LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goed intiatief van Prijsslag.nl

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
LeoD

Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door LeoD »

Ik vind het een goed intiatief van Prijsslag.nl. Zo heb je een goed overzicht welke van de supmarkten het goedkoopst is.
Het leven is al zo duur en is dit een leuk intiatief!!!

Groetjes Leo

Mobach

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Mobach »

Ik vind het een heel goed intiatief. Not amust zeggen de winkels. Waarom moeten we meer voor onze artikelen betalen dan nodig is?
Ik ben "not amust" dat blijkt dat heel veel artikelen opeens wel veel goedkoper verkocht kunnen worden. Dat houdt dus in dat we jaren TE VEEL hebben betaald.

Tossie
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 nov 2003 12:11

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Tossie »

De supermarkten staan er niet, maar veel aanbiedingen uit de reclamefolders wel!
Kijk maar eens op www.e-folders.nl.

Hans!

Duncan65

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Duncan65 »

Naast prijsslag is deze misschien ook voor ons als consumenten een uitstekend middel om vooral de aanbiedingen te vergelijken:

www.veelvoordeel.nl

Heel handig vóór dat je boodschappen gaat doen

:D :D :D :D

Gast

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Gast »

De druiven kosten bij Konmar 0.99 euro cent ! (konmar en Super de boer folders komen altijd overeen) Denk dat het om een druk foutje ging omdat de prijzen identiek waren. Behalve de druiven die kosten bij Super de Boer 1.99 per kg maar bij de konmar 0.99 € bij de Ali zijn ze duurder kosten ze € 1.49 per kg.

Groetnis,

Roland

Blaf...

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Blaf... »

Dames

Druiven ( blauw ) bij C1000 ja ja 89 euro cent

T.P.

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door T.P. »

Één woord: geweldig!

Ik heb net een kilo kip fillet gehaald bij de C1000 voor € 4,49 :-)

T.P.

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door T.P. »

De blauwe en witte druiven zijn € 0,89 bij de C1000

Blaf...

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Blaf... »

Hallo

note: lus alleen blauwe druiven

WC papier reklame EDAH: 16 rol 5,4. euro en nog wat Maar bij C1000 24 rol voor 5,69 euro Doe je voordeel :lol:

Anti Albert

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Anti Albert »

Je ziet nu dat je gewoon al jaren gepakt en belazerd bent door die dure Supers. Prijsslag verdient een standbeeld voor zon initiatief! :)

helma jansen

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door helma jansen »

natuurlijk is een prijzenslag voor consumenten een goed,
wat ik mij afvraag dat er nergens een iemand praat over het personeel in de prijzenslag,die worden het meest gedupeerd ,zij moeten met steeds minder uren met steeds minder middelen tot zels ontslag hieronder lijden.
het aantal werk blijft voor deze groep hetzelfde of zels meer werk voor de grotere aantallen die de winkel voor een minderbedrag uitgaan,dat deze onder een enorme druk staat is duidelijk,misschien kan een ieder eens aan deze groep denken inplaats van de topsalarissen van de werkgever die ten allertijden ziczelf niet blaamt maar juist het supermarktpersoneel die toch al een van de slechts betaalde banen hebben.

helma jansen dijkstra. :(

Gast

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Gast »

:?: Zijn er geen aanbiedingen meer

Blub

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Blub »

Waarom komen toch alleen sites in de publiciteit als er sensatie te behalen valt (zoals nu het akkefietje met Albert Heijn dat prijsslag.nl zo nodig via de media moet uitvechten). Supers.nl bestaat al langer en is veel uitgebreider, maar wordt alleen even in de laatste alinea kort genoemd. Jammer.

Huibie

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Huibie »

:P mijn complimenten voor deze site, :oops:

Maar ik vroeg me toch af of er ook lijsten zijn van de hoogvliet,

aangezie ik daatr elke week toch zeker 3 keer kom..

En ik ben altijd al wel in de veronderstelling dat die winkelketen 1 van de goedkoopste is met A-merken...

ollie

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door ollie »

het is zeker erg dat we aldie tijd teveel hebben betaalt en welke winkel is nou de goed koopste. dat zou ik nou wel willen weten :roll:

HHans
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 jan 2004 17:22

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door HHans »

De goedkoopste?
Volgens mij de supermarktketens die juist niet op Prijsslag.nl voorkomen zoals ALDI en LITTL. Weliswaar zijn de keuzemogelijkheden daar vaak beperkter, maar de kwaliteit is -zo weet ik uit eigen ervaring- vaak prima.

Gast

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door Gast »

--------------------------------------------------------------------------------

De goedkoopste?
Volgens mij de supermarktketens die juist niet op Prijsslag.nl voorkomen zoals ALDI en LITTL. Weliswaar zijn de keuzemogelijkheden daar vaak beperkter, maar de kwaliteit is -zo weet ik uit eigen ervaring- vaak prima


LIDL !!!!!!!!!

HHans
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 jan 2004 17:22

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door HHans »

Dank jw gast.
Ja, ik bedoel natuurlijk LIDL !!!!!!!!!

gerrie1

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door gerrie1 »

ik sta achter deze site, maar afgelopen week kreeg ik de lijst voor de jonge kaas stond ruim 7.00 euro de kilo bij A-H, dit is niet waar de goedkoopste kaas is bij A-H 3.39 voor een kilo ,op deze manier ben je altijd de duurste , dit klopt dus niet

gerrie1

Re: Goed intiatief van Prijsslag.nl

Ongelezen bericht door gerrie1 »

ik bedoel de euro shopper kaas

Gesloten