LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wiebelend blad: Fout verkoper?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16165
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

wiebelend blad: Fout verkoper?

Ongelezen bericht door 16again »

06-02-2004:Verkeerd geadviseerd door verkoper!
We hebben een kookeiland gekocht met een iets bredere achterkant dan voorkant. Was volgens de verkoper leuk en bovendien hadden we iets meer werkruimte. Het blad is van Ceasar Stone. Nu het eiland geplaatst is (via Mandemakers) wiebelt het. De monteur zegt: hij staat waterpas en trekt zijn handen er van af. We hebben zelf van alles geprobeerd maar het lijkt niet te helpen. Mijn vraag is: wat kunnen wij doen en aan bij wie moet ik verhaal halen (Verkerk is niet meer....) want ik vind dat we verkeerd geadviseerd zijn. Ik hoop dat u ons kunt helpen. Vriendelijke groet, E.K.
Om misverstanden te voorkomen: Dit is geen fout van de Verkerk verkoper! De monteur van Mandemakers heeft hier slecht werk geleverd.
Na het waterpas stellen van het blad heeft de monteur vergeten om te kijken of wel alle poten de grond raken. Als dat niet het geval is kan de zaak gaan wiebelen, ongeacht de vorm van het werkblad!

De oplossing is waarschijnlijk simpel:even losklikken van de sierplint en dan wat draaien aan de stelpoten.

Een verzakkende vloer kan overigens ook oorzaak zijn.

Gast

Re: wiebelend blad: Fout verkoper?

Ongelezen bericht door Gast »

gewoon even een paar parkers aan de onder kant erin draaien en dan de poten ff afstellen.

succes

Gast

Re: wiebelend blad: Fout verkoper?

Ongelezen bericht door Gast »

ja, zo is het opgelost

Freddemans110
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2005 15:26

Re: wiebelend blad: Fout verkoper?

Ongelezen bericht door Freddemans110 »

Slecht gemonteerd

fransiengoossens
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2005 15:57

Re: wiebelend blad: Fout verkoper?

Ongelezen bericht door fransiengoossens »

Je weet toch als klant dat je vloer ook waterpas moet zijn, dos zorgdaar dan ook voor.

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: wiebelend blad: Fout verkoper?

Ongelezen bericht door ronan »

hoezo weet jij dan dat de vloer niet waterpas is

Gesloten