LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiets winnen bij Becel ??

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

Ik weet wel iemand, dagelijks door weer en wind naar mijn clienten, ben werkzaam in de thuiszorg.

stofzuigertje

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik ga deze niet aanbieden want ik weet voldoende mensen in mijn buurt...

En chocomel, ik zie dat mijn eigen PB uit staat... sorry.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

stofzuigertje schreef:Ik ga deze niet aanbieden want ik weet voldoende mensen in mijn buurt...

En chocomel, ik zie dat mijn eigen PB uit staat... sorry.

Nee dat zou ik ook niet doen, mensen genoeg en wie weet kun je met de fietsenverkoper het op een akkoordje gooien, extra betalen en dan dat wat je wilt, wie niet waagt wie niet wint.

kikisenna
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2011 15:58

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door kikisenna »

ik had mijn code s-avonds rond tienen ingevoerd, en toch win ik er een..
gefeliciteerd voor degen die er een hebben gewonnen..

Doortje21
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2008 16:01

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Doortje21 »

Zo, hier leer je nog eens wat. Geen wonder dat de actiecodes op mijn eerlijk gekochte kuipjes Becel ongeldig bleken te zijn.
Wat misselijk om met een GSM of tablet-pc in de winkel codes te gaan checken en wat dom van fabrikanten om hier niet op verdacht te zijn.
Ik hoop dat Becel en andere fabrikanten hier iets van leren en codes voortaan zodanig verstoppen, dat ze echt pas na aankoop toegankelijk zijn.
Tegen de fraudeurs die oneerlijk aan hun fiets zijn gekomen zeg ik: ik hoop dat jullie jezelf nog aan durven te kijken in de spiegel. Bah, wat een misselijk gedrag. :x

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mpr1980 schreef:Wel apart dat er nu plots 2 mensen achter elkaar reageren over hoe makkelijk t was en dat ze een fiets hebben gewonnen. Beide personen hebben ook alleen in dit forum gepost en zijn pas sinds vandaag aangemeld? Er zit een (bak-)luchtje aan....
Ja, positief nieuws mag natuurlijk niet op deze site. Alle bedrijven zijn immers oplichters.... (behalve die waar jullie zelf werken natuurlijk, als je werkt tenminste).

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zo heb je een fiets, zo heb je niets.........


Wat ik vreemd vind, is dat bewakingscmera's dit soort fraude niet registreren. Wellicht een idee om de actie-kuipjes op een plek neer te zetten in de winkel, waar het ter plaatse checken van de code onmiddellijk in de gaten loopt?

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

Ik was bij een client aan het werk, de echtgenoot had boodschappen gedaan, er werd 's avonds pizza gegeten.

Merk? Ik weet het niet meer. geloof wagner picolini's?

Ook met een wedstrijd en leuke prijzen, hiervoor diende je echter wel de verpakking eerst te openen voordat je bij de eventuele winnende code kon komen.

Misschien een idee voor andere merken?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

shaibah schreef:Ik was bij een client aan het werk, de echtgenoot had boodschappen gedaan, er werd 's avonds pizza gegeten.

Merk? Ik weet het niet meer. geloof wagner picolini's?

Ook met een wedstrijd en leuke prijzen, hiervoor diende je echter wel de verpakking eerst te openen voordat je bij de eventuele winnende code kon komen.

Misschien een idee voor andere merken?

Kun jij je nog herinneren de flippo's in de zakken Lays chips, de supermarkten werden er helemaal gek van, vele geopende zakken chips in supermarkt.

Supermarktpersoneel kan zulke dingen niet gaan bewaken zoals de Becel nu, morgen is het weer wat anders.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

@ chocomel,

Ja ik kan mij de flippo's nog wel herinneren, allen de opengescheurde zakken niet helaas.

Heb jij een oplossing voor dit probleem dan?

Ik dacht dat de dichte kartonnen dozen van een pizza toch redelijk "veilig" zijn, zie jij al iemand een diepvries open maken, een pizza pakken, deze verpakking vervolgens vernielen, er een code uithalen, etc etc ? de volgende? Zonder dat er iemand anders klant of personeel daar iets van opmerkt?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

shaibah schreef:@ chocomel,

Ja ik kan mij de flippo's nog wel herinneren, allen de opengescheurde zakken niet helaas.

Heb jij een oplossing voor dit probleem dan?

Ik dacht dat de dichte kartonnen dozen van een pizza toch redelijk "veilig" zijn, zie jij al iemand een diepvries open maken, een pizza pakken, deze verpakking vervolgens vernielen, er een code uithalen, etc etc ? de volgende? Zonder dat er iemand anders klant of personeel daar iets van opmerkt?
Ga ik ook vanuit hoor dat die behoorlijk 'veilig' zijn die dozen maar ik wilde
er alleen maar mee aangeven dat je overal 'gekken' voor hebt.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

@ Chocomel,

Wat dat betreft heb je gelijk, er is altijd wel één of andere stakker die er iets op vindt.

Gelukkig weet ik dat wat je anderen aandoet, goed of slecht je dit zelf in drie fout terug krijgt........ aardse wetten.

B.Cel
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2011 13:15

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door B.Cel »

Unilever / Becel gaan hier opnieuw de mist in. Hun truc? Als we het allemaal niet laten werken, hoeven we ook geen fietsen uit te delen. Slim!

Ik heb onderbouwd screenshots gestuurd van verschillende dagen waarop het niet werkt. Becel belofte: met 2 werkdagen antwoord.

En ook die belofte komen ze niet na. Nul reactie. Dus ging ik maar eens op internet zoeken naar ervaringen, en kwam hier ...

Er is een Europese richtlijn (Richtlijn Oneerlijke Handelspraktijken) die omschrijft dat dit soort bedriegende acties niet mogen. Alleen jammer dat Nederland dit niet goed heeft overgenomen in de wetgeving.

En zo kunnen Unilever en Becel goed doorgaan. Nu ook bij Becel gratis:
  • - een nieuw hart!
    - En een huis!
Verzin maar wat. Het wordt toch niet uitgedeeld. Of als het echt moet aan het neefje van de baas.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Nou je ziet hier dat er genoeg fietsen al gewonnen zijn, die code die jij waarschijnlijk hebt ingevoerd die is al eens ingevoerd geweest door iemand anders die met een mobiel met internet in de winkel stond. :wink:

stofzuigertje

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Fraude?
Ja ik had geluk, maar ik tel in mijn stad 15 winkels die wekelijks bijgevuld worden.
Dus duizenden pakjes Becel waar ook bejaarde komen zonder PC.
Dus van de 310 fietsen met unieke code zullen er vele in de grijze bak belanden!

Als je weet hoeveel winkels er zijn en hoeveel deze Margarine kopen?
Ik vermoed dat de reclame die ze maakte op bushokjes, kranten en de kuipjes zelf vele malen duurder zal zijn dan de uitgedeelde fietsen!

Hoe verkoop je erg dure margarine zonder korting, en ik ga wel weer over op de Aldi en Lidl huismerken die net zo goed zijn.....
Een tevreden winnaar, die al een goede fiets had en hem binnenkort gaat weggeven.
Ik heb al een liefhebber die hem niet kon betalen en er zeer blij mee was!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

stofzuigertje schreef: Hoe verkoop je erg dure margarine zonder korting, en ik ga wel weer over op de Aldi en Lidl huismerken die net zo goed zijn.....
Die zal best oke zijn maar als je de smaak Becel gewend bent dan smaakt
die van Aldi of Lidl voor geen meter.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

Ik houd het bij boter.

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Leuk hoor al die mensen die beweren een fiets te hebben gewonnen.
Vooral omdat er gezegd wordt dat ze dit op 2 mei gedaan hebben.

Ik heb een mail in mijn mailbox bvan Becel dat op 2 mei de site voor de actie eruit lag en dus niet berieikbaar was !!!!!!!

Dus ......... hoe kan je dan op 2 mei winnen ??????

Toevallig werkzaam bij.....

Wat al eerder geschreven is.... ik vind er een rare baklucht aanzitten !!!!

annabarbara
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2011 07:51

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door annabarbara »

Hallo Allemaal

Zijn er dan twee win een fiets actie's bij Becel
Ik heb 3 artikelen gekocht en de kassabon in een bus gegooit bij mijn Supermarkt
en ja hoor gisteren avond werden we gebeld we hebben een Zwarte Becel fiets gewonnen
Vrijdag kan ik hem ophalen bij het supermarkt filiaal.

Dus ik heb helemaal geen code's ingevuld op internet hen heb wel een fiets gewonnen. Nu al ruzie in ons gezin wie er op mag gaan fietse

a-c

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door a-c »

Ik heb ook zo'n fiets gewonnen ging precies 3 dagen mee en is niet meer
te repareren :mrgreen:

Gesloten