gedupeerden en daar bleek iemand al aangifte te hebben gedaan in gemeente halderbergen (brabant) en die aangifte zou in haarlem liggen bij de politie.
Na het gesprek had ik mijn geld teruggestort gekregen van pc4everyone. Ik had ze ook op de hoogte gesteld dat ik met meerdere gedupeerden zou samenkomen. weet niet of dit er aan meegeholpen heeft of dat ik ze had gezegd dat ik aangifte ging doen bij de politie? maar je moet bij de politie er ook op staan dat je aangifte wilt doen van oplichting, want dat is het toch?!

Weet niet of je rechtsbijstandverzekering hebt? maar anders die ook eens inschakelen. Die doen je schadeloos stellen en proberen zelf bij het bedrijf hun geld terug te halen.

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Alex400 »

@Foija

Kan jij mij in contact brengen met diegene die die aangifte heeft gedaan?
Want dat is makkelijker aangifte doen.

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Foija »

ik ga mijn best doen voor je.
ik moet dit via de school doen omdat ik haar gegevens niet heb natuurlijk.

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Alex400 »

dat snap ik maar ik ben bereid heel ver te gaan om mijn geld terug te krijgen.
Gelukkig heb ik ook rechtsbijstand en heb ik al contact met n gerechtsdeurwaarder.

Maar ik wil zeker met anderen een vuist maken.
Ohw en indien pc4everyone ook mee leest,

ik verschuil mij niet achter een alias, ik ben A lexander d en E ngelsman
en ik heb ordernummer 100004614 twv 598 euro bij jullie geplaatst!
En heb ondanks jullie voorwaarden/de wet koop op afstand/jullie beloftes geen geld op mijn rekening.

En wellicht ook handig als jullie mijn 2 verstuurde emailtjes van vandaag ook lezen!

Foija
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2006 19:28

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Foija »

stelt je rechtsbijstand je niet schadeloos dan?

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door trebelski »

Vanavond de reactie van pc4everone gekeken en ik ken louche autohandelaren die hun klanten of tv-programma's nog beter te woord staan! Neem me niet kwalijk hoor maar het is toch begrijpelijk dat mensen hun geld terug willen hebben ( als het bedrijf niet kan leveren of dit steeds maar vooruit schuift). Zonder daar iets naars mee te bedoelen of mensen in een vakje te zetten zijn het meestal mensen die het niet al te breed hebben en die worden dan dubbel gepakt door pc4everone doordat zij niet of veel te laat en na veel dreigen pas het geld retourneren.Een gemiste kans om eerlijk uit te leggen wat er precies fout gaat en weer proberen het op een ander te schuiven. Het verhaaltje op hun website dat dit allemaal van 1 medewerker zou komen is zo doorzichtig als glas.Ik hoop dat het goedkomt maar na de uitzending ben ik daar nog minder zeker van en zou ik als klant echt alles ( binnen het legale dan) uit de kast trekken om mijn geld terug te ontvangen.
Laatst gewijzigd door trebelski op 01 mar 2011 10:12, 2 keer totaal gewijzigd.

romyverstappen
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 feb 2011 22:35

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door romyverstappen »

waardeloos

had enigsinds hoop,ben er geen donder mee
opgeschoten heb nu weer gemaild,incl consumenten...
de 20ste mail inmiddels,
dat ik bereid ben voor mijn eigen geld
een gevangenisstraf uit te zitten
het moest es omgedraaid zijn
had ik hier wel zo de politie op mijn dak
wat een schandaal
ik zal nooit meer zo kopen en via internet betalen
jammer ben echt in een woedebui belandt
voel me nog shitter na het programma vanavond
sorry ik ken het niet anders meer omschrijven
had ik maar niet gekeken

vlinder33
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 22:35

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door vlinder33 »

Iedereen kan zich melden bij een speciaal hiervoor opgericht klachtenplatform via: [email protected] . Dit klachtenplatform is gestart door klanten die ook gedupeerd zijn door pc4everyone. Het streven van dit platform is collectief invloed uit te oefenen op het gedrag van dit bedrijf zodat de klachten binnen een reëel termijn opgelost worden.

berends2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 okt 2010 21:51

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door berends2010 »

Hun site is niet meer bereikbaar , dit zegt waarschijnlijk genoeg, deze melding verschijnt :

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
:?: :?: :?: :?: :?: :?:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door trebelski »

Edit = de website van pc4everone werkt weer.
Laatst gewijzigd door trebelski op 01 mar 2011 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

romyverstappen
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 feb 2011 22:35

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door romyverstappen »

idd geen site meer

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Alex400 »

Foija schreef:stelt je rechtsbijstand je niet schadeloos dan?
Dat snap ik niet. Ik heb ditzo rechtsbijstand. Maar ik heb nog nooit gehoord dat je rechtsbijstand schadeloos kan stellen. leg eens uit ...

MAXIEM

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Alex400

Dat komt steeds vaker voor. Als je een zaak aanmeldt bij jouw rechtbijstandverzekeraar, dan beoordeelt de verzekeraar het kosten en baten plaatje. Als zij verwachten dat de kosten hoog zullen zijn, dan kopen ze die kosten liever af. De verzekerde krijgt dan de schadeloosstelling.

Maxiem.

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Alex400 »

thanks maxiem voor je antwoord!

Ik heb al met mijn rechtsbijstand gepraat. De zaak ga ik overdragen als ik binnen 5 dagen niets hoor. Vandaag is de aangetekende officiele in gebreke stelling verstuurd.

Als ik vandaag niets hoor van PC4everyone, ga ik sowieso aangifte doen van oplichting.

Maar ik zet het door via mijn rechtsbijstand. Net een gesprek mee gehad en ze hebben gezegd dat ze deze zaak sowieso kunnen behandelen.

Van 2 gerechtsdeurwaarders heb ik ook al toezegging gekregen dat ze de zaak willen doen. Maar via rechtsbijstand heb ik geen kosten als pc4everyone alsnog failliet gaat.

Ik wil zsm mijn geld terug. En ik hoop dat ik geld krijg voordat ze failliet gaan.
En anders dat ik beslag kan leggen voordat ze failliet gaan.

MAXIEM

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Alex400

Veel sukses toegewenst!

Maxiem.

Gesloten