LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] accessoires4all.nl betrouwbaar?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
morningdew
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2011 20:24

accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door morningdew »

Goedendag,

Ik heb een vraag over deze webshop :www.accessoires4all.nl
is deze betrouwbaar? of zijn er mensen die ervaringen hebben?

Ik wil graag een iPhone 4 hoesje bestellen.

Groetjes,

MAXIEM

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

morningdew

Accessoires4all.nl
Stuyvesantstraat 97R

2023 KM Haarlem

E-mail: [email protected]

Naam bank/giro houder: Accessoires4all.nl

Bank: 159324602

KvK: 51429063

BTW nr: NL210110843B01

Wat opvalt is, dat ze geen telefoonnummer vermelden. Bovendien is het adres dat ze geven waarschijnlijk geen bezoekadres, maar een vestigingsadres en/of een postadres. Het is in Nederland wettelijk verplicht om als webshop een bezoekadres te vermelden. Mijn advies is dus: kijk even wat verder, want ik vertrouw dit niet helemaal.

Maxiem.

morningdew
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2011 20:24

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door morningdew »

ben ik met je eens, want ik heb ook gekocht bij de KvK, en daar staat een adres in zandvoort, en bij het thuiskeurmerk hetzelfde. dus ik kijk even verder!

Bedankt voor uw mening.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door seconds-out »

MAXIEM schreef:
Accessoires4all.nl
Stuyvesantstraat 97R
Haarlem.


Wat opvalt is, dat ze geen telefoonnummer vermelden. Bovendien is het adres dat ze geven waarschijnlijk geen bezoekadres, maar een vestigingsadres en/of een postadres. Het is in Nederland wettelijk verplicht om als webshop een bezoekadres te vermelden. Mijn advies is dus: kijk even wat verder, want ik vertrouw dit niet helemaal.

Maxiem.
Inderdaad.
Is een woning in Haarlem-noord.
Mijn advies is hetzelfde...niks kopen, bedrijven die zich zo klantonvriendelijk gedragen, doen dat omdat ze niet betrouwbaar zijn.
Zouden meer consumenten moeten doen>>>eerst googelen...geen telefoonnummer?? Alle alarmbellen aan en geen zaken mee doen!
Ook al lijken ze goedkoop, niet doen, de ellende die veroorzaakt wordt doordat bestellingen niet of verkeerd gaan is het niet waard.

mihajur
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2011 10:35

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mihajur »

Waarschijnlijk hebben ze na dit gelezen te hebben wel een telefoonnummer aangemaakt.

Accessoires4all.nl
Stuyvesantstraat 97R
2023 KM Haarlem
Tel: 0900-2221555 (ma. t/m do. van 10:00 tot 16:00)
E-mail: [email protected]
Naam bank/giro houder: Accessoires4all.nl
Bank: 159324602
KvK: 51429063
BTW nr: NL210110843B01

Dit nummer kost 20 cpm en wordt doorgeschakeld naar een mobiel nummer +31647567761.

Ik heb eind juni e.e.a. bestend bij deze webwinkel, maar dit was niet geschikt voor mijn mobiel. Ik heb diezelfde week een mail gestuurd waarin ik dit heb laten blijken en als reactie kreeg ik op 1 juli jl.:

"Beste Jurriaan,

Jammer om te horen, tuurlijk kan je ze retour sturen… dat kan naar onderstaand adres incl pakbon en uitleg. Het betaalde bedrag zal dan na ontvangst binnen 5 werkdagen gestorneerd worden.

PS. Past de houder helemaal niet? Wat dan moeten we hem van de site halen…

Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Het is nu 15 augustus en heb het geld nog steeds niet terug. En het object staat ook nog steeds op dezelfde plek op hun site.

Ik zeg NIET doen!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 16 mei 2012 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

sjoerdvdkerk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2011 13:56

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door sjoerdvdkerk »

Ondanks de verontrustende berichten heb ik toch een (kleine) bestelling geplaatst. En ik vind als er dingen WEL goed gaan moet het ook gezegd worden.

Ik heb het volgende besteld;

1 Mobiparts Luxury Pouch Galaxy S II Black (1stuks)
1 Mobiparts Luxury Pouch Galaxy S II White (1stuks)

Ik heb betaald met iDeal gisteren om 18:57 uur en kreeg rond 20:00 een email dat mijn bestelling verzonden was. Ik heb ze nu al in huis dus dat vind ik klasse.

Zo zie je maar dat het niet altijd alleen maar slecht en negatief is.

A4ALL bedankt!

jansen1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2011 19:46

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door jansen1966 »

Wij hebben afgelopen donderdag een accesoire pakket voor mijn HTC Sensation besteld en daarbij twee maal een reactie gevraagd voor een richtdatum dat wij het ontvangen zouden. Helaas tot op heden laat men taal nog teken horen. :(

Ik denk dat wij onze 30 euro op de spreekwoordelijke buik kunnen schrijven maat hebben wel aangegeven in een derde mail hedenavond dat als ze niet voor woensdag as. hebben gereageerd of wij het pakketje hebben ontvangen wij aangifte van oplichting zullen doen bij het Gerechtelijk Arrondissement Rotterdam Rijnmond tegen de eigenaren Accessoires4all.nl .

Wel jammer dat internetbedrijven het de consument zo moeilijk maken en de regering nog steeds geen consequente regelgeving heeft ingesteld/ontwikkeld om dit soort malafide internetbedrijven te weren van het www. :idea:

En30
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2011 16:25

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door En30 »

Waarschuwing: Niet betrouwbaar! http://www.Accessoires4all.nl heeft mij het gevoel gegeven dat ik ben opgelicht! Dit is geen zaak waar je iets wilt bestellen! Het duurt nu al veel te lang en krijg geen contact meer.

Ik heb een bestelling geplaatst, na bijna 2 maanden is nog niets binnen, ik heb diverse keren geprobeerd te bellen en mailen, ik heb in het begin 1x contact gehad, via mail en via de telefoon, dus het leek goed in het begin, daarna nooit meer wat gehoord.

Accesoires4all.nl toont onterecht het Thuiswinkel keurmerk, alles lijkt ok, maar of ze iets leveren is de vraag.

Niets bestellen dus daar, is niet betrouwbaar, ik voel me opgelicht! Hopelijk waarschuw ik hiermee mensen want ik ben denk de pineut of een levertijd van 2 maanden is normaal bij deze zaak. :evil: :(

arnoldnr1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2011 18:30

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door arnoldnr1 »

KOOP HIER NIETS allemaal leuk hoor een thuiswinkelkeurmerk maar als je netjes vooraf je bestelde artikelen betaald komt er dus niets aan op het opgegeven adres

met andere woorden oplichters ze zijn ook niet per mail of telefoon te bereiken

ik lees een hoop slechte verhalen en een paar goede

het is dus de eerste en laatste keer dat ik bij dit tuig heb besteld

hier moet echt iets aan gedaan worden.

ArjenE
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2011 17:00

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door ArjenE »

hier met mn domme kop ook eerst besteld, en pas achteraf ge-googled op hun naam :x

case voor mn galaxy S2 (€17,50) besteld vorige week, via Ideal betaald, niks aan het handje dacht ik. Maandag komt hij wel binnen. maandag niks, ok kan gebeuren. Dinsdag niks, woensdag niks, donderdag niks, erachteraan gemaild, geen reactie terug gekregen.
Vandaag (vrijdag) wederom niks binnen, geprobeerd te bellen met dat 0900 nummer, die is doorgeschakeld naar [persoonsgegevens verwijderd door moderator] en staat uit.
Op gouden gids staat nog een andere mobiel nummer;[persoonsgegevens verwijderd door moderator] Maar die wordt niet opgenomen, gaat wel over. Voicemail ingesproken maar verwacht eerlijk gezegd niet terug gebeld te worden.

Los hiervan, op de site van accessoires4all staat rechtsonderin het ThuisWinkel keurmerk, deze site heeft dat keurmerk onterecht erop staan! Hij komt namelijk niet voor in de ledenlijst van: http://www.thuiswinkel.org/
Laatst gewijzigd door Radar op 16 mei 2012 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

coniris
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2011 09:15

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door coniris »

ook ik heb zonder te checken of deze site betrouwbaar was , iets besteld een hoesje voor mijn tel. samsung galaxy s2 , ik dacht ze hebben het webwinkel keurmerk dat zit wel goed . niet dus meerdere mails gestuurd veel gebeld nooit beantwoord en dat met die mooie woorden 24 uurs levering , zo kan ik ook rijk worden natuurlijk lekker geld binnen halen maar nooit je bestelling krijgen rond uit schandalig mensen trap er niet in !!!!!!!! :twisted:

ArjenE
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2011 17:00

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door ArjenE »

toch een kleine rectificatie: ik heb vandaag alsnog het hoesje binnen gekregen. wel na 11 dagen ipv 24 uur.

los daarvan: nooit 1 reactie gekregen op mn mailtjes of telefoontjes, dus de service blijft ontzettend slecht!

kleine hoop dus voor cinoris, je krijgt het hoesje hoogst waarschijnlijk dus wel binnen, alleen is het nog de vraag wanneer ;)

coniris
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2011 09:15

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door coniris »

hoi arjene ik heb mijn hoesje 4 oktober besteld ook voor de samsung galaxy s2 tot op heden ben ik blijven bellen mailen niks noppes nada , ik heb ondertussen een ander hoesje besteld , bij iemand anders bij mobiel bereikbaar .nl , nou dat ging er tenminste profesioneel aan toe super goede service , dus als ik hem alsnog krijg dan heb ik er twee .

voorals nog een goede leer voor de volgende keer p.s die site is nergens meer te vinden dus toch klopt er iets niet .

groeten con.

Xarde
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2011 18:21

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Xarde »

Ik had mijzelf heel veel kunnen besparen als ik eerst de betrouwbaarheid van accessoires4all had gecontroleerd. Bestelling gedaan voor mijn HTC, deel niet gekregen, mails gestuurd, gebeld, sms gestuurd, geen enkele reactie. Dit gaat nu al vele weken zo.

Maar ze zijn nog niet van me verlost; volgende stap zal via de rechtsbijstand zijn. Dit soort zogenoemde bedrijven moeten ze keihard aanpakken.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb hier een hoesje besteld voor mijn Samsung Galaxy S Plus. Was netjes de volgende dag binnen. Maar helaas, het hoesje was te groot. Nu ben ik al sinds vorige week dinsdag bezig met mailtjes sturen om het hoesje terug te sturen, maar ik krijg geen enkele reactie. Deze webwinkel moet inderdaad flink aangepakt worden. Ik ga beginnen met contact opnemen met Thuiswinkel Keurmerk.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb nog een ander nummer gevonden 06-12738077. Ik ga maandag eens even alle nummers bellen, zit nu op mijn werk.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Bailey »

Nou alle nummers gebeld, maar krijg alleen voicemail. Wel ingesproken, maar totaal geen reactie natuurlijk. Heb de website gemeld bij internetoplichting en ook bij het keurmerk.

DeMoos
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2011 06:46

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door DeMoos »

NIETS KOPEN.

ook wij hebben een slechte ervaringen, hoesje voor Samsung Galaxy besteld en ondanks diverse mailtjes, telefoontjes die onbeantwoord bleven, dreigen met politie. etc, niets meer van deze oplichter gehoord.

dani123456
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2011 20:09

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door dani123456 »

Beste forum bezoekers,

Ik ben ook 'opgelicht' door accessoires4all. Toen ik voor het eerst op hun website terecht kwam dacht ik dat ze wel te vertrouwen waren aangezien ze een thuiswinkel keurmerk hadden. Ik heb daar vervolgens een hoesje en een bescherm folie voor mij telefoon besteld, HTC sensation. Bij elkaar zo'n 37 euro.

Dit was op 26 oktober. Nu is het inmiddels 13 november en ik heb nog steeds niet mijn hoesje en bescherm folie bezorgd gekregen. In de tussen tijd heb ik wel contact proberen te zoeken met accessoires4all maar op e-mails wordt niet gereageerd en het 0900 nummer werkt ook niet. Vorige week echter heb ik door enig speurwerk een nummer gevonden dat ook aan accessoires4all toebehoorde. Ik bellen maar er werd niet opgenomen. Toen kreeg ik de dag daarna wel door dat nummer een belletje terug en ik legde mijn verhaal uit. De eigenaar, of medewerker van accessoires4all, zei dat er iets fout was gegaan en dat ik de volgende dag, woensdag 9 november alsnog mijn bestelling zou binnenkrijgen.

Nu wacht ik al 18 dagen op mijn accessoires voor mijn HTC sensation. Het nummer dat mij vorige week had gebeld neemt nu ook niet meer op dus ik denk dat die er met het geld vandoor is gegaan. Mijn advies is dus: niets hier bestellen!
Weet een van jullie misschien hoe ik eventueel mijn geld terug kan krijgen? 40 euro is voor mij best wel wat geld. En wat ik vooral hoop is dat niemand meer iets daar koopt en vervolgens wordt belazerd.

Gr, Dani

joske_1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2011 12:58

Re: accessoires4all.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door joske_1 »

Op de site staat dat er een levertijd is van 24 uur. Maar als men de algemene voorwaarden er op na leest, is dit dus niet het geval.

Ik had op 26 oktober een hoesje besteld voor mijn Samsung Galaxy S2.

Na een halve week heb ik een e-mail gestuurd - geen reactie

Na een volledige week heb ik telefoontje gepleegd - niemand nam op; dus maar een voicemail ingesproken - geen reactie meer opgekregen.

Na anderhalve week nog maar 'ns gemaild en een wat andere toon aangenomen - geen reactie op gehad.

Hierna was ik er eigenlijkwel klaar mee....en had ik het geld als zijnde 'kwijt' beschouwd.

Afgelopen vrijdag (11 november), alsnog het hoesje binnen gekregen!!!!!!

Dus, als je ze probeert te bereiken, geef ik je niet veel kans.....maar uiteindelijk hebben ze (bij mij) wel geleverd wat ze moesten leveren

Groeten,
Jos

Gesloten