LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weight watchers Site

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Weight watchers Site

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Ik ben lid van Weight Watchers en dat bevalt me prima.
Wat me niet bevalt: een site die niet werkt, en dat vanaf januari.
Een vernieuwde site die het niet doet!
Telefoontjes, mailtjes, brieven: mevrouw, u snapt het niet: u moet uw cookies verwijderen. OK, zal ik doen. Nee, het werkt niet. Mevrouw: u moet uw computer helemaal opnieuw installeren. Nee, doe ik niet. Mevrouw: u moet niet zeuren, bij ons werkt het wel.
Nog een leuke: Mevrouw, ik snap helemaal niet waarover u het hebt, kunt u mij even uitleggen waar het over gaat, ik heb er nog nooit over horen klagen.
Nee mevrouw, het probleem is wereldwijd. Ik heb het maar eens geprobeerd op de sites in Engeland en Amerika en laat het daar nou wel werken. Nee mevrouw: dat kan niet.
Uw computer is vast kapot! Nee, hoor. De computerwinkel heeft er ook naar gekeken en ontdekte een foutcode: zo'n code is afkomstig van een site. Nou mevrouw, dat kan echt niet.
Wat me nou het meeste stoort: ik heb een aangetekende brief naar de directie van Weight Watchers in Breda gestuurd met het idee: nou zullen ze ons toch wel eens serieus nemen? Nee, geen ENKELE reactie.
Ik ben moe gestreden, heb alles geprobeerd. Help, wat kan ik nu nog doen?

Aunibel
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mei 2011 14:31

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door Aunibel »

Bij mij doet de website het gewoon.. :?:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door Chocomelk »

http://www.weightwatchers.nl/plan/index.aspx

Dit werkt bij mij, wat werkt er bij u dan niet ?

frenchy
Berichten: 121
Lid geworden op: 05 apr 2011 13:10

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door frenchy »

bij mij doet die het ook hoor, de site laadt supersnel

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Bij mij werkt de Eigen Pagina niet, kan geen blogs schrijven.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door Chocomelk »

zusjej21 schreef:Bij mij werkt de Eigen Pagina niet, kan geen blogs schrijven.
Bedoel je dit ?
http://www.weightwatchers.nl/plan/apr/index.aspx

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Nee, de Eigen Pagina, daar staan de volgende "tabs" Vrienden, Afbeeldingen, Recepten en Info. Daar zou ik een lijst moeten krijgen van mijn vrienden, afbeeldingen moeten kunnen uploaden en bekijken, recepten bekijken en info kunnen inzien over mijzelf.
En ik kan geen blogs schrijven.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door Chocomelk »

zusjej21 schreef:Nee, de Eigen Pagina, daar staan de volgende "tabs" Vrienden, Afbeeldingen, Recepten en Info. Daar zou ik een lijst moeten krijgen van mijn vrienden, afbeeldingen moeten kunnen uploaden en bekijken, recepten bekijken en info kunnen inzien over mijzelf.
En ik kan geen blogs schrijven.
Daar moet je dus voor inloggen.
Dat kan ik niet zien of het werkt ja of nee.

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Ja, ik log gewoon in.Heb een eigen pagina, dus vandaar dat ik het weet. Als je even kijkt bij UITDAGINGEN: daar staan nu 130 leden met dezelfde problemen. Daar staan alle discussies.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door Chocomelk »

zusjej21 schreef:Ja, ik log gewoon in.Heb een eigen pagina, dus vandaar dat ik het weet. Als je even kijkt bij UITDAGINGEN: daar staan nu 130 leden met dezelfde problemen. Daar staan alle discussies.
Ik kan daar niet inloggen omdat ik me daar niet heb aangemeld dus kan ik het ook niet zien. :wink:

Ohja wil me daar ook niet aanmelden.

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Ja jammer. Je moet bij Weight Watchers gaan werken, die weten ook van niets en komen ook van nergens. Ha ha. (is niet sereus bedoeld hoor). :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door bprosman »

Krijg je een foutcode ? Al eens een andere browser geprobeerd ?

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Weight watchers Site

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Hoi, ik heb alles alles en alles al geprobeerd! Helaas. Maar weet je wat het rare is: soms werkt het wel. En met dezelfde computer doet de Site in Engeland en Amerika werkt het altijd.
Maar wat ik het meest ergelijke vind: de arrogante houding van Weight Watchers door gewoon niet te reageren, zelfs niet op een (aangetekende) brief aan de directie.
Maar bedankt voor het meedenken.

Gesloten