LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Andere onderwerpen over auto en vervoer
roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door roko72 »

Weekenden, vakanties...................vroeg in de middag................

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Chocomelk »

roko72 schreef:Weekenden, vakanties...................vroeg in de middag................
Ohjee wat een ramp zeg......er zijn mensen die nu eenmaal moeten werken en die daar een bedrijfsauto voor nodig hebben, en ja die mensen hebben ook weleens vrij zoals in het weekend of een vakantie.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door roko72 »

Behalve als zij 2 auto's prive hebben, de parkeerplaatsen al beperkt zijn, en het zicht dusdanig weg nemen dat men niet meer kan zien of er kinderen aan komen die achter een bal aan rennen bijvoorbeeld.
Een bedrijfsauto is geen probleem...............een paar van die grote bussen word al anders.
Nee, je hebt gelijk.........................lekker ouwenelen over een caravan/camper die er 2 weken per jaar staat!!!

Maar doe ff je adres...........kunnen ze bij jou parkeren :mrgreen:

Hoe kortzichtig kun je zijn, niet? :wink:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Chocomelk »

roko72 schreef:Behalve als zij 2 auto's prive hebben, de parkeerplaatsen al beperkt zijn, en het zicht dusdanig weg nemen dat men niet meer kan zien of er kinderen aan komen die achter een bal aan rennen bijvoorbeeld.
Een bedrijfsauto is geen probleem...............een paar van die grote bussen word al anders.
Nee, je hebt gelijk.........................lekker ouwenelen over een caravan/camper die er 2 weken per jaar staat!!!

Maar doe ff je adres...........kunnen ze bij jou parkeren :mrgreen:

Hoe kortzichtig kun je zijn, niet? :wink:

Mij boeit het totaal niet wat iemand ergens parkeert, als men zich al over zulke dingen druk moet maken.........tjee zeg.

Ga bij je gemeente klagen dat jij meer parkeerplaatsen wil hebben in jou omgeving want......bla bla bla.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door roko72 »

Dat hebben we gedaan, en men heeft meer parkeerplaatsen aangelegd.
Jammer dat het aantal bedrijfsvoertuigen óók in 't kwadraat zijn toegenomen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Chocomelk »

roko72 schreef:Dat hebben we gedaan, en men heeft meer parkeerplaatsen aangelegd.
Jammer dat het aantal bedrijfsvoertuigen óók in 't kwadraat zijn toegenomen.
Meer auto's op de weg he, logisch dat het aantal bezette parkeerplaatsen ook toe nemen.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door roko72 »

Yep, dat is logisch.........mee eens.
Echter ben ik van mening dat bedrijfsvoertuigen NIET in een woonwijk thuis horen................maarja!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Chocomelk »

roko72 schreef:Yep, dat is logisch.........mee eens.
Echter ben ik van mening dat bedrijfsvoertuigen NIET in een woonwijk thuis horen................maarja!
Tjah best l*llig voor die mensen die in bedrijfsvoertuigen rijden en bij jou een cv ketel moeten vervangen en hun bus buiten de woonwijk moeten neerzetten en dus zover moeten lopen met de nieuwe cv ketel op hun nek. :lol:

angel1978
Berichten: 11009
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door angel1978 »

[Off-Topic bericht verwijderd door de Moderator]

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door manondoris »

roko72 schreef:Dan vind ik bedrijfswagens/bussen een nog veel groter probleem.
Dat mensen hun camper/caravan op een parkeerplaats "stallen" is irritant, echter is het maar voor een week of 2.

Die bedrijfswagens staan er dag en nacht.
Nemen zicht weg op de speeltuin, en zorgen vervolgens voor gevaarlijke situaties.

Wat doet de gemeente................noppes.
Mag, dus is er weinig aan te doen!!
mijn man heeft ook een groote bedrijfs bus en inderdaad ook wel eens buurtjes aan de deur gehad dat ze die bus liever niet voor hun deur willen. maar er zijn ook buurt bewoners die er geen probleem mee hebben ,dus staat de bus bij diegenen die er geen moeite meehebben.het is zo jammer dat je de bus s,avonds niet op kunt vouwen , en vervolgends mee naar binnen kunt nemen. :D de bus is weg van s,morgends 6 tot s,middags 4. :roll:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Chocomelk »

roko72 schreef:
Wat doet de gemeente................noppes.
Mag, dus is er weinig aan te doen!!
roko72 schreef:Dat hebben we gedaan, en men heeft meer parkeerplaatsen aangelegd.
:?: :?: :?:
:roll:

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door roko72 »

Moeilijk hé!!!

Er is geklaagd tot en met, en na jaren zijn er eindelijk méér parkeerplaatsen gekomen.
Er zijn echter ook weer mee bedrijfsvoertuigen gekomen, dus uiteindelijk is het resultaat 0,0!

Klagen bij de gemeente heeft geen zin, want meer ruimte is er niet, en een verbod op die ****** dingen kómt er (voorlopig) niet.

Het mooiste zou zijn die dingen op het industrieterein parkeren.
Dat is "slechts" 750 m. bij de woonwijk vandaan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Denk persoonlijk dat je op dat verbod heel lang kan wachten, mensen moeten nu eenmaal werken en hebben vaak een bedrijfsbus ter beschikking.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

roko72 schreef:Dan vind ik bedrijfswagens/bussen een nog veel groter probleem.
Dat mensen hun camper/caravan op een parkeerplaats "stallen" is irritant, echter is het maar voor een week of 2.

Die bedrijfswagens staan er dag en nacht.
Nemen zicht weg op de speeltuin, en zorgen vervolgens voor gevaarlijke situaties.

Wat doet de gemeente................noppes.
Mag, dus is er weinig aan te doen!!

Ook hiervoor geld, controleer of er een plaatselijke verordening is. Bedrijfswagens boven bepaalde afmetingen mogen in geen enkele gemeente in woonwijken staan uitgezonderd waar een ontheffing voor is.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door tennis »

Teunbosseman schreef:
roko72 schreef:Dan vind ik bedrijfswagens/bussen een nog veel groter probleem.
Dat mensen hun camper/caravan op een parkeerplaats "stallen" is irritant, echter is het maar voor een week of 2.

Die bedrijfswagens staan er dag en nacht.
Nemen zicht weg op de speeltuin, en zorgen vervolgens voor gevaarlijke situaties.

Wat doet de gemeente................noppes.
Mag, dus is er weinig aan te doen!!

Ook hiervoor geld, controleer of er een plaatselijke verordening is. Bedrijfswagens boven bepaalde afmetingen mogen in geen enkele gemeente in woonwijken staan uitgezonderd waar een ontheffing voor is.

Juist, maar ook is het de mentaliteit van de mensen.
Bij ons "reserveren" mensen , welke op vakantie gaan met voorwerpen een parkeerplaats.
Maar na 2, hooguit 3 dagen zijn ze vertrokken .
Niemand gaar hierover klagen, maar stallen, is overal niet toegestaan!

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

tennis schreef:Niemand gaar hierover klagen, maar stallen, is overal niet toegestaan!
Overal niet toegestaan??? Typfoutje ??? Als je eigen terrein is mag je gewoon stallen hoor.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door tennis »

Teunbosseman schreef:
tennis schreef:Niemand gaar hierover klagen, maar stallen, is overal niet toegestaan!
Overal niet toegestaan??? Typfoutje ??? Als je eigen terrein is mag je gewoon stallen hoor.
Natuurlijk, maar ik denk, dat dit topic, toch over openbare parkeerruimte gaat!

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

tennis schreef:
Teunbosseman schreef:
tennis schreef:Niemand gaar hierover klagen, maar stallen, is overal niet toegestaan!
Overal niet toegestaan??? Typfoutje ??? Als je eigen terrein is mag je gewoon stallen hoor.
Natuurlijk, maar ik denk, dat dit topic, toch over openbare parkeerruimte gaat!
Dat was ind het begin van deze topic, maar is reeds meerdere keren ook eigen terrein cq prive terrein genoemd zie pag 1.
Geheel aan begin was niet duidelijk of openbaar was of besloten of prive.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door manondoris »

Het mooiste zou zijn die dingen op het industrieterein parkeren.
Dat is "slechts" 750 m. bij de woonwijk vandaan.[/quote]
wat een maf zeg! er staat voor 1000de euro,s aan apparatuur in die bus,hier ligt dat industrie terein 2km verder.arme man zie het al voor me,s,morgends in de godsvroegte op de fiets naar dat industrieterein,dan door half nederland crossen en op verschillende plaatsen je de hempt van het lijf werken.dan weer je wagen stallen en 2km op je fiets naar huis. dream on!!! mensen moeten niet zo zeuren ,we hebben het niet over een toer bus, bedrijfs bussen betalen ook gewoon wegenbelasting,dan kun je ook alle suvs wel verbannen!

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: stallen van campers ,caravans enz. op parkeerplaats

Ongelezen bericht door roko72 »

Dus als iemand de veiligheid van de kinderen in geding vind, is het gelijk een "maf"??
Je had mijn buurman/vrouw moeten wezen.............was bijzonder gezellig geworden :evil: :twisted:

Die apparatuur zal mij worst wezen...............als mijn kinderen niet veilig buiten kunnen spelen vanwege die dingen, dan ageer ik daar tegen.
En als een van die voertuigen een glasbus is, waarvan het glas regelmatig uitsteekt, en dus kans op ernstig letsel..............is de persoon die er tegen in verweer komt dan ook nog een "maf"?

En wat betreft je betoog over 2 km op de fiets:
Niet iedereen werkt aan huis, en men moet zich nu eenmaal verplaatsen om op het werk te komen.
Ik ken mensen die bij het spoor werken................die moeten iets meer als 2 km per fiets of auto omdat het station vanwaar zij hun werk moeten doen, nou eenmaal niet in de achtertuin ligt. :roll:

Leg mij dan eens het verschil uit:
In alle vroegte 2 km op de fiets om je werkzaamheden te verrichten, of in alle vroegte per auto/fiets naar een/het station om te gaan werken???

Gesloten