LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC geen service Breda

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
jan01
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:07

BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door jan01 »

In juli 2011 kocht ik een frituurpan van Princess, ik betaalde contant omdat er een aktie was als ik meerdere apparaten kocht, kreeg ik korting op korting.
Nu is het eind oktober en nog steeds geen frituurpan, niet op voorraad zeggen ze. Ik ben diverse malen naar de winkel in Breda Kruisvoort geweest maar nog steeds niet binnen, is onderweg met de boot!
Ook heb ik gemaild aan BCC Nederland, totaal geen reactie. Heb gevraagd om een gelijkwaardig apparaat, geen reactie dus.
Dus na 3 maanden wacht ik nog steeds op mijn frituurpan. :-((

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Niet netjes. Maar blijkbaar wil je er zelf op wachten ? Want geld terug of een andere kiezen lijkt mij altijd een optie.
Daarbij zie ik op hun website 3 modellen staan van Princess welke alle 3 voorradig zijn ???

josje100
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2011 12:11

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door josje100 »

Hallo ik heb er ook nog wel een van BCC te Eindhoven.

Wij hebben in maand 08-2010 een home set gekocht bij Bcc Eindhoven.
We zij verhuist en de aankoopbon kwijtgeraakt.
Nu het apperaat kapot is in mnd 11-2011 zijn we terug geweest met de overschrijving van betaling, sterker nog ze konden in hun computer inderdaad zien dat we dze toen gekocht hebben.
Maar zeiden ze ze moeten om het te laten maken persee een bon hebben. Dit waren hun regels, maar deze zouden ze wel opvragen bij het hooftkantoor.
Zo gezegt zo gedaan, en wij hebben 5x moeten bellen met een 0900 nummer of deze onderweg was want we hebben niets ontvangen, en ondertussen stond ons defecte apperaat in Eindhoven stof te happen.

We hebben na ongeveer €25,00 gebeld te hebben met de producent contact op genomen en voor hun was dit geen probleem, ze konden nav het serienummer bekijken wanneer het gemaakt was.
We hadden twee jaar garantie en in week 14-2010 was het gemaakt.

En het was dus garantie en werd dit meteen geregeld, maar wij hebben het eerst weer opgehaald bij BCC Eindhoven.
Een zeer grote blunder van BCC, ik en mijn kennissen kopen hier niets meer, en de hele wereld mag het van mij weten.

Er was nog niets mee gedaan.
Ik raad iedereen af om iets bij BCC te kopen , ze hebben totaal geen service , een waardeloos bedrijf.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Je kan ook gewoon je bon netjes bewaren ?
En ze hebben hun administratie op orde ?
Het enige is de termijn waarop je die bon toegestuurd krijgt, maar daar vertel je niets over, dus daar kan ik niet over oordelen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door bprosman »

sterker nog ze konden in hun computer inderdaad zien dat we dze toen gekocht hebben.
Als ze dat kunnen zou het een kleine moeite zijn om even een "Copy Factuur" uit te draaien. Maar dat zal wel niet onder "High Service" vallen :wink:

josje100
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2011 12:11

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door josje100 »

De bon kun je allemaal kwijt raken niet? je huis kan wel afbranden, en de bon zou binnen 3 dagen binnen zijn. Ze hebben dze z.g 4x verzonden. U werkt zeker ook bij BCC? Ik zou er niet trots op zijn, ze hebben totaal geen service.
Stel je voor dat je huis afbrand, dat geeft ze dus een vrijbrief geen garantie te verlenen?

Philips maakt het apperaat gewoon zonder de bon, ze kunnen aan het serie nummer zien wanneer het gemaakt is, hoe makkelijk is het niet? :|

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Ja ja die kennen we. Zo werk ik ook bij de Hema bijvoorbeeld en klus ik nog even bij in een paar andere winkels waar ik in betreffende topic reageer.

En inderdaad, als je huis af brandt dan heb je inderdaad pech ja. Al is het maar omdat garantie geen verzekering is en alleen bedoeld is voor 'fabrieksfouten'. Dus niet op een afgefikte home set.

Ik vind dat je nogal overtrokken reageert, ook op mij. En wat ik al zei :
Het enige is de termijn waarop je die bon toegestuurd krijgt, maar daar vertel je niets over, dus daar kan ik niet over oordelen.
Op dat punt kan ik je blijkbaar alleen maar gelijk geven, als ze het al 4x hebben toegezegd. (Er van uitgaande dat je niet die 5 x op dezelfde dag hebt gebeld)

jan01
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:07

Re: BCC geen service Breda

Ongelezen bericht door jan01 »

Eindelijk mijn frituurpan in huis na ruim 3 maanden!!!
Maar inderdaad nooit meer BCC dus. Kwam 2 weken langs het filiaal en ging er nog even langs, zonder afhaalbon. Er werd gezegd, hij is al opgehaald.!! Maar niet door mij.
Bon thuis opgehaald en kreeg hem toen toch wel mee, ondanks "dat hij zg. zou zijn opgehaald". Dus administratie is inderdaad een zooitje. Ben ook niet gebeld dat hij binnen was. Dus High service, waar halen ze dat vandaan, gewoon voortaan naar de Mediamarkt. ;-(((

Gesloten